Skocz do zawartości

Kornel4

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 525d 2001 r.

Osiągnięcia Kornel4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=72&t=117890 Załozyłem owy temat poniewaz szukałem odpowiedzi na moje pytanie ale były tylko do silnika 525 TDS a ja takiego nie posiadam. Witam, od 2 tygodni jestem posiadaczem e39 525d automat i mam taki problem mianowicie przed kupnem auto stało 5 miesiecy nie jezdzone. Bmw było sprawdzane na diagnostyce, pod kompem i wszystko jest w porzadku aczkolwiek 3 wtryski z 6 pokazuja korekte około 1.7 fakt iz tolerancja jest od -3 do +3. Przechodząc do meritum problem mam taki iz auto muli przy przy wolnych obrotach dopiero dostaje kopa od około 2800 obrotów wiem ze te jest problem bo powinien zrywac asfalt od samego dołu a przynajmniej szybciej sie rozpedzac. Mechanicy którzy podpieli pod kompa i zobaczyli dzaiałanie wtrysków stwierdzili ze to wtryski ale zeby stwierdzic czy wtrysk jest do wymiany badz regeneracji trzeba je wyjąc rozebrac i dopiero wtedy stwiedzic. Panowie pomocy co to może byc zapchany EGR czy cholera wie ?? Turbo sie troche poci ale to wszystko przez turbo ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.