Skocz do zawartości

cysmann

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Były 2x E46
    Jest e39 525iA, e92 335xi

Osiągnięcia cysmann

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za wyczerpującą informację :cool2: Gadałem z gościem i jutro ma mi potwierdzić, ale raczej oddam mu auto i wezmę kasę. Na szczęście jest to osoba z mojego miasta ('znajomy znajomego'), może nie będzie chciał robić gnoju i załatwić sprawę po ludzku. Brałem pod uwagę remont silnika, wymianę, ale to może być loteria... Prawdopodobnie auto jak było w Niemczech jeździło na zasadzie 'kupić, zalać paliwo i jechać' i dopiero jak coś więcej migało z kontrolek to robili. Teraz jestem w stanie uwierzyć, że pierwsza wymiana oleju była baaaardzo późno... (chyba, że poza ASO było robione) 11.01.12 - 1km - belki bagażnika, przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe 06.02.13 - 45 544 km - klamka zewnętrzna drzwi przednich lewych 11.10.13 - 67 707 km - opony zimowe Bridgestone, zmiana opon, wyważenie kół, klocki hamulcowe tył, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu 31.10.13- 68 613 km - kontrola pojazdu 10.04.14 - 89 408 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 10.07.14 - 100 446 km - klocki hamulcowe przód, uzupełnienie oleju 21.10.14 - 110 705 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu, logo BMW 02.09.15 - 117 585 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, kontrola pojazdu 13.11.15 - 120 570 km - podstawa filtra oleju 17.05.16 - 131 634 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe
  2. Nie odczułem nic takiego. W ogóle od momentu zakupu do tej awarii zrobiłem niecałe 1000km :roll: W zeszłym tygodniu, wracając do domu przez miasto, słyszałem chwilę jakieś dziwne stuki, ale nie myślałem, że to z mojego silnika. Kolejnego dnia zrobiłem ok. 10km - im silnik cieplejszy tym bardziej było słychać (w zakresie 1600-2000 obr). Nie chciałem już ryzykować i auto pojechało na lawecie do serwisu. Na razie dostałem wycenę z ASO na 23tys zł, więc chyba każda inna opcja będzie lepsza...
  3. W serwisie zdjęli filtr oleju i znaleźli złote opiłki metalu... pan z serwisu powiedział, że to prawdopodobnie opiłki z panewek (?) :mad2: i pytał czy mają rozbierać cały silnik... powiedziałem, żeby się wstrzymali. Czyli szykować się na remont silnika, ew. szukać innego silnika :roll:
  4. Od niedawna jestem posiadaczem BMW E92 z silnikiem N55. Auto z 2011, oryginalny przebieg 140 tys km. Do 131 serwisowana w ASO w Niemczech. Na razie wszystko było ok, ale od wczoraj słychać metaliczny stukot od górnej części silnika. Najbardziej słychać między 1600 a 2000 obrotów :| na zimnym było ciszej, na rozgrzanym bardziej słychać. Nie zapalił się żaden check engine, auto jedzie normalnie. Rano auto odpaliłem w ciepłym garażu to na początku przez chwilę kopcił na biało. Wczoraj zrobiłem autem 15km i na razie stoi. Prawdopodobnie jutro oddam auto do serwisu, ale chciałem podpytać czy ktoś z kolegów może się orientować o co chodzi? Kończy się łańcuch rozrządu, wtryski? :duh:
  5. Przebieg ma oryginalny. Sprzedający nie zaznaczył opcji 'bezwypadkowy', więc powinien powiedzieć dokładnie jaką miała ostatnio przygodę. Masakry nie było, zależy jak poskładali. Za prawymi drzwiami miernik pokazuje dużo, bo jest trochę szpachli - była wgniotka, nic poważnego. Auto na pewno nie jest składane z kilku
  6. No właśnie... jakaś dziwna sztuka :roll: Info z raportu: Serwisowana w ASO jedynie do 2004 roku 24.01.02 - 0 km - prace przy fotelach przód 30.01.02 - 245 km - sprawdzenie układu telefonu, diagnostyka komputerowa pojazdu 13.05.02 - 400 km - uchwyt na napoje, diagnostyka komputerowa pojazdu, sprawdzenie układu telefonu 24.12.02 - 22 409 km - akumulator, diagnostyka i programowanie pojazdu 26.02.03 - 26 253 km - diagnostyka komputerowa pojazdu, prace przy układzie ogrzewania 02.01.04 - 41 889 km - akumulator, diagnostyka i programowanie pojazdu 07.01.04 - 42 245 km - diagnostyka komputerowa pojazdu 13.05.04 - 49 051 km - czujnik parkowania, sprawdzenie układu czujników parkowania, diagnostyka komputerowa pojazdu 22.12.04 - 59 565 km - diagnostyka i programowanie pojazdu Ostatni odczyt z kluczyka- 59 565 km Auto ma do wykonania akcję serwisową na sprawdzenie lub wymianę poduszki powietrznej kierowcy.
  7. Czy ktoś oglądał to auto? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-4-4-v8-manual-fabryczny-m-pakiet-bogate-wyposazenie-z-niemiec-oplacona-ID6yTNV9.html#64792fb39c Była już wystawiona do sprzedaży za 39'900zł. Później cena spadła i pojawiło się nowe ogłoszenie z innego miasta, wystawiona na innych felgach. Z tego co wiem, to była serwisowana w ASO tylko do 2004 :| Vehicle information ======================================== VIN: WBADN51040BR65945 Type code: DN51 Model: 540I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M62/TU Displacement: 4.40 Power: 210 (285 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: N6SN - STANDARDLEDER/BE Prod.date: 2002-01-16 S210 Dynamic stability control III S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S249 Multifunction f steering wheel S261 Side airbags for rear passengers S263 LA wheels with mixed tyres S265 Tyre pressure control (TPC) S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering P337 M Sports package S354 Green windscreen, green shade band S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S416 Roller sun visor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S434 Interior surface aluminium S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S465 Through-loading system S469 Integrated child seats S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S612 BMW Assist S630 Car phone with cordless receiver S672 CD changer for 6 CDs S677 HiFi system Professional DSP S694 Provisions for BMW 6 CD changer S705 M sports suspension II S710 M sports steering wheel, multifunction S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation S970 Business Package
  8. Zrobiłem e46 z tym samym silnikiem ponad 150tys km i brała trochę więcej, więc tak tylko dopytuję :cool2: :D
  9. Dzięki kolego :) też rzucił mi się w oczy ten zderzak... Smutna prawda - masz na myśli branie oleju? Taka ilość chyba jeszcze nie zwiastuje końca motoru czy jakiejś poważniejszej awarii...?
  10. Witam, Rozglądam się za benzynowymi e39. Moją uwagę przykuło to autko: WBADT41070GY22782 http://allegro.pl/show_item.php?item=6181949150#thumb/1 Czy ktoś oglądał to autko na żywo? Naprawdę jest warta tych pieniędzy czy raczej podszykowana do sprzedaży? Auto ma 16 lat, cudów nie wymagam, ważne żeby było całe, nie kombinowane...
  11. Podpinam się pod wątek - autko wygląda ciekawie, ale już trochę stoi... ktoś coś wie? :?
  12. Nie :) http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-135i-m-performance-xenon-szyberdach-skora-ID6ybN1l.html
  13. Wpisy z ASO: 30.06.14 - 98 344 km 27.10.14 - 103 356 km 11.11.14 - 103 979 km 22.05.15 - 104 042 km Trochę podejrzane, że między 10.2014 a połową 2015 auto zrobiło niecałe 700km. W PL od połowy 2015 zrobiło ok. 20tys km...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.