Skocz do zawartości

CubeBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O CubeBMW

  • Urodziny 10.02.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 E60 2.5d 2005 / Jaguar XF 2.2d 2012
  • Lokalizacja
    Janów Lubelski

Osiągnięcia CubeBMW

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dobrze raz muszę podjechać na powtórne sprawdzenie oleju dwa żeby wykonać adaptację skrzyni musze podjechać do kogoś na program czy adaptację mogę w jakiś sposób wykonać sam? Uwielbiam ten samochód muszę go ratować musi być wszystko sprawne :D
  2. Nie wiem dokładnie jak przebiegała wymiana ufam że mechanik wiedział co robi. Po wymianie pojeździł mówił że wszystko dobrze. Właśnie po czterech dniach postoju dziś wyjechałem no i rzeczywiście coś tam nie gra hm przez te pierwsze km i pierwsze biegi 1/2/3 odczuwalnie przerzuca czego wcześniej nie było. Gdy już się nagrzeje wszystko ładnie pracuje. Może być tak że za mało zostało wlane tego oleju i dlatego tak trochę szapie na zimnym przez pierwsze km?
  3. No mechanik mówił że wlał dokładnie coś miedzy 8-8-5l Możliwe że to za mało i te szarpnięcia mogą być z tego powodu?
  4. Witam E60 525d 177km 2005 Automat Przebieg 330 000km czy oryginalny nie wiadomo. Jestem właścicielem E60 od siedmiu lat chciałbym jeszcze kilka lat nim pojeździć bo jestem zadowolony z autka tylko mam problem. Dwa tyg temu wymieniłem konwerter miałem problemy z falowaniem obrotów po wymianie na regenerowany problem znikł nie ma już falowania obrotów przy stałej prędkości. Wymieniłem olej w skrzyni weszło 8l Ravenol 6HP26 wraz z misą oraz przy okazji został wymieniony łącznik elastyczny wału FEBI. Kosz z robotą 3500zł. Teraz tak problem występuje na zimnym silniku przez pierwsze 1-2km wyjeżdżając z domu mam taką górkę zatrzymuje auto skrzyżowanie i ruszam przy zmianie biegu 1na2 jest mocne szarpnięcie wcześniej tego nie było przed wyminą oleju i konwertera problem nie występuje w tym miejscu gdy przejadę kilka km wszystko złapie temperaturę tylko ciągle na zimnym cały czas w tym samym miejscu pod tą górkę jest szarpniecie. Przez te pierwsze 1-2km nawet na prostej drodze ta skrzenia gorzej zmienia te biegi czuć delikatne szarpiecie. Gdyż przejadę te kilka km wszystko już chodzi płynie nie szarpie itd. Błędów brak. Pytanie co mam robić? Zignorować problem czy szukać przyczyny w samej skrzyni? A może trzeba wykonać adaptację skrzyni bo nie była robiona po tych wymianach? Proszę o rady.
  5. Też miałem te błędy powracały po skasowaniu. Proponuje kupić emulator maty i pasów 60zł na allegro ja kupiłem zamontowałem i po sprawie jeżdżę już tak rok zero błędów. Jedyny minus tego rozwiązania to w przypadku kolizji nawet gdy nie ma pasażera poduszka wystrzeli.
  6. W moim przypadku większość trasa i tak jak mówię zero problemów przez pięć lata ale ok ty szukasz jak najlepszego na miasto. Wgl wydaje mi się że BMW z tym silnikiem na takie trasy 6km to już zły pomysł ale to moje zdanie.
  7. Nad czym tu się zastanawiać? Też mam bogatą wersję wyposażenia dużo elektryki kupiłem Varte zero problemów. Nie ma co kombinować.
  8. Ja wymieniałem pięć lat temu na Varta Silver 110Ah zakodowałem i do dziś zero problemów tak więc polecam :cool2:
  9. Ja mam u siebie na lato 18 styl 135 czarny połysk mi się podobają i na polskie drogi moim zdaniem idealne a na zimę 16 styl 115.
  10. Mam prawie 6lat zrobiłem 100.000km w samochód przez ten cały okres nie włożyłem w naprawy więcej jak 2tys teraz dopiero po tylu latach czeka mnie wymiana konwertera to troszkę więcej będzie mnie kosztować 3-4tys. A tak to awarie (żarówki xenonu 2x, wymiana kolektora wydechowego, czujnik parkowania 1x, przekaźnik pompy paliwa i kilka małych jakiś pierol które zrobiłam za max 200zł) Nie liczę opon, tarcz, klocków, amortyzatorów itd bo to w każdym aucie trzeba wymienić. Dodam przebieg nie potwierdzony niby jest 310km a pewnie jest z pól miliona DPF sprawny przy silniku nic nie robione. Tak więc jak wydajesz 15tys na rok to coś tu nie gra. Zgadzam się bo u mnie wygląda to podobnie :cool2:
  11. Tak własnie myślałem ze misa + olej bo i tak już mija 80tys od ostatniej wymiany oleju w skrzyni to jak już bym wymieniał to do konwertera trzeba zajrzeć. Najbardziej się obawiam że może problem leży gdzieś indziej. No i proszę o radę mam oddać swój do regeneracji, szukać po regeneracji czy nowy zf 2400zł?
  12. Jak mam być szczery to już jeżdżę tak ze dwa lata bo to nie jest jakoś super uciążliwe ale traszkę irytuje bo to nie jest tak ze non stop co wzniesienie się tak dzieje. Jako że mam teraz wolny czas i ze jestem zadowolony z auto nie mam zamiaru go sprzedawać pasowało by to w końcu zrobić.
  13. Rozumiem że nic innego nie może dawać takich objawów jak tylko konwerter? Jak to jest z tym konwerterem kupuje się nowy czy regenerowany? Polecacie jakieś sprawdzone firmy co się tym zajmują?
  14. Cześć Mam problem z falującymi obrotami występującymi przeważnie gdy jadę pod górkę przy prawie każdej prędkości od 50-130 obroty lekko podskakują i wracają tak ciągle pomaga mocne wciśniecie gazu. Problem występuje na rożnych biegach czasami też podskakują na prostej drodze przy stałej prędkości choć nie tak często. Nic się nie dzieje przy prędkościach od 140 w górę typowo na autostradzie. Czasami też dochodzi jakiś dźwięk gdy tak podskakują te obroty nie wiem tak jakby od kierowcy coś przy kołach z tyłu ciężko powiedzieć takie buczenie wibracje ale tu nie nie jestem pewny skąd dochodzą te dźwięki. Najważniejsze jest to że te obroty podskakują np. normalnie jadę 100km i przy wzniesieniu już obroty podskakują i wracają. Czy jest to już koniec konwertera? Biegi działają normalnie nic nie szarpie.
  15. Chyba auto zostało naprawione jeżdżę już od tygodnia wszystko działa elegancko. Został wymieniony tak jak pisaliście przekaźnik sterownika. Dziękuje za pomoc :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.