Skocz do zawartości

wielofish

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xd touring 2002
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia wielofish

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, prośba o opinię na temat tego samochodu. Kupiona historia w internecie praktycznie nic nie zawiera. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-335i-x-drive-m-pakiet-ID6Ev8nA.html Wygląda bardzo ładnie, ale czemu tak wygląda dopiero teraz na sprzedaż? Założona folia (słabo, nie widziałem na żywo), duże koła. Wygląda jakby ktoś chciał coś ukryć. Mam nadzieję, że się mylę, bo szukam dla siebie samochodu, ale mam trudne wymagania: minimum 300 km i skrzynia manualna. Pozdrawiam
  2. Jeśli ktoś ma firmę to realnie samochód go kosztował 30 000,00 i jeszcze sobie z dochodowego odliczy. Jak był bity w bok nie wiadomo, ale skoro tylko drzwi to ja bym tak nie płakał i uzupełnił kurtyny, jeśli wcześniej tak nie zostało zrobione (ciekaw jestem jaki to koszt). Ten case trochę udowadnia, że okazje się zdarzają. Oczywiście nie można mieć wszystkiego kupując na rynku wtórnym, ale dla mnie ważna jest niezawodność auta (ciężko przewidzieć, a tu przebieg pozwala sądzić, że będzie dobrze), komfort, przyjemność z jazdy. Myślę, że ktoś zrobił dobry interes, a gdybym nie miał rodziny, to bym płakał, że nie byłem to ja.
  3. Dziękuję, rzeczywiście tu: http://bimmer.work/ jest: 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad Może ktoś oglądał samochód?
  4. Samochód nadal do kupienia: http://allegro.pl/show_item.php?item=6281608283#d34b945c23 Ciekawi mnie o czym może świadczyć brak kierownicy wielofunkcyjnej, mimo, że z VIN wynika, że powinna być? Mikro przebieg, bardzo wysoka cena, a tu taki kwiatek. Samochód już 3 miesiące na giełdzie, może ktoś z bliska przyglądał się temu egzemplarzowi?
  5. Zdania są podzielone, ale i argumenty nie tylko po jednej stronie. Niestety podstawową sprawą jest cena aut u zachodniego sąsiada. Sprawdź, czy tam kupisz samochód w tej cenie, której szukasz i zadbany. Jeśli tak to jedź tam. Ja nie pojechałem, akcyza była też inna i szukałem 330xd z około 2007 w Polsce. 4-5 miesięcy oglądania samochodów z dziwnymi historiami. Pierwszy był nawet za 28 000 (do tej pory zastanawiam się, czy jednak nie warto było - nie wiem jak bardzo jednak był rozbity), każdy następny był droższy, ale szkoda gadać. Byłem gotów już wyłożyć 45 000, ale nadal nic dobrego nie znalazłem. Na pewno miałem też duże wymagania co do specyfikacji. Do tej pory mam ustawione w otomoto moje specyfikacje i już 6 miesięcy bym szukał (patrzę tylko jak auta tam wracają). Pewnego dnia zauważyłem 330xd, ale z 2002, znacznie tańczy, choć jak na E46 nie okazja 20 000 i na pewno nie żałuję. Ma praktycznie wszystko co E90. Przede wszystkim 40 str. historii w BMW, nie bity (stłuczka). Przebieg też nie większy niż w E90. Buda jednak sąsiada nie zawstydzi (choć jest piękny m-pakiet). Zgadzam się jednak, że aby kupić dobre E90 330xd w okolicach 40 000 - mission impossible.
  6. Czy ma ktoś jakieś pomysły?
  7. Mam 330xD w M-pakiet, ale zawieszenie zwykłe. Poprzedni właściciel założył H&R. Samochód był bardzo nisko zawieszony jak na 4x4, ale cierpiał na tym bardzo komfort. Seryjne amortyzatory nie dawały rady, skok był za krótki i samochód zachowywał się jak piłka. Było twardo, ale tłumienia praktycznie nie było. Na niemieckie drogi OK, ale u nas przy nierównościach, dziurach i "śpiących policjantach" wyglądało to kuriozalnie. Kolega z serwisu zawieszeń stwierdził, że dobierze mi trochę dłuższe sprężyny i przywróci mu odpowiednie odbicie. Tak też się stało, samochód nadal jest sztywny (porównuje np. do mojego Subaru Legacy I Turbo), ale niestety podniósł się za bardzo. Nie sprawdziłem w cm ile było wcześniej. Teraz jest: PRZÓD: 66,2 (od podłoża do krawędzi nadkola) / 5,5 (prześwit między oponą a krawędzią nadkola). TYŁ: 64,0 / 3 cm. Tył na razie został na H&R. Na Pro-kit przy xD jest 65,5 Na 18" z zachowaną wysokością opony 40/45 prześwit jest nie większy niż 3 cm. Wizualnie niestety stracił bardzo i zastanawiam się nad zmianą. Niestety nie ma za bardzo w czym wybierać. Najtańsza opcja, czyli zabawa sprężynami ogranicza się jak widzę do Pro-kit. Wówczas jest ponoć dość twardo, ale tłumienie, odbicie działa bez zarzutu. Obniżenie samochodu jest symboliczne o 1,5 cm, a nie jak podaje producent 3 / 2. Czy mam jeszcze jakąś alternatywę, aby posadzić samochód trochę niżej? Nie myślę o zmianie całego zawieszenia, bo oczywiście mogę kupić z regulacją, ale nie chciałbym się pozbywać tak łatwo 4 000,00. Może inne sprężyny niższe (jeśli takie da się dobrać), będą dawały ten sam efekt co H&R. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
