Miałem podobnie :D Sprowadziłem w lutym 316i z 2004 roku czyli już z silnikiem N46. Auto od samego początku nie miało mocy i przerywało na niskich obrotach, wymieniłem świece, nic to nie dało wiec postanowiłem znaleźć ogarniętego mechanika i na szczęście dla mnie okazało się, ze są tacy dość blisko i nie musiałem wymieniać w ciemno wszystkiego po kolei :D Najpierw diagnosta, który zajmuje się tylko BMW po 5 minutach stwierdził, ze to będzie wytarty wałek, dał wizytówkę do warsztatu, który zajmuje sie tylko BMW, w międzyczasie doczytałem trochę na internecie i największe podejrzenie padło na wałek mimośrodowy. Akurat na moje szczęście w okolicy ktoś sprzedawał taki wałek za 300 zł, kupiłem go podjechałem do poleconego warsztatu obejrzeli ten wałek, stwierdzili, że w bardzo dobrym stanie i można zakładać. Po rozebraniu okazało się, ze to faktycznie ten wałek miał wytarte krzywki i wymiana rozwiązała mój problem :) Koszt naprawy razem z wałkiem to 1200 zł i już prawie pól roku auto chodzi jak ta lala :D Dobrze mieć pod ręka takiego mechanika,a nie dawać jakimś paprochom, którzy będą wszystko wymieniać w ciemno aż coś znajdą :)