Skocz do zawartości

fusionnn

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia fusionnn

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja ze swoego doswiadczenia powiem ze rozstalem sie juz z e46/e39 Kiedys bylem tymi samochodami zajarany strasznie, ale w tym wieku nie sa to samochody dla kogos kto jest wrazliwy na roznego rodzaju denerwujace usterki jak stuki zmienie biegow ktore wystepuja w zasadzie w kazdej e46 Moje egzemplarze jezdzily kilka lat bezawaryjnie ale ilosc drobnych usterek mnie sponiewierala, Dwumas i sprzeglo lekkie zuzycie, skrzynia lekki luz, wał lekki luz, dyfer i polosie lekki luz, i kompensacja powodowala ciagle stuki a nie dalo sie naprawic tego wymiana 1 elementu tylko w zasadzie zeby bylo dobrze to trzeba by wszystko wymienic, pompy wspomagania, rozszczelnienia wezy, uklad chlodzenia jak i same silniki r6 bardzo wrazliwy, wszystko musi byc tip top , odma, vanosy, Same silniki r6 sa petarda, ale reszta w tym aucie juz jest srednia, i koszty eksploatacji jak ktos nie chce po prostu samochodu do jazdy sa ogromne jak bedzie chcial miec rzeczywiscie sprawny pojazd a nie tylko poruszjaacy sie, jesli moglbym to kupilbym e46/e39 jako nowe z salonu, ale tak to zeby czeprac przyjemnosc z jazdy to w zyciu nie wpakowalbym sie juz w 20 letnia gruzo-bmke
  2. fusionnn

    E46 325 ci stuki

    Zuzyte sprzeglo i dwumas, zuzyte synchronizatