Skocz do zawartości

Oli48

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330ci 04' m54b30 manual 6-gang shadow-line eibach

Osiągnięcia Oli48

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. półoś sama w sobie luzu nie ma, jak reka chwytam i probuje ruszac na boki to siedzi sztywno. tego nie wiem z tym łącznikiem elastycznym wału, nie sprawdzałem osobiście, mechaniki i diagnosty nie wspominaly mi nawet o tym, ale ewidentnie puka przy moście. musze to sprawdzic :mad2:
  2. nie ma, sam byłem w kanale u diagnosty i patrzyliśmy i nie ma. czy to może być cos z przegubami w tych półosiach?
  3. Jeżeli ten temat gdzies już był to sory ;D Mianowicie od dłuższego czasu jezdze z dziwnym głuchym stukaniem, klikaniem z tyłu. Objawia się to najczęściej przy zmianach biegu 1,2,3 i jak cofam i ruszam na skreconych kołach. Generalnie jak auto chodzi przód tył to stuka. Zawieszenie jest bez wad, wymianialem tez tuleje mostu (nr 9). Na dziurach itd. NIE STUKA i jedzie ładnie. Mechanicy mowia ze wszystko jest tak jak ma być, na diagnostyce wszystko git. Da się z tym jezdzic bo mam tak od miesięcy ale jest coraz badziej donośne i dokuczliwe. CO TO? :roll:
  4. wszystkie coupe powyzej 2.5L są git. uwazaj na rdze i wyjące dyfry. poza tym są bardzo solidne jak na tyle lat i ludzie je za to lubią dlatego tak cene trzymaja jak zamurowane. elektryka prosta, zawiecha prosta, czesci latwo dostepne w "średnich cenach". btw. wczoraj kupilem sobie drugie autko bo musze bo coupe dla 10miesiecznej córki nie zdaje egzaminu:) za 2400 focus 1.8td + remont zawieszenia. jak sie dowiedzialem za tylny amortyzator kosztuje 65zł, 5L oleju 10w40 za 65zl, kompletny rozrząd z pompa wody 193zl itd to az smiech mnie bral. utrzymanie cupejki nie bedzie az tak tanie ale warto dbac o swoje. :8)
  5. czemu nie dasz na tyl 255 na 8 cali? za wąska felga? za szeroka opona? :)
  6. pamietam ze poczatkowo jak szukalem 330ci to mialem watplitosci co do tego koloru, jednak jak pojechalem bylem milo zaskoczony, jeszcze nie widzialem takiej drugiej w tym lakierze i siwym wnętrzem. W przyszłym tygodniu bmke czeka kilka zmian;P zmiana opon tył 225 na 255 (bez dystansów) Brigdestone Ponteza lotka na klape bagażnika zrobienie rdzy pod bagażnikiem wymiana listwy shadow na druga z dobra uszczelka ;) nikt nie chciał wyslac, sam musialem ganiac 200km w jedna strone ale oplacilo się
  7. bastaz ladne czy nie to pojecie wzgledne, moim zdaniem kolor jest dosc popularny bo i wiele passatow i gulfów go ma. facet z autodetailingu powiedzial mi ze ten lakier oxfordgrun jest najmiękkszy z calej palety lakierow dzieki czemu latwo sie go "odświeża" ;p mysle ze jest duzo ciekawszy od srebrnego :mrgreen:
  8. masz troche racji, mam zamiar po sezonie jak zmienie na zimówki oddac je do lakierowania i wlasnie taki grafit mi sie ostatnio podoba :roll: http://alucenter.eu/environment/cache/images/0_0_productGfx_5439551d4d66a919f49d90c35896d8d6.jpg
  9. masz racje lapa004 multifunkcje można przelozyc. może to wydawac się dziwne ale ta mi bardziej pasuje od mpaietowej, nawet patrząc kolorystycznie do wnętrza. taki mój gust wypaczony :8) vin rozkodowany i umieszczony :cool2: nie rozpieszcza wyposażeniem ale przy tym silniku i skrzyni to drugorzedna sprawa. wymieniałem tez radio z kaseciaka na cd business, powod był taki ze kaseciak zwyczajnie przestal dzialac. myslalem ze plytek będę sluchac. z tym ze od kiedy mam auto kompletnie nie wlaczam radia. dźwięk silnika jest tak cudowny ze szkoda mu przeszkadzać w tej symfonii r6 :cool2: kiera wyplakowana, wiec efekt chwilowy ;D jak ktos zainteresowany odsprzedam za 200, mozna sie pobawic i doprowadzic ja do ładu ;) http://i.imgur.com/L1ZnR0N.jpg?1 http://i.imgur.com/lNlFwzL.jpg
  10. dzięki za podpowiedzi ;) dla mnie widoczność jest wystarczajaca nawet na mokrym. to co miałem wcześniej na H7 przed regeneracja lamp to dopiero była katastrofa ;) kierownica celowo jest klasyczna ponieważ auto nie ma mpakietu tylko shadowline wiec nie wciskam mpakietowych rzeczy :) ta multifunkcje kupiłem w rewelacyjnym stanie za przyzwoite pieniądze, skora na kole jednakowa i przyciski nie wytarte i pod kolor wykończenia. Jeżeli ktoś jest zainteresowany mogę odsprzedać swoja gruba ori mpakietowa ale nie ma multifunkcji i jest w opłakanym stanie, w mojej ocenie raczej nie warto jej odnawiać wiec leży ;P drążek biegow tez pod kolor, aluminium i czarny zamsz. dobrze ze fotele sporty z elektryka bo tego już bym nie wymienial :P
