Skocz do zawartości

chmielu8610

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318d 2007

Osiągnięcia chmielu8610

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może napiszę co już zrobiłem w tym temacie. Odma wymieniona, filtr powietrza wymieniony, świece sprawdzone i ze względu na mrozy przekaźnik świec żarowych. W poprzednim roku dwumas i rozrząd. Lejące wtryski kojarzą mi sie z czarnym dymem a nie niebieskim! Uszczelniacze zaworów jak najbardziej wchodzily w grę ale wymieniłem olej na gęstszy więc w jakimś stopniu powinien zapobiec stukom. W ksiązce serwisowej nie widziałem żadnych wpisów na temat regeneracji lub wymiany wtryskiwaczy, jednak są oznaczone markerem. Pewnie były już robione?!? Długo po głowie chodziło mi turbo, ale brak mocy niezauważalny, gwizd niesłyszalny.
  2. Dodam jeszcze że wracając z pracy kilkukrotnie mi szarpnęła na niskim biegu
  3. Witam, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Silnik przy porannym odpalaniu lub po dłuższej przerwie przy niższych temperaturach dymi na niebiesko(ok.10-30s- w zależności od temperatury otoczenia). Do tego dochodzi falowanie obrotów w przedziale 800-1000 również w granicach 30s. po odpaleniu. Po wyruszeniu słychać dźwięki gdzieś spod maski. Charakterystyczny metalowy klekot. Objawia się to tylko przy pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu objaw klekotania zanika. Oleju jakby nie ubywało ale z racji niebieskiego dymu coś musi brać. Za wszystkie wskazówki serdecznie dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.