Skocz do zawartości

gabrik

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jeszcze nie

Osiągnięcia gabrik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie przekopać forum sprawa dość trudna, wiec podpinam się tutaj. Rozrząd w E61 535 jaki przebieg bezpiecznie wytrzyma? Ewentualnie za ile i gdzie w dobrych pieniądzach to można zrobić?
  2. Panowie aby nie zakładać niepotrzebnie wątku....mam banalne pytanie czy jest sposób aby dociec czy książka serwisowa jest autentyczna?
  3. Masz specjalny dział na ocenę aut z ogłoszeń, w ten sposób robi sie bałagan w tematach
  4. Jak nie przeszkadza Ci spory przebieg i auto po przejściach to coś znajdziesz, jeśli auto ma mieć przelot poniżej 200k km i ma to być bezwypadek to tylko przedlift. Po kilku dniach szukania intensywnego muszę potwierdzić, w miarę pewne i zadbane to raczej tylko z lat 99/2000 w takiej cenie. Jeśli tańsze to trzeba się liczyć z takimi obrazkami http://zapodaj.net/d1918d3319d5d.jpg.html Mnie trochę to przyznam zbiło z tropu :cry: bo muszę zweryfikować swoje podejście do poszukiwań (jak nie patrzeć to jednak już 16 letnie autko)
  5. Schodzimy z tematu ale fakt przy obecnych przebiegach i cenach instalacja zwróciłaby mi się po około 3 latach. Odnośnie diesla latam takim od 11 lat :) i gdybym realnie mogł nabyc bmw z 3 litrowym d poniżej 200 000 to nie zastanawiałbym sie minuty (nietluczone)
  6. Czy ktoś z forumowiczów montował gaz w Energy Gaz Polska Warszawa ul. Ostrobramska?? Na stronie mają kilka e46, które robili.Chciałbym wiedzieć jak się sprawują.
  7. W stosunku do jakich marek :?: Jesli porównasz E46 z VW golfem IV to rzeczywiście bmw będzie droższe, natomiast jeśli porównasz klasowo i segmentowo podobnie to i ceny wyjdą podobne. Porównuję do jedynej moim zdaniem marki do jakiej mogę porównać czyli Audi A4 B6. Oczywiście nie weryfikując aut na żywo to jednak optycznie w podobnym stanie E46 jest droższe. Z tym, że oczywiście jest jedno ważne ale - wszystkie "większe" benzyny w audi to V6 (nie miałem czasu aby poczytać odnośnie gazu w tych autach) choć 2,4 ponoć znosi ok. Gaz oczywiście przy obecnych cenach nie wchodzi w grę ale jak już zmiękczą ruskich to wiadomo, że paliwa pójdą znów na ponad 5pln i wówczas ekonomia będzie ważna.
  8. Banał ale ważny....S438 Fine wood trim. Taki wpis oznacza dodatki z drewna na mój rozum??? Dla mnie drewno to takie.... http://m.autokult.pl/bmw-serii-3-e46-wn-c4-99-2128498,0,920,0,0.jpg A w aucie, które rozkodowałem te listwy są polakierowane ale mają jednolity, właściwie czarny kolor. Taki jak na tym zdjęciu http://imageshack.com/a/img905/1105/p6Mc8g.jpg Czy to jest prawidłowo?
  9. Rozumiem teraz jak to działa w BMW bo raczej odnosiłem się do polityki innych marek. Czyli pewnie nawet ten kolor kierunkowskazów o który pytałem to na tej samej zasadzie. Teraz mam jeszcze jedno pytanie do "starych" fanów marki, czy BMW e46 czy też inne modele od zawsze tak trzymają dość wysokie ceny w stosunku do innych marek w roczniku? Czy to jakaś tendencja akurat ostatniego okresu? Pytanie banalne ale wiecie BMki miały u nas łatkę samochodów dla pewnej grupy zawodowo/społecznej i raczej wcześniej nie za bardzo się interesowałem tą marką. Choć kiedyś miałem okazję pojeździć troszkę nową E46 z 2 litrową benzyna 150KM (chyba to był 2002 rok) i fajnie to wspominam.
