Skocz do zawartości

Patriota

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i N46

Osiągnięcia Patriota

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czytałem ;) niestety nic podobnego nie znalazłem, na dodatek okazało się, ze nie działają mi kontrolki na desce rozdzielczej od świateł drogowych, przeciwmgielnych kierunkowskazów oraz podświetlenie deski, czyli wyszło jak zwykle, więcej szkód niż pożytku :D, pewnie jakiś gówniany kabelek się gdzieś poluzował albo uj wie co i teraz weź to szukaj heh :D
  2. Witam Kupiłem na allegro panel do kierownicy multifunkcyjnej oraz oryginalny zestaw przewodów do instalacji multifunkcji w E46. Dzisiaj postanowiłem się tym zając i wyszło mi powiedzmy, ze połowicznie. Po podłączeniu wszystkiego zgodnie z tym jak robią to Panowie na filmikach na YT, działa mi tylko tempomat, nie działa zaś sterowanie radiem. Jaka może być tego przyczyna, czy do sterowania radiem potrzebny jest jakiś dodatkowy kabel podłączony do radia? Moze też byc, że któryś kabelek nie styka dobrze, zobacze jutro. Jeszcze jedna sprawa, po wszystkim okazało sie, ze świeci mi kontrolka od poduszki, mozna to jakos wyeliminowac bez podłączania do komputera? :D Dzieki za odpowiedzi, Pozdrawiam
  3. Global gum w Zielonej Górze, tylko BMW robią ;) polecam na 100 %%%
  4. Nie 121 tylko 12,1V tak to się odczytuje ;) Z tego co czytałem to wiarygodny pomiar jest po dobie od odłączenia ładowania. Na nieodpalonym silniku napięcie powinno wynosić około 12,5V. Przy 12,1 powinien raczej odpalić :D
  5. Raczej jest dobrze, bo też tak miałem jak kiedyś sprawdzałem i nic sie nie dzieje ;) Też jeżdżę na oleju 5W30
  6. To jest chyba normalne w tym silniku , na obrotomierzu wskazówka przekracza 2 tysiące i auto zaczyna iść, dla mnie to nie jest bardzo uciążliwe, pogodziłem się z tym, ze ten silnik nie jest do agresywnej jazdy i trzeba chwile odczekać na reakcje po wciśnięciu pedału:D jak chce się mieć moc to trzeba zainwestować w 330 :D
  7. Odłączyłeś czujnik valvetronica, przez co jego zadanie przejęła przepustnica i nieprzerywało, też tak zrobiłem. Check sie cały czas świecił auto było trochę bardziej mułowate ale nie przerywało chociaż na wolnych obrotach;) Teraz już masz w sumie pewność, że masz wytarty któryś wałek, mimośrodowy tak jak albo ssący lub wydechowy. Ja miałem to szczęście ze mam blisko kumatych mechaników którzy zajmują się tylko BMW i odrazu zdiagnozowali problem i zrobili ;)
  8. Sprawny używany w komplecie z valvetronikiem czy goły wałek Cos takiego : http://allegro.pl/walek-mimosrodowy-bmw-e46-e90-e87-n42-n42-1-6-1-8-i6280676519.html Na szczęście mi się udało za pierwszym razem trafić na wałek w dobrym stanie niepowycierany ;)
  9. Miałem to samo po kupnie swojej e46 :D W moim przypadku problemem był wałek mimośrodowy, udało mi się kupić sprawny używany za 300 zł + robocizna 900 zł :) i od pół roku wszystko w najlepszym porządku :D
  10. Miałem podobnie :D Sprowadziłem w lutym 316i z 2004 roku czyli już z silnikiem N46. Auto od samego początku nie miało mocy i przerywało na niskich obrotach, wymieniłem świece, nic to nie dało wiec postanowiłem znaleźć ogarniętego mechanika i na szczęście dla mnie okazało się, ze są tacy dość blisko i nie musiałem wymieniać w ciemno wszystkiego po kolei :D Najpierw diagnosta, który zajmuje się tylko BMW po 5 minutach stwierdził, ze to będzie wytarty wałek, dał wizytówkę do warsztatu, który zajmuje sie tylko BMW, w międzyczasie doczytałem trochę na internecie i największe podejrzenie padło na wałek mimośrodowy. Akurat na moje szczęście w okolicy ktoś sprzedawał taki wałek za 300 zł, kupiłem go podjechałem do poleconego warsztatu obejrzeli ten wałek, stwierdzili, że w bardzo dobrym stanie i można zakładać. Po rozebraniu okazało się, ze to faktycznie ten wałek miał wytarte krzywki i wymiana rozwiązała mój problem :) Koszt naprawy razem z wałkiem to 1200 zł i już prawie pól roku auto chodzi jak ta lala :D Dobrze mieć pod ręka takiego mechanika,a nie dawać jakimś paprochom, którzy będą wszystko wymieniać w ciemno aż coś znajdą :)
  11. Podziwiam wytrwałość kolegi, jak ja bym miał tyle przebojów ze swoim to już bym dawno nerwowo nie wytrzymał i zepchnął go do odry :D W swoim N46 po zakupie miałem podobny problem jak ty półtora roku temu, komp nie pokazywał żadnych błędów a auto przy trochę szybszym wciśnięciu gazu zamulało i lekko przerywało przez 2,3 sekundy dopiero później szedł normalnie, było to strasznie wkur... :D po odłączeniu czujnika valvetronica przestał przerywać przy przyspieszaniu ale z racji tego ze chodził na przepustnicy to był trochę zmulony :P Na szczęście w swojej okolicy znalazłem warsztat który zajmuje się tylko BMW i dobrze ze odrazu do nich pojechałem bo bym pewnie musiał wymienić niepotrzebnie kilka innych elementów. U mnie przyczyna był wałek mimośrodowy, był powycierany, znalazłem na allegro gościa z okolicy który sprzedawał taki wałek za 300 zł, pojechałem z tym wałkiem do mechaników, uznali ze w bardzo dobrym stanie, wymienili wałek i auto chodzi od tej pory tak jak powinno :) Włożyłeś już sporo kasy i nerwów i ciągle jest coś nie tak, a z tego co widzę to raczej nie wiele osób wie co Ci podpowiedzieć i musisz sam kombinować, dlatego tym bardziej życzę powodzenia :) Pozdrawiam
  12. Ehh przez pomyłkę kupiłem dzisiaj w Bricomarche lakier Boll tylko, ze ten strukturalny zamiast do zderzaków :( Pewnie nie można zwrócic lakieru, wiec pytanie można chociaż pomalować tym listwy zewnętrzne? czy będzie to raczej średnio wyglądało (chropowato) ? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.