Skocz do zawartości

troian

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O troian

  • Urodziny 31.07.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318i Sedan 1997
    e39 523i Touring 1998
    E46 323ci 2000
  • Zawód
    Programista

Osiągnięcia troian

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam przychodzę z pytaniem czy wnętrze lampy xenon mogę bez problemu przełożyć do innej obudowy 1=1? samochód to 323Ci przedlift
  2. troian

    323i Problem z tempomatem

    Komputer nie pokazuje żadnego błędu powiązanego z tempomatem, jedyny błąd jaki mam to żarówek postojowych.
  3. troian

    323i Problem z tempomatem

    Według rozkodowanego VIN'u auto posiadało kierownice z multifunkcją - Sport-/mf-steering Wheel/cruise Control - Sport-/mf-lenkrad/geschw.regelung
  4. troian

    323i Problem z tempomatem

    Witam, od niedawana jestem posiadam bmw e46 323i W samochodzie mam trój-ramienną kierownicę ze sterowaniem audio i tempomatem, Problem jest tego typu że podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie zaświeca mi się kontrolka tempomatu (na pomarańczowo) Oraz nie działa sam tempomat. Pamiętam że ta kontrolka zapalała się podczas odpalania auta w moim poprzednim aucie e39 Tylko w tamtym aucie miałem zdemontowaną kierownicę z przyciskami i zamontowaną zwykłą trój-ramienną bez guzików.
  5. Problem został rozwiązany, silnik był drożny w 100%, wiskoza sprawna. Problem leżał w instalacji gazowej. Jak weszliśmy za silnik aby sprawdzić tam jak to wygląda to po prostu ręce nam opadły :) popękane przewody jakieś dostawione trójniki ale tak wszystko pogmatwane, tak fatalnie poskładane, wszystko trzymało się na taśmie a zamiast metalowych zapinek na śrubę to były trytytyki... ogólnie udało się nam z tego usunąć 3 trujniki i ponad 2m węża, n io problem rozwiązany wskazówka trzyma pion jak Łysy :D a z nawiewów przy 32 Stopniach leci lawa, po 40min testów nic żadnych problemów. Dzięki wszystkim za pomoc :) I jak ktoś będzie miał kiedyś podobny problem polecam sprawdzić [jeżeli ma instalację lpg] czy "majster" nie odjebał fuszerki :P
  6. Ok zaraz lecę do sklepu kupić i zabieram się do płukania.
  7. A znasz jakiś sposób na oczyszczenie tych kanałów? pod ciśnieniem przepłukać to czy może jakaś chemia?
  8. Auto posiadam od 3/4 mies, zaraz po jego zakupie zrobiłem pełen serwis wymieniłem wszystkie filtry, oraz płyny, olej, świece jednym słowem wszystko na start i auto tak przez 3 mies jeździło bez problemu, nie sypałem nic do chłodnicy, też nic mi nie ciekło ze starej chłodnicy.
  9. Niestety nie wiem czym, przyjechałem do znajomego z problemem że wywalało mi płyn i straszne ciśnienie robiło się w układzie, zdemontowaliśmy chłodnicę i próbowaliśmy ją przedmuchać i kolega powiedział że jest przytkana bo ma za mały przepływ, nawet pod ciśnieniem 5 barów nie udało się jej odetkać. Po założeniu nowej problem z ciśnieniem zniknął. Odkręcam korek do odpowietrzania i zaczynam zalewać zbiornik kiedy przestaje opadać płyn w zbiorniczku odpalam auto i na luzie z odkręconym korkiem zaczynam dolewać płyn aż przestanie opadać i przez korek odpowietrzający zaczyna wyciekać płyn.
  10. Witam, jakiś czas temu miałem awarię w postaci zatkanej chłodnicy co powodowało wzrost ciśnienia aż w końcu rozerwało przewód. Wczoraj zamontowałem nową chłodnicę, przewód, termostat zalewam płyn odpowietrzam no i problem bo po przejechaniu 2km temperatura wskoczyła na swój poziom jednak z nawiewu nie leciało ciepłe powietrze, kiedy zwolniłem do 10km/h silnik zaczął się powoli grzać. Wyjąłem pompę wody myśląc że ją zatarło czy coś jednak jedyne co zauważyłem to delikatny luz ale taki bardzo bardzo mały, zamówiłem już nową pompę jednak kolega twierdzi że wirnik się kręci więc powinna działać. Sprawdziłem olej czy jest wolny od płynu, tak samo czy nie zalewa mi cylindrów jednak wszystko w normie żadnych problemów. NA co jeszcze zwrócić uwagę jeżeli po zamontowaniu nowej pompy problem się nie rozwiąże?
  11. Witam, mam możliwość tanio zakupić koła z BMW e60 18 Cali, Problemy mam dwa. Pierwszy to ten że koło z przodu obciera mi lekko o amortyzator i to pewnie idzie załatwić dystansem bo koło nie wystaje mam jeszcze ze 2~3 cm do nadkola, drugi problem jest taki że osadzenie piasty mam większy niż otwór centrujący w feldze (nie wiele jednak nie idzie nałożyć felgi z tyłu). I teraz pytanie jak z tym sobie poradzić? Jakimiś odpowiednimi dystansami z mniejszym osadzeniem? czy może poszerzać otwory w felgach? Mam też do wymiany piasty wszystkie bo już trochę słabo z nimi czy idzie kupić już piasty z mniejszym osadzeniem? Za wszystkie pomocne rady będę bardzo wdzięczny! :wink: :wink: Ps Jeżeli zły dział, to proszę o przeniesienie i nie linczowanie mnie :)
  12. no właśnie to nie zadziałało wczoraj auto trzymałem ponad 3min na zapłonie a potem odpaliłem ją na 15 min i nic dopiero to z wciśnięciem pedału hamulca na zapłonie pomogło, nie wiem jaka czarna magia tym steruje ale ważne że kontrolki już nie ma :) Dzięki za pomoc :]
  13. Tego też próbowałem i nie pomogło mi, ogólnie większość patentów próbowałem jak szukałem po forach. Edit@ Dzisiaj wsiadłam do samochodu dałem kluczyk na zapłon przytrzymałem pedał hamulca 15sek i kontrolka zgasla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.