Skocz do zawartości

effendi2012

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320ix 2016 LCI

Osiągnięcia effendi2012

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Zgadzam się, ale warto dodać, że zrobiło się jak Mercedes pamiętany z poprzednich generacji.. Bo moim zdaniem porównując aktualną gamę Mercedesa z aktualną gamą BMW to właśnie Mercedes robi bardziej auta "z pazurem" jeśli chodzi o wrażenia z jazdy. Nie chcę tu porównywać wersji AMG Mercedesa z M BMW (bo z tymi miałem niewiele do czynienia), ale porównując zwykłe auta typu właśnie 320i/C200 to moim zdaniem Mercedes prowadzi się bardziej bezpośrednio i ma fajniejszy układ kierowniczy. I c200 ma jeden z wiekszych offsetow kierownicy w stosunku do osi fotela...jak sobie to uswiadomilem to draznilo mnie to niepomiernie :)
  2. Muszę się wybrać i posłuchać tego audio w Lexie. Czy FM też gra tam dobrze? Na analogu lepiej niz HK :)
  3. Sluchalem ostatnio ML w Lexie GS ... i jednak da sie zrobic fabryczne audio samochodowe + akustyke kabiny, ktore to w duecie urywaja dupe :D ..gra to bajecznie... Co do HK w F30 to moim zdaniem tragedii nie ma ( jak na tak mala kabine )...
  4. Zastanawiam sie czy w trybie Sport jest faktycznie kilka koni wiecej...czy tylko i wylacznie inna reakcja pedalu gazu ( i automatu ) - co powoduje ze wydaje sie nam subiektywnie ze te tryby roznia sie tez dostepna moca..
  5. BTW Czy ten wydech nie jest meczacy np w trasie ?...od jakich obrotow jest glosniejszy ? czy jest duza roznica miedzy trybem Comfort a Sport w glosnosci ? ( tzn czy w Comforcie jest mniej slyszalny ?) Pytam bo troche mnie korci :) Pozdr
  6. Pisales ze srodek tez zabezpieczales..co i czym dokladnie ? BTW. Nie chciales niebieskich listew w srodku ? - wydaje mi sie ze fajnie zgralyby sie z kolorem nadwozia :) Pozdr
  7. Popieram w kwestii X-a...moim zdaniem auto fajniej sie prowadzi w zakretach , a nadal ma lekka przyjemna nadsterownosc , ktora mozna powiekszyc wylaczajac kontrole trakcji. X mnie przekonal nawet na suchej nawierzchni - jest to inna, w moim odczuciu lepsza jazda.. Tylko jeden minus to to zawieszenie centa wyższe:/ mam stałe m i jest oki dobrze tłumi nierówności, jest sprężyste i auto jedzie jak po szynach ( oczywiście na sliskim przy szybkim ruszaniu, czy zakretach trzeba spokojnie traktować gaz) Pozdrawiam Jak to praktycznie w kazdym 4 lapie :) W C klasie w 4maticu jest to samo. Ja mam zawias adaptacyjny M , wiec w trybie sport cos tam sie utwardza i body roll jest mniejszy.
  8. Możesz powiedzieć, w której dokładnie płaszczyźnie i jak bardzo (25/50/75 % zakresu manualnej) różni się regulacja? W manualnej "kolyska" buja calym fotelem, w elektrycznej tylko regulujesz kat siedziska gora-dol ( oparcie jest niezalezne ). Dodatkowo w manualu zakres tej regulacji jest jakies 30 % wiekszy ( na moje pamieciowe oko ;) ) Ja finalnie wzialem elektryczna - w manualnej strasznie mnie wkurzal zbyt skokowy zakres regulacji oparcia - wiec cos za cos :) - chociaz zal mi tej manualnej kolyski gdzie sie praktycznie lezy na ziemi :D ( wydaje mi sie ze w manualu tez mozna ciut nizej zjechac fotelem w dol )
  9. Popieram w kwestii X-a...moim zdaniem auto fajniej sie prowadzi w zakretach , a nadal ma lekka przyjemna nadsterownosc , ktora mozna powiekszyc wylaczajac kontrole trakcji. X mnie przekonal nawet na suchej nawierzchni - jest to inna, w moim odczuciu lepsza jazda..
  10. Ja paradoksalnie poczatkowo zastanawialem sie nad powszechnie reklamowanym Estorilem, ale zniechecil mnie do niego denaturowaty odcien przy gorszym swietle :D - duzo bardziej podoba mi sie pastelowy niebieski z M3 :D ..widzialem tez na zywo Melbourne i bardziej mnie przekonywal niz Estoril ( przy czarnych felach i pakiecie M ) ..no ale wszystko to kwestia wlasnego gustu :) Przy regulacji elektrycznej jest jedna mala niedogodnosc - kolyska siedziska ma duzo mniejszy zakres niz w manualnej.
  11. Ostatnio zmienilem w serwisie po 12 kkm (bez kasowania inspekcji) w 320xi . Koszt 740 PLN. Dalej juz bede lecial wedlug kompa... Pozdr
  12. W trasie to mnie bardziej wkurza wyciszenie :D
  13. Jak dla mnie gora i dol sa za malo obszerne..o ile gora jest na styk przy rozszerzonych boczkach na maxa ...to dol jest do pupy...zdecydowanie za waski rozstaw i wbija sie przez to w zewnetrzna czesc ud ..i to nie tylko moja opinia.. Poza tym uwazam ze swietnie podpieraja plecy i ledzwia...to pierwsze idace raczej w twardosc fotele przy ktorych moj problematyczny kregoslup dobrze sie czuje.. Wystarczyloby tylko dac szersze boczki na siedzisku i byloby perfect...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.