Skocz do zawartości

sinist3rr

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2.2 kupę

Osiągnięcia sinist3rr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zakupiłem komplet felg 18 styling 135 i mam dylemat jaka gume wlozyc do tylu. Wiem ze przod to 225/40 a tyl producent dawal 255/35, tylko moje pytanie brzmi jaki to ma sens w 320 Ci? Jest sens pakowac gume 255 do tego silnika? Jak z prowadzeniem po dziurach koleinach itp + spalanie i osiagi? Nie lepiej wrzucic 235/40? Jak to bedzie wygladac? Ktos zmagal sie z podobnym dylematem i podzieli sie doswiadczeniem?
  2. Czy orientuje sie ktos jak nazywa sie ten element mocowania silniczka tylnej szyby, do samej szyby? Chodzi mi i ten stozkowy element wraz z zaslepka. Odpadlo mi gdzies po drodze mocowanie i kombinuje z roznymi frazami i nie moge tego znalezc na googlach. Da sie tylko kupic samo mocowanie, bez silniczka? Zreszta nawet na aukcjach silniczkow tej zaslepki nie widze na zdjeciach zestawu. Zalaczam zdjecie dla jasnosci. http://i.imgur.com/PujAW7C.jpg
  3. Wszystkie są dobre, najlepszy ponoć 2.8 liter(benzyna ofc). Na sedana to różnie, zależy od opcji, ale 15 tysi w zupełności powinno starczyć na w miare spoko egzemplarz.
  4. Prawie cała zawiecha tył, komplet hamulce tył, część zawiechy przód, 2 czujniki wałka, kompletny serwis olejowy czyli standard, regeneracja przekładni, olej w dyfrze, uszczelki pokrywy zaworów, sprawdzenie ustawienia rozrządu.
  5. 237tys km, 2001rok, kupione za 15.5, włożyłem 6 żeby doprowadzić go do stanu "igła" O awaryjności nie będę się wypowiadał, bo za krótko mam to auto żeby mieć czym to podeprzeć.
  6. Naprawy i części w sumie to wyjdą ze 2x więcej niż przy takim vw, ale za jakość trzeba płacić. Komputer po miesiącu 100% miasto pokazuje 11.6, ale ponoć zaniża więc można liczyć koło 12, a kręcę go tam gdzie ma to sens i wiem że nie będę za 100m gwałcił pedału hamulca, tak to generalnie spokojna jazda, w mieście nie ma zbytnio gdzie szaleć(krk).
  7. Sam posiadam m54b22 od około miesiąca i odczucia z jazdy na pewno będą bardzo zależeć z czego się przesiadłeś. Ja przesiadłem się z 60 konnej ibizy, która ważyła ledwo 900kg w półtorej tonowe 170 konne auto. Auto jeździ dużo szybciej, tyle że przez tą masę średnio to czuć. Dopiero jak człowiek zobaczy na licznik i widać 130/140 kiedy wydaje Ci się że toczysz się może koło setki trochę zbija z toru. Zakładam że jeśli człowiek przesiadłby się z jakiegoś cięższego zamulacza, to odczuł by kolosalną różnicę. Kiedy trzeba auto potrafi się zebrać, na polskie drogi jest zupełnie wystarczające, ale to jeszcze na pewno nie jakieś rajdowe doświadczenie. Jakbym miał kupować jeszcze raz szukałbym 2.8 albo 3.0, części te same, spalanie mała różnica... to po co się ograniczać.
  8. Weź na handel i pozbądź się go jak najszybciej. Cena wygląda naprawdę atrakcyjnie jeśli prawdą jest to co o tym piszesz. Odsprzedasz na pewno z zyskiem i kupisz coś bardziej pod siebie.
  9. Ależ ja nie twierdzę że skoro u mnie tak było, to to jest rozwiązanie. Miałem takie same objawy, zresztą tak znalazłem ten temat więc po prostu podzieliłem się tym jak u mnie się to rozłożyło. Może komuś się przyda ta informacja jak sam będzie szukał rozwiązania, tak jak kiedyś choćby ja.
  10. Miałem ten sam problem w świeżo kupionej 320 Ci M54B22 z 2001 roku. Auto na zimnym silniku hulało poprawnie, natomiast na rozgrzanym była opóźniona reakcja na gaz i auto czasami gasło na jałowym. Komputer wywalał ciągły błąd na czujniku położenia wałka korbowego, mechanik wymienił jeden i nie pomogło, potem się okazało że są dwa, wymienili drugi i auto chodzi jak powinno. Koszt wymiany tych dwóch czujników to bodajże coś w okolicach 210~220 zł + robota oczywiście.
  11. Miałem bardziej na myśli to że auto ma całkiem bogate wyposażenie w postaci tych zderzaków czy choćby szyberdachu, którego nie pamiętam żebym uświadczył kiedyś na oto. Bo samo zawieszenie i te felgi mnie odstraszają, ale pytam głównie o ofertę, bo ojciec siedzi w Niemczech i mi ją podesłał, mówiąc, że auto stoi w salonie, ma świeżo podbite papiery, możliwe że nawet i gwarancję. Z początku byłem negatywnie nastawiony do skrzyni, a resztę niepewności właśnie chciałem z wami skonsultować. Dzięki na pomoc, odpuszczę sobie szkoda zachodu jechać oglądać to w takim razie. Cena racja wysoka, ale wiadomo coś z tego dałoby radę napewno urwać, poza tym za tą kasę wziąłbym tylko gdybym miał pewność że auto rzeczywiście jest w zajebistym stanie. Nic, szukam dalej :)
  12. Witam, mógłby się ktoś bardziej obeznany wypowiedzieć co sądzi o poniższej ofercie? Poczytałem trochę o tych automatach i nie jest to jakąś moją obiekcją, najbardziej mnie interesuje to zawieszenie, wydaje się zdecydowanie za niskie na polskie krawężniki? I jeśli mógłby ktoś wytłumaczyć takiemu laikowi jak ja czemu auto niżej leży z przodu? Auto generalnie na moje oko wygląda ładnie, ma spory pakiet wyposażenia co jest też kuszące. Ktoś ogarnięty doradzi ? OFERTA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.