Skocz do zawartości

Michał1990

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D N47 2008

Osiągnięcia Michał1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gdzie w twoim linku z google jest że DIS nie działa z nowszą wersją EDIABAS? weź człowieku skończ bo robisz z siebie pajaca teraz. nie musisz czytać tematu i go zaśmiecać bo są osoby jeszcze którą chcą pomóc a nie cwaniakować bo się kiedyś coś udało. zalatujesz poziomem gimnazjum powiem ci chociaż nie wiem i nie obchodzi mnie to w jakim wieku jesteś. a teraz mam nadzieję że jak już nauczyłeś mnie korzystać z dobrodziejstw google to jesteś z tego dumny i zapiszesz w pamiętniczku. dla mnie to koniec tej bezsensownej rozmowy
  2. ok dziękuje za odpowiedzi, nie zrozumiałem do końca Dziwię się twojemu cierpliwości pisać każdemu to, со milion razy napisane w internecie . Jacy ludzie są leniwi w poszukiwaniu informacji. Masz chyba za dużo wolnego czasu odpisywać dla każdego leniwego )))))))) po pierwsze nie nazywaj mnie osobą leniwą skoro mnie nie znasz, czasami każdy ma już dość siedzenia prze kompem żeby wyszukać informacje. bardzo ciężko -szczególnie na tym forum- można znaleźć sensowne odpowiedzi bo wszystkie tematy są zawalone własnie takimi zbędnymi komentarzami jak Twój. jeżeli ktoś ma jeszcze trochę chęci i chce pomóc jak kolega "Din76" to nie komentuj i nie nabijaj sobie postów. po drugie doskonale zdaję sobie sprawę z tego że gdzieś kiedyś ktoś o tym pisał. tylko, że jestem laikiem w tym temacie i mam prawo zadać kilka pytań właśnie do osób które maja już jakieś doświadczenie bo nie pytam o to jak zainstalować program tylko o to że mam problem z konfiguracją także trochę wyrozumiałości :cool2:
  3. karty sieciowe dla vmware Vmnet0 - auto Vmnet1 ustawione jak należy Edibas - versja 7.3 ustawienia Edibas.ini - wszystko jak napisane jedyna różnica to "RemoteHost = 192.168.68.30" u mnie było co innego, jakieś litery i cyfry
  4. sprawa wygląda nastepująco: -bmw e91 n47 320D 177km listopad 2008r -INPA 5.0 -DIS v57 emulator XP na WIN7 -interfejs K+DCAN 16PIN łączę sie z INPA i wszystko działa jak należy, wykrywa zapłon, odczytuje błędy itd. sprawa komplikuje się gdy chcę przeprowadzić procedurę wypalania DPF w DIS. DIS nie wyszykuje automatycznie auta i wyskakuje komunikat: http://images78.fotosik.pl/748/280935329f3f8604gen.jpg następnie wybierając ręcznie nie mogę wejść w sterownik DDE i wyskakuje błąd 200.28 (czy jakoś tak- nie zrobiłem zdjęcia) jesli jest ktoś kto mógłby w jakimś stopniu mi pomóc to prosił bym o porady. od razu powiem, że teksty w stylu wujek google, szukaj itd będę ignorował bo siedzę od 2 tygodni przed kompem i nie mogę znaleźć wyjaśnienia sytuacji pozdrawiam
  5. witam. Panowie chcę się upewnić. jakiś czas temu po raz pierwszy wyskoczył mi check engine. podczas, że tak powiem deptania na autostradzie było jakby przydławienie i tryb awaryjny po wyskoczeniu komunikatu. stop/start i poleciałem dalej. później było to samo podczas przyspieszania przy ok 140. błędy jakie wyskoczyły przy skanowaniu INPĄ są na screenie: http://images78.fotosik.pl/729/f611f166b94ac9f0gen.jpg obstawiam, że to najzwyczajniej DPF się zatyka. auto ma 250tys. przebiegu. ktoś może dokładnie rozkodować błędy?
  6. Panowie sprawa dotknęła też i mnie :) jak wygląda sprawa: https://drive.google.com/file/d/0B2qZjhLt_9S4ZjA4S29BUFNrREk/view?usp=sharing mianowicie znalazłem blaszkę ktorą widać z prawej strony przy suwaku. czy ktoś może mi powiedzieć jak ona ma być zamontowana? druga sprawa to to że jak wsadzam suwak z tylnym elementem "widełki" nie mogę przesuwać nim w prawo i lewo /góra i dół jakby czegoś własnie brakowało - ciężko chodzi piszę ponieważ temat kolegi już nie działa - nie wyświetla zdjęć
  7. witam. z racji tego, że większość wątków jest już dawno nieaktualna, a wyszukiwanie nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie dotyczące zakupu interfejsu potrzebuję klarownej wypowiedzi osób zajmujących diagnostyką - nie "znawców"- mianowicie chciałbym kupić interfejs diagnostyczny do celów prywatnych. na portalach typu Allegro jest kilka w różnych cenach (130-350). bo ja znalazłem takie opcje: 1 http://allegro.pl/interfejs-bmw-k-d-can-inpa-dis-full-serwis-96-14-i5017581837.html 2 http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-k-dcan-obd2-bmw-e90-e91-i5933500407.html czy możecie coś zaproponować?
  8. post wyżej masz odpowiedź na 2 pytanie co do 1 skoro lejesz millersa to płukankę raczej tej samej firmy. ale Liqui Molly Engine Flush też jest polecany
  9. w takim razie który interfejs będzie najlepszy? który można śmiało polecić do E91 320D N47? ja znalazłem 2 na allegro: http://allegro.pl/interfejs-usb-bmw-k-d-can-gt1-inpa-dis-obd2-i5215124404.html#thumb/2 oraz http://allegro.pl/bmw-interfejs-usb-k-dcan-obd2-inpa-gt1-dis-k-d-can-i5716047614.html chciałbym mieć także dostęp do ulrytych funkcji oraz kodowania
  10. a czy te czujniki posiadają jakąś regulację mechaniczną? - pytam bo nie trzymałem tego czujnika jeszcze w rękach
  11. powiedz czy czujnik od kumpla do siebie wkładałeś? bo nie napisałeś albo ja nie doczytałem. bo Twój u niego działa a jak jest odwrotnie?
  12. Oleje Millers mają aprobaty poszczególnych firm. XF ma aprobatę BMW więc nie ma nad czym się zastanawiać bo EE jej nie posiada. sam go kupiłem w zeszłym tygodniu:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.