  8. Bardzo ładny, gratulacje. Gdyby nie rodzina, spalanie, to też bym sobie taki kupił, ale wybrałem w kombi i diesel. Świetnie wyposażony, też mam to nagłośnienie - bardzo przyjemne, wygodne siedzenia, świetny silnik. Za te pieniądze, ciężko o lepszą zabawkę (kilka lat temu to może Porsche 944, ale teraz za dobre egzemplarze to już windują ceny x2).
  9. VIN WBAEN11090PB07308 Type code EN11 Model 320I (EUR) E-F-R series E46 3FL Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M54 Displacement 2.20 Power 125 (170 hp) Drive HECK Transmission MECH Paint code A08 - SILBERGRAU METALLIC Upholstery code G7AT - STOFF LASER/ANTH Prod.date 2003-11-10 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SP Control unit CO2 S167 EU4 exhaust emissions standard S210 Dynamic stability control III S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S261 Side airbags for rear passengers S338 M Sports package II S386 Roof railing S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S473 Armrest front S481 Sports seat S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S650 CD player S661 Radio BMW Business (C43) S710 M leather steering wheel S716 Aerodynamics package S724 Sports Edition S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S770 Interior trim trips, Alu Silver Cube S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights S787 BMW alloy wheel, M double spoke 135 S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation S962 Deleted, licence plate support front
  10. Uwielbiam czytać historie samochodów. 1 rok i przynajmniej 2 właścicieli i cena spadła o 10 000,00. Przypomina mi się sytuacja sprzed 2 miesięcy jak mi się "trafiła" E92 330xd z przebiegiem 150 tys. w dobrej cenie. Później właściciel zwodził mnie, w końcu opowiedział bajkę, że żona uszkodziła skrzynię, a wieczorem był wystawiony w drugiej części kraju za większe pieniądze i oczywiście nie dlatego, że był w super stanie. Historie detektywistyczne, które kryją tylko smutne historie.
  11. Bardzo przepraszam, mój błąd. Ja już same xd widzę. Oczywiście z VINu jasno wynika, że to tylko tył napęd. Dziwiłem się, że go nie widziałem wcześniej jak szukałem do kupienia, ale właśnie dlatego.
  12. Poproś o zdjęcie dowodu rejestracyjnego z widocznym numerem VIN. Skoro był serwisowany w ASO to będziesz miał piękną historię serwisową w dowolnym ASO w Polsce z udokumentowanym przebiegiem i naprawami.
  13. Fajne wyposażenie, specyfikacja dokładnie jak szukałem 330 xd + manual + 204 KM + sport pakiet w środku, do tego szyberdach, xenony, bluetooth. Sprawdź w BMW jaką mają historię tego samochodu + DRAY. Gdybym właśnie co nie kupił to sam bym się zainteresował. VIN WBAEX91040PH93329 Type code EX91 Model 330D (EUR) E-F-R series E46 3FL Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/TU Displacement 3.00 Power 150 (204 hp) Drive HECK Transmission MECH Paint code A08 - SILBERGRAU METALLIC Upholstery code N6SW - STANDARDLEDER/SC Prod.date 2003-10-15 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SP Control unit CO2 S210 Dynamic stability control III S226 Sports suspension settings S235 Towing hitch, detachable S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S290 BMW light-alloy wheel star spokes 44 S319 Integrated universal remote control S320 Deleted, model lettering S386 Roof railing S403 Glass roof, electrical S411 Window lifts,electric,front/rear S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S473 Armrest front S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S609 Navigation system, Professional S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S650 CD player S676 HiFi speaker system S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.