Skocz do zawartości

polly123

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d

Osiągnięcia polly123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. polly123

    Błąd szl

    Taśma airbag.. Jestem na etapie szukania używki
  2. polly123

    Błąd szl

    Dzięki za błyskawiczną odpowiedź, dam znać we czwartek co było przyczyną.
  3. polly123

    Błąd szl

    Jadąc po nierownosciach w pewnym momencie wyskoczył mi błąd od poduszki i pasów. Pozniej zorientowalem sie ze nie dziala wielofunkcyjna kierownica (zmiana stacji radia, regulacja glosnosci). Kiedys pare razy blad wyskakiwal lecz po zgaszeniu i wlaczeniu auta juz sie nie pojawiał. Początkowo podejrzewałem napinacz, matę lub po prostu wypieta kostkę np pod siedzeniem, lecz wszystko było na swoim miejscu. Sprawdziłem jakie błędy wygeneruj i oto co otrzymalem: 0093D8 - SGM-SIM: DEACTIVATION: switch Centre, sterring column switch cluster 0094E8 - SZL: Terminal U_ISIS or U_SZL missing 0094EA - SZL: Comunication between sterring wheel module and sterring column module 009518 - SZL: voltage sluppy: limit value undershot 00951A - SZL: voltage sluppy (LRE): limit value undershot Podejrzewam taśmę airbag albo czujnik skrętu ewentualnie kable między modułami. Może ktoś z was miał podobny problem, jeśli już był taki temat przepraszam że założyłem nowy i proszę o link do tak owego. Liczę na jakąś sugestię, we czwartek zamierzam się tym zająć.
  4. Może trochę spanikowałem, bo w sumie niedawno robione to bylo a tu znow cos... Wszystko to dlatego, że chce ja zawirusowac a przed tym chce miec 100% pewnosci ze wszystko jest w jak najlepszym porzadku Wielkie dzieki za pomoc w takim razie :)
  5. U mnie rok temu byla taka sytuacja, bral 2 litry na 15tys do tego jak postal na jalowym biegu pol godziny i postanowilem sie przejechac to z tylu bylo siwo od dymu (niebieskiego, nieczarnego) Turbo oddalem do regeneracji i zalozylem nowa odme (pokusilem sie zalozyc tansza, nieoryginalna), wyczyscilem dolot z syfu i problem zniknal. Przed zima wymienialem plyn hamulcowy i dojrzalem przy odmie maly wyciek. Wymieniłem odme na oryginalna i myslalem ze to zalatwi problem. Jednak dzis znow jest wyciek oleju miedzy filtrem powietrza a turbo z tym ze tym razem postanowilem zajrzec do weza miedzy turbo a odma i tam zdziwienie bo odma nic nie puszcza tylko ten waz pod nią na dodatek dymi z tego weza pod odma po odpaleniu auta i kapie olej srednio mala kropla na minute... Czyli jakies 300ml/15tys na bagnecie ciezko zauwazyc roznice.
  6. kompletna odme wymienialem, czyli mam sie tym nie przejmowac?
  7. Witam serdecznie! Jest to moj pierwszy post na bmw-klub.pl e60 530d 228tys km automat dpf-off Szukalem podobnego tematu ale niestety nic nie znalazlem. Problem jest nastepujacy: nowa turbina, nowy separator (odma) http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC71-EUR-04-2004-E60-BMW-530d&diagId=11_5223 na zdjeciu pod nr 3 jest uszczelka i w miejscu za uszczelka olej sie nie pojawia (sucho) zaś poniżej jest drugi przewod w ktorym juz olej jest... co dziwne po zdjeciu calego przewodu z tej malej dziury do ktorej jest podlaczony cienszy wezyk po odpaleniu samochodu wydobywa sie dym i saczy sie olej.... Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.