Witam, W końcu znalazłem odrobinę czasu więc zamieszczam krótki opis demontażu zbiornika z kilkoma fotkami, mam nadzieję że komuś się przyda. 1. Podnosimy tylne siedzenie i z obu stron odkręcamy pokrywy aby rozłączyć pompkę paliwa i pływak. 2. Demontujemy układ wydechowy. 3. Odkręcamy osłonę termiczną aby dostać się do wału. 4. Odkręcamy wał napędowy od mostu – 6 śrub, następnie należy rozdzielić przegub (uwaga na smar który jest w środku). Po wstępnym rozdzieleniu musimy odkręcić podporę wału aby całkowicie wysunąć przegub. Kiedy już do zdemontujemy, możemy wał podwiesić ponownie na podporze. http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678940/1_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/1_t.jpg 5. Następnie rozłączamy linkę hamulca i odkręcamy dwa uchwytu, http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/4_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/2_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/3_t.jpg 6. Odkręcamy rurę wlewu paliwa oraz przewód zasilający i powrót, http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/5_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/6_t.jpg 7. Odkręcamy śruby mocujące zbiornik znajdujące się przy progach w zagłębieniach zbiornika, 8. Teraz zbiornik trzyma się jedynie na dwóch opaskach – podstawiamy coś pod niego tak aby nam nie spadł i odkręcamy opaski, http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/7_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/8_t.jpg 9. Kiedy mamy już zbiornik swobodny, musimy go nieco opuścić i cofnąć tak aby przez otwory pod siedzeniem odłączyć rurę odpowietrzenia oraz rurki odprowadzające opary http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/9_t.jpg http://img2.aukcjoner.pl/gallery/022678956/10_t.jpg 10. Zbiornik jest gotowy do wyjęcia. Ja robiłem to na kanale więc aby wyjąć go musiałem unieść lekko jedną stronę samochodu tak aby zbiornik przeszedł pod wahaczem. P.S. Coś mi nie poszło z wklejaniem tych zdjęć więc podaję link do galerii - http://www.aukcjoner.pl/gallery/022678956-.html#I1. Pozdrawiam. Arek Hehe widzę że w podobnym czasie zrobiliśmy wymianę baku. Ja od siebie dodał bym tylko że przy operacji zmiany baku przydało by się zaopatrzyć w uszczelkę, która jest między wałem a mostem (moja się uszkodziła i musiałem kombinować nową), oraz uszczelka może się przydać przy demontażu wydechu. Vader1983 a jeśli chodzi o różnicę w ilości paliwa w baku to może masz gdzieś nieszczelność na obudowie pompy albo wężach bo po odpaleniu auta te poziomy muszą być podobne inaczej pompa się szybko zatrze lub spali