witam, w silniku były wymieniane dwa wtryski, uszczelka pod pokrywa zaworów, termostat i następnie myty silnik. wszystkie błędy zostały skasowane, jednak po ok 600 kilometrach następna niespodzianka, zapalił się check.. ponadto zapaliła się dwea razy w ostatnim czasie kontrolka od oleju - jednak po zgaszeniu i odpaleniu auta gaśnie. Stan oleju i check na liczniku pokazuje, że jest ok. Kontrolka check jednak świeci cały czas. Komputer pokazuje następujące błedy: - 2C87 układ wydechowy sygnał czujnika temperatury gazów spalinowych - 2AF4 czujnik tlenków azotu, elektrycznego - 2AF2 czujnik tlenkow azotu, liniowy współczynnik nadmiaru powietrza lambda - 2AF6 czujnik tlenków azotu, lambda binarny - 2C7F sonda lambda za katalizatorem 2 listwy sterowania - 30C1 element sterujacy cisnieniem oleju, statycznego - 2AF9 czujnik tlenków azotu NOx, sygnał: wybrzeże-mode - 2C6C sonda lambda za katalizatorem 2 sprawdzenie układu - 2C2C sonda lambda przed katalizatorem 2 sprawdzenie układu Jestem za granicą i chciałbym to naprawić, muszę sciągnąc części z polski i czy ktoś mogłby mi doradzić co kwalifikuje się do wymiany?