  11. ok jutro rozkoduje, zenek 6000K robi wrazenie, w nocy wszystko jest białe jak w mróz ;p na mokrej drodze widocznosc jest zwyczajnie slabsza nawet na swiatlach drogowych, jakby nie patrzeć w obu sytuacjach pogodowych dobry ksenon znacznie polepsza widocznosc co porównywałem zmieniajac żarówki. mialem brac 8000k ale jednak zdecydowalem sie na 6000k zeby nie przyciagac uwagi pałkensów, 4300k to dla mnie "za żółto" ;D na przyszlosc napisalem o tej listwie i rdzy, nic wiecej nie planuje bo mysle ze osiagnalem zadowalajacy efekt, moze uslysze jakies uwagi to moze jeszcze na jakis pomysl wpadne ;)
  12. ok jutro rozkoduje, zenek 6000K robi wrazenie, w nocy wszystko jest białe jak w mróz ;p na mokrej drodze widocznosc jest zwyczajnie slabsza nawet na swiatlach drogowych, jakby nie patrzeć w obu sytuacjach pogodowych dobry ksenon znacznie polepsza widocznosc co porównywałem zmieniajac żarówki. mialem brac 8000k ale jednak zdecydowalem sie na 6000k zeby nie przyciagac uwagi pałkensów, 4300k to dla mnie "za żółto" ;D
  13. Witajcie ;) jako ze znalazłem wkoncu trochę czasu postanowiłem podzielic sie swoją ciężką pracą i założyc swoją małą galerię. Nie podaję VIN dlatego ze wyposazenie rozni sie od tego co jest tam podane. Bez watpienia bmka przyciąga oko swoją świeżością i drapieżną elegancją ;) VIN: Type code: BD51 Model: 330CI (EUR) E-F-R series: E46 2FL Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: M54 Displacement: 3.00 Power: 170 (231 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 430 - OXFORDGRUEN 2 METALLIC Upholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GR Prod.date: 2004-09-29 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SP Control unit COP S167 EU4 exhaust emissions standard S210 Dynamic stability control S251 Runflat indicator S290 BMW light-alloy wheel star spokes 44 S320 Deleted, model lettering S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S495 3-point belt head restr'nt,rear middle S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S606 Navigation system Business S710 M leather steering wheel S760 High gloss shadow line S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation P972 Comfort package co zrobilem (co pamietam;p) regeneracja lamp, nowe odbłyśniki + ksenon Vertix 6000K, listwy z zaślepkami spryskiwaczy nowe halogeny (nie chińskie) nowe kierunki boczne ledy DEPO, stare byly lekko żółte zawieszenie, sprężyny Eibach ProKit, amortyzatory KONI (złote) dystanse tył 7mm, 10mm juz trze na wybojach, sprawdzone ;P felgi 8,5 cala szerokie, wielkosci 18 cali, opony 4x 225/40/18 PointS Summer3, bardzo dobre zaciski zrobione na czarny połysk nakładki śrub czarne (VW OEM :P) nerki czarny połysk szyby czarna folia wysokiej jakosci zregenerowany fotel kierowny + podłokietnik (lakierowanie skóry) lampki ledowe tablicy rej. einparts automotive, bardzo mocne, śmiało zakładać ;) światła DRL dzienne zakodowane ostatnio GRUNTOWNA polerka z japońskim woskiem w http://www.baccara-garage.pl/ pomijam techniczne sprawy, jak ktos ciekawski pytac ;) do zrobienia: wymiana listwy prawej shadowline nad szybami, powód pęknięcie uszczelki przy uchylanej szybie *ciekawostka: jedna nowa listwa shadow w ASO koszt 2000 PLN. Zamówilem uzywana do przelakierowania :) rdza pod bagaznikiem od jednego nadkola po drugie :D http://i.imgur.com/lVJuFrX.jpg http://i.imgur.com/1yUhEjS.jpg http://i.imgur.com/YbzPyDa.jpg http://i.imgur.com/mCr0bW6.jpg http://i.imgur.com/UcZpWMf.jpg http://i.imgur.com/7965L5Q.jpg http://i.imgur.com/l8OJGpB.jpg http://i.imgur.com/qTPU5JU.jpg http://i.imgur.com/oytcrFS.jpg http://i.imgur.com/Acqwekp.jpg http://i.imgur.com/31T3Epo.jpg http://i.imgur.com/rcnoXQU.jpg http://i.imgur.com/S24bYlV.jpg Z góry dzieki za poswiecony czas na czytanie i ogladanie posta. Chętnie przyjmę negatywne jak i pozytywne komentarze :cool2:
  14. pozwoliłem sobie wrocic do tematu i opisac jak uporałem się z problemem, może ktoś skorzysta. 1. zdemontowałem i wyslalem obie lampy do kompletnej regeneracji (nowe odbłyśniki, czyszczenie całego wkładu lamp, polerowanie klosza itd.) Panowie z PVL Polska dobrze się spisali 2. zamontowałem lampy na normalnych zarowkach h7 i nawet na nich zobaczyłem znaczna poprawe 3. pozwoliłem sobie zamontować zestaw HID Xenon firmy Vertex 6000K (najdroższy zestaw pod H7) polecam wypoziomowałem lampy w diagnostyce w obu płaszczyznach jak należy. autopoziomowanie również działa ;D Efekt: Olśnienie. Widocznosc kosmiczna, lepiej niż się spodziewałem. Obie lampy świecą identycznie prosto i nie ma mowy o jakimkolwiek oślepianiu. Dla ciekawskich zmieniłem listwy pod lampami na te ze spryskami jakby ktoś się czepil w co szczerze wątpie ;) oczywiście nie montowałem całego zestawu sprysków bo nie ma sensu tylko zaślepki. Zdjecia później ;p
  15. Wystarczy odpowiedziec na pytanie dlaczego przestali wkladac te skrzynie do nastepnych modeli ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.