  10. 3 litrówka i 2,5 litrowka M54 lubią popalac olej, więc chyba troche gorsza. 2,5 litrówka M52TU czyli model 323i to jest konstrukcyjnie ten sam silnik co w 328i, tylko z mniejszym skokiem tłoka. Jak nie znajdziesz zdrowej 328i to szukaj 323i też ma bardzo fajne osiągi. 300 tys km to nie kres zywotnosci silnika, jesli byl jezdzony z głową. Jezdza i z przebiegami 500-600 tys km. W razie czego , najgorszego, kupujesz cały silnik z anglika za 1000zł. Mysle ze kazde auto które ma prawdziwe ponizej 250 tys km, to atrakcyjny przebieg. Kierunki żółte/białe były stosowane zamiennie,niezaleznie od rocznika. Taka opcja wyposazenia. Typowe niespodzianki, poza tymi które opisałes? Trudno powiedziec. Na pewno sprawdzic trzeba ewentualne wycieki płynu chlodniczego, silniki R6 lubią cieknąć (np pod termostatem). Nieszczelny dolot skutkujacy swiecacym sie CHECK ENGINE. Zużyte sondy lambda. A tak reszta to jak w standardowym aucie w tym wieku i z tym przebiegiem. Czyli jeśli dobrze reasumuję (dziś wertowałem jeszcze nadal ten wątek forum) - Jeśli szukam E46 w bardzo dobrym stanie (nie mam ciśnienia, że już muszę kupić) z benzynowym motorem R6 to biorę z każdym z czterech 2.3; 2.5; 2.8; 3.0. jesli się trafi nie walony, z prawdziwym przebiegiem poniżej 250 (zakładam, że nawet jeśli jest gdzieś rdzewiejący ale w oryginalnym lakierze) to też mi pasuje bo wiem co mam do zrobienia. Teraz jeszcze takie pytanko dodatkowe od kiedy w E46 montowano nawigację (abym wiedział kiedy jest fabryczna ,a kiedy przerabiana)?
  11. Witam wszystkich serdecznie, wertowałem ten wątek ale nie do końca odnalazłem odpowiedzi na moje dylematy. Postanowiłem więc lekko podpiąć się po dwa wcześniejsze posty...... Otóż rozważam zakup e46 w nadwoziu sedan lub coupe, z silnikiem 2,8 benzyna. Dlaczego e46? No cóż robię obecnie jakieś 7000 tys rocznie z czego 2/3 lub 3/4 ruch podmiejski więc najzwyczajniej walorów aut typu BMW 7 czy Audi A8 nie wykorzystam a Ford focus trochę za banalny (choć mam już dorosłe dzieciaki :)) Dlaczego taki silnik? Z tego co czytałem to bardzo udana jednostka, która ponoć dodatkowo dobrze znosi zagazowanie (to opcja, która może pomóc połączyć osiągi z ekonomią). Wybór tego silnika wiąże się jednak z ograniczeniem wieku pojazdu czyli 1999 lub 2000 rocznik.....i co za tym idzie przebiegami średnio licząc około 300 000 tys.km. I teraz pytania i prośba do forumowiczów, którzy na marce się znają. Czy motor 3 lub 2,5 litrowy jest jakościowo mniej udany od tej jednostki 2,8 (w sensie awaryjności i wytrzymałości) czy raczej jest tak samo dobrze? Czy zakładając uczciwy przebieg w okolicy 300 000 takie auto jeszcze faktycznie ma szanse pojeździć (jakie przebiegi wytrzymują te silniki, może jakiś link na dobrych mechaników od tej marki aut aby podpytać)? Jaki przebieg w przypadku tego silnika i wieku auta należy uznać za atrakcyjny? Czy prócz problemów z mocowaniem tylnej belki i ewentualnej rdzy należy się spodziewać jeszcze jakiś typowych "niespodzianek" w E46 z tego rocznika? Do, którego roku kierunkowskazy w lampach przód i tył miały barwę pomarańczową? Pozdrawiam i z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.