Skocz do zawartości

Max_Siedlce

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siedlce

Osiągnięcia Max_Siedlce

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. klema pirotechniczna jest na zacisku (-) akumulatora niego biegnie taki 3-pinowy kabelek, na wysokości świateł jest złączka sprawdź ją przeczyść i skasuj błąd powinno być oki. Jeśli to nie pomoże klema do wymiany.
  2. Błędów oczywiście nie było. Problem dawno rozwiązany. Konieczna była kalibracja komputera pokładowego którą wykonałem DIS-em i wszystko wróciło do normy.
  3. odszukaj i edytuj C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.INI zmień np: F2 = E85 F2_Text = E85 F2_ARCHIV = SGBD_E85 na F2 = E84 F2_Text = E84 F2_ARCHIV = SGBD_E84 Zapisz i gotowe już masz E84 Oczywiście w ten sposób usuniesz E85 więc jeśli jest Ci potrzebny to zmień inny mniej potrzebny model.
  4. Po update istą P całego e60 2004r wynikło kilka problemów z większością dałem sobie radę ale pozostały dwa detale z którymi nie mogę sobie poradzić. Światło w bagażniku zaświeca się na sek i gaśnie podobnie nie działają soczewki oświetlenia kokpitu przy włączonym zapłonie, Update: Problem chyba leży gdzieś w wadliwym działaniu IBS przy podłączonej ładowarce do programowania po chwili oświetlenie zaczyna działać. Dziwi mnie to że po odpaleniu samochodu nie działa poprawnie. Pozdrawiam.
  5. Witam wszystkich. Dawno już nie zaglądałem. Licznik już dawno zainstalowałem ale wymagało to trochę wysiłku. z odrobiną znajomości elektroniki da się go zainstalować. Potrzebne są do tego schematy podłączenia tych liczników. odrobina pinologii i licznik działa !! nie działa tylko część wyświetlacza komunikatów "check-a" bo w aucie z analogowym licznikiem nie ma do tego instalacji ani modułu. - ale na to znalazłem sposób trochę bardziej skomplikowany ale... wyświetlacz w liczniku jest oparty na standardowym sterowniku 44780 więc wpiełem do tego prosty układzik na procku Atmela ATMEGA8535 i dorobiłem małą instalację dla kilku czujników np.spalona żarówka,otwarcie dzwi ,komunikaty i inne bajerki.Działa super!! Schematy liczników (i nie tylko)są na stronie: http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2/index.html (Instrument Cluster) Trzeba kupić gdzieś na szrocie wtyki (ok20zł) i przepiąć z istniejących przewody 1w1 czyli np. data1 to data1 ,+12 to +12 itd. w razie jakiejś niepewności proszę napisać: telemaxx@o2.pl lepiej zapytać niż coś rozwalić :-) Jeżeli ktoś chce się pobawić z AVR-em i posiada niezbędną wiedzę to udostępnię żródło dla procka w Bascom-ie i opis pinów złączki wyświetlacza(tego nie ma na schem.) Nie wysyłam żadnego opisu ani schematu!!!.myślę że źródło wszystko wyjaśnia. Pozdrawiam Max.
  6. witam ponownie. Oczywiście nie chcę uruchamiać check-a bo to za dużo zmian ale chodzi mi o uruchomienie reszty czyli standardowych funkcji licznika. w tym modelu i w o wiele starszych ma żadnych linek a prędkościomierz jest wysterowany elektronicznie. Chodzi mi o to czy ktoś wie a może schemat wtyków licznika z 520 i czy format sygnałów (pręd/obr/econ) w 520 nie różni się od 525 . Pozdrawiam wszystkich.
  7. Max_Siedlce

    Zegary zamiana w 520i

    Witam. Mam pytanko. Mam BMW 520i 90r i zegary z mech.cyferkami przebiegu. Chciałbym je zmienić na zegary od 525 z 93r z wyświetlaczem ale wtyki są inne. Czy da się zaadoptować jakoś taki licznik w moim aucie?? Czy to kwestia instalacji czy oprogramowania może ktoś coś wie na ten temat to bardzo proszę o jakieś info. Dzięki Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.