Skocz do zawartości

Jantosiak

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jeszcze brak. :)

Osiągnięcia Jantosiak

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wymienione dwa czujniki (wału i wałka). Czy błędy skasują się same czy trzeba samemu je skasować? Może ktoś obeznany mi wyszukać część nr 1703993 na realoem? Bo jest tam ileś wersji i nie jestem pewny o którą chodzi. Po przejechaniu kawałka auto zachowuje się dosyć poprawnie, martwi mnie jedynie to, że wskazówka chwilowego spalania dziwnie reaguje, np. przy hamowaniu i zdjęciu nogi z gazu idzie delikatnie do góry. Ktoś zna przyczynę?
  2. Witajcie, INPA pokazała cztery błędy: http://i.imgur.com/dRGby5e.jpg http://i.imgur.com/098cq0o.jpg http://i.imgur.com/3pywqHv.jpg http://i.imgur.com/6gDy4qL.jpg Zastanawia mnie co oznacza błąd numer #12. Czy za ten błąd odpowiada część o numerze 1703993? Teraz pytanie, co z tym wszystkim dalej robić? Zakładam, że czujnik wału i wałka są padnięte i trzeba je wymienić. Czy inne błędy mogą wynikać z tego, że czujniki nie działają? Czy jest szansa, że przepływomierz zacznie działać po wymianie tych czujników? Szukam jakiegoś tropu, może te wartości przy błędach coś ciekawego mówią? Pozdrawiam!
  3. A chociaż jakiś solidny wymieniacz posiadający komputer? :D
  4. Również poszukuję jakiegoś warsztatu w Radomiu, ktoś coś może polecić?
  5. Czy jest ktoś w Radomiu? Potrzebuję podpięcia do komputera, samochód niestety, unieruchomiony.. :(
  6. Mam kolejne info, wymieniłem czujnik wałka rozrządu na używkę (oryginalną), nie mogłem znaleźć nigdzie VDO nowego. Pierwsze odpalenie wyglądało tak: samochód dosyć długo kręcił, ze trzy sekundy, ale odpalił. Po odpaleniu silnika bardzo trzęsło samochodem w środku (to mnie martwi, nigdy wcześniej tego nie było). Może z zewnątrz nie było tego widać, ale siedząc na fotelu było to dosyć mocno odczuwalne. Samochód po naciśnięciu gazu chodził trochę lepiej, raczej normalnie wchodził na obroty. Jednak gdy silnik się zagrzał, to samochód zgasł i raczej nie chciał odpalić do momentu aż trochę ostygł. Zastanawia mnie też jedna rzecz, na starym czujniku nie było żadnego oringa, na używce był, więc go założyłem (tak jak czujnik dostałem). Czy powinien być oring? Jakieś pomysły Panowie? Dzięki wielkie za dotychczasowe odpowiedzi, pozdrawiam!
  7. Wielkie dzięki za Wasze sugestie! Jutro mam nadzieję, że coś uda mi się więcej dowiedzieć. Zapomiałem napisać jeszcze, że strasznie szaleje wskazówka spalania chwilowego. Bardzo szybko idzie do góry, wolno opada, czasem nie opada do końca (jak np. zatrzymuję samochód na światłach), tak jakby się zawieszała w okolicach 6-10 litra, po kilku sekundach nagle opada.
  8. Witajcie, mam następujący problem z moim E39 (1997 r, 523i). Dwa miesiące temu padł mi czujnik położenia wału korbowego, zgodnie z tym co wyczytałem na forum, został zastąpiony czujnikiem VDO SIEMENS. Niestety, przed weekendem padł ten nowy. Z tego co wyczytałem, czujniki te były raczej polecane tu na forum, jednak martwi mnie to, że nowy czujnik pracował dobrze tylko przez tak krótki okres. Jadąc do pracy szarpnęło samochodem, jak dojechałem i zgasiłem samochód, to przy odpalaniu długo kręcił przed odpaleniem. Jakieś pół godziny po dojechaniu do pracy nie odpalał (ale kręcił). Po skończeniu pracy, kilka godzin później odpalił bez problemu, aczkolwiek już wtedy czułem, że ten czujnik padł. Objawy były podobne jak dwa miesiące temu, brak mocy itp. Od razu samochód został sprawdzony na komputerze, wyszedł błąd czujnika wału korbowego. Kupiłem używany czujnik, po wymianie na komputerze wyskoczył jego bład, po skasowaniu i ponownym podłączeniu samochodu do komputera błędu tego już nie było. Dzisiaj wracając z pracy znowu szarpnęło samochodem i objawy były te same (brak mocy ). Szukam jakiejś przyczyny, niestety na samochodach raczej się nie znam. Jeśli macie jakiś trop co może powodować problemy, to będę wdzięczny za pomoc, bo niestety, nie stać mnie na ciągłe wymienianie czujnika. Pozdrawiam!
  9. Witajcie. Jako, że zacząłem szukać E39, a w sumie na samochodach praktycznie się nie znam, to trafiłem na forum, gdzie liczę na pomoc ekspertów od BMW. :) Niedaleko mnie znalazłem E49 w pięknym białym kolorze. Jeśli mógłbym prosić Was o jakiekolwiek opinie to będę wdzięczny. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-523-biala-alpinweiss-stan-perfekcyjny-shadowline-ksiazka-serwisowa-tuv-ID6yhtlP.html VIN WBADD310X0BU32604 Type code DD31 Model 523I (EUR) E-F-R series E39 Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M52 Displacement 2.50 Power 125 (170 hp) Drive HECK Transmission MECH Paint code 300 - ALPINWEISS 3 Upholstery code D3AT - STOFF FLOCK STRE Prod.date 1997-05-12 S235 Towing hitch, detachable S255 Sports leather steering wheel S260 Side airbag for driver/passenger S283 BMW LA wheel, BMW styling II S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S339 Shadow-Line S354 Green windscreen, green shade band S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S464 Ski bag S465 Through-loading system S473 Armrest front S488 Lumbar support, driver and passenger S508 Park Distance Control (PDC) S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S665 Radio BMW Business RDS S690 Cassette holder L801 National version Germany/Austria S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation == Decoded using www.decodervin.pl == Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.