Skocz do zawartości

Koni_krk

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI MPak było jest X1 2014
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Koni_krk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. FRM'a mam trójkę basisa, na szczęście udało się. Kodowanie pustym plikiem Man rozwiązało problem. Co do funkcjonalności to działa wszystko, tj świeci xenon, działa przesłona, led ringi przygasają do postojówek i mijania, działają też jako dzienne i czujnik zmierzchu też funkcjonuje. :mrgreen:
  2. Model jak pisałem jest z września 2014, także kierunki w lusterkach i ledy z tylu były w oryginale. Lampy też 2014 na ledach. W zasadzie to moda zrobiłem wczoraj. W kostce od lampy ( tak jest łatwiej przynajmniej wszystko pod ręką ) zaminiłem miejscami pin 5 i 6 (czarny i biały) po czym 1 zamieniłem z 5 ( podwójny czarny z czerwonym na miejsce wcześniej podmienionego czarnego ). Po tym rewiringu lampa ma pełną funkcjonalność oprócz postojówek. Postojówki pojawiły się po kodowaniu. Najpierw $522 do CAS a później w FRMie. Masę dodatkową też zmostkowałem w lampie pin 4 do pin 2. Wszystko byłoby fajnie ale, już na koniec dnia okazało, że xenon mruga jak stroboskop co ciekawe tylko na zapalonym silniku, na zgaszonym i samym zapłonie wszystko działa normalnie. Jakiś pomysł ?
  3. Witajcie, Mam X1 z 9.2014 niestety na halogenach. Trafiły mi się kompletne xenony w niezłych pieniądzach, też z 2014r. Chciałbym je w najbliższym czasie zamontować, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki rewiring trzeba przed instalacją zrobić. Czy mógłby mi ktoś podesłać schemat kostki dla halogenu (wersja z dziennymi na żarówce h15 chyba) i xenonu. I ewentualnie jeszcze wyjścia z frm'a. No chyba, że ktoś już ogarniał temat, wtedy byłbym jeszcze bardziej wdzięczny.
  4. Zdejmujesz tylne koło i przez otwór po śróbie.
  5. Podepnę się do tematu. Mam w e90 stylingi 124 8J/18 et20. Z przodu na moje oko jest ok ale do tylu chciałbym coś dołożyć, i tu moje pytanie 15mm czy może 20. Bez rolowania rantów oczywiście.
  6. Tapicerka pasuje bez problemu. Po co się tam z opornikami chcesz ładować, nie łatwiej wyłączyć ciepłą i zimną diagnozę ?
  7. Były wersje w Skandynawii, ze spryskiwaczami a bez xenonu.
  8. W sedanie jak otworzysz bagażnik to w górnej części pod tylną półką znajdują się "klamki" do otwierania. Dolne siedzisko jest montowane na wcisk i wyciąga się je od strony nóg pasażera.
  9. Nie koniecznie, są jeszcze dwa wyjścia: - rozklejanie ( piekarnik, szpachelka, silikon dekarski - dramatu w wyglądzie nie ma ) - dremelek i wycinka od wewnętrznej strony, gdzieś na forum kolega dokładnie opisywał - moim zdaniem do postojówek optymalne rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.