Skocz do zawartości

gumolyt

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E61 525d

Osiągnięcia gumolyt

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. włącznik tylko zakładasz nowy i to wszystko nic nie kodujesz i to jest najprostsza sprawa. Zapomniałeś jeszcze o dodaniu dodatkowych przewodów bo halogeny mają mniej żył w wiązce i przejściówki na LCI, do tego jeszcze spryskiwacze reflektorów (dodanie przekaźnika za schowkiem pasażera, pompka w zbiorniczku spryskiwaczy, przewody do spryskiwaczy). Od czujników przewody do masy i do modułu świateł.
  2. nie teraz mam spokój pod podwoziem, wosk jest dużo skuteczniejszy niż jakiś bitex
  3. tylna klapa pod uszczelką okna punktowo w jednym miejscu. Podwozie pod plastikami punktowe ślady rdzy szczególnie przy szpilkach mocujących te osłonki, zabezpieczałem całą podłogę podkładem epoksydowym i woskiem do podwozi dwa lata temu. Auto nigdzie nie bite
  4. jest dokładnie tyle samo co w 3,0. Poza skokiem tłoka i innymi wtryskami niczym sie ten silnik nie różni, osprzęt też ten sam jak kolektor, wydech itp. jeszcze jedna uwaga, sondy z wersji poliftowej mają te same parametry ale lekko krótszy przewód i nie da się wpiąć kostki w oryginalne mocowanie
  5. sondę lambda da się bez problemu wymienić bez kanału czy wykręcania wydechu. Ja wymieniłem odkręcając tylko osłonę zewnętrzną akustyczną silnika, stary przycięty klucz 22 i 15 minut po robocie. Trochę porysowałem sobie tylko przedramię od plastikowych uchwytów kostki mocowania sondy. Oczywiście wszystko na wyczucie bo nic nie widać :-) Po skasowaniu błędu w Inpa, żadnego błędu, żadnej adaptacji
  6. Gdyby była stalowa to każdy ogarnięty blacharz zrobi,. W przypadku aluminium, nitowanie i klejenie podłużnicy do konstrukcji stalowej nie każdy blacharz ogarnie. Spawanie to tylko TIG
  7. posprawdzaj uszczelki 1. uszczelka gumowa od rury zasilającej w powietrze od filtra powietrza - na wejściu do turbo po stronie zimnej 2. uszczelka od turbo do rury intercoolera - na wyjściu z turbo po stronie zimnej 3. uszczelka zasilająca kanału olejowego, pomiędzy rurką zasilającą olej a turbo (numery 9 i 11 ze zdjęcia poniżej) - montowane w środkową część turbo https://www.estore-central.com/_diagrame/mteynjuxx3a=.jpg te dwie pierwsze uszczelki łatwe w ewentualnej wymiany bez kulania się pd autem
  8. wymieniony zderzak przód LCI do tego kiepsko spasowany, siedzenie kierowcy skóra dziwnie wygląda na siedzisku
  9. czasami szukanie błędów sterownika czy świec nic nie da jak silnik nie trzyma kompresji. Wtedy mimo sprawnych świec, sterowników, wtrysków przy niewielkim mrozie pojawiają się problemy z odpalaniem.
  10. ciekawe po ile kupili te volvo, bo moja siostra kupiła takie (tylko całe) starsze o rok i z przebiegiem 45tys. mil i zapłaciła 35 tys. dolarów
  11. duże przebiegi aut w USA mają kierowcy, którzy posiadają samochód na własność i nie liczą kilometrów. Często i gęsto popularny w stanach leasing konsumencki i wtedy liczą kilometry, bo mają tak w umowach zapisane. Tak jak jest w przypadku mojego szwagra kiedy ML jeździł tylko w weekendy a siostry Volvo kupiony za gotówkę praktycznie nie jest gaszony. A jedna rzecz na temat aut z USA z turbinami - nigdy nie widziałem, żeby ktoś tam studził turbiny :D nie mają czasu z drugiej i głowy do takich "głupot". Nie wiem przyznam się jak chłodzone są turbiny w nowych Bmw ale przy systemach start/stop muszą być już chłodzone dodatkowo cieczą.
  12. zobacz przewód od alternatora do sterownika bo może być też wypalony lub luźny i nie daje napięcia.
  13. co do silnika to pali trochę mniej niż 3,0 i ma podobną kulturę pracy bo silnik 6 cylindrowy, mocą może nie powala ale jako samochód do normalnej eksploatacji wystarczy. Zawsze można zrobić wirusa i zrobi się w zdrowym egzemplarzu 220 koni czyli tyle co ma w serii 3,0d
  14. wpinamy do modułu, który znajduje się za schowkiem pasażera ale robimy to przez przekaźnik jak się nie mylę 10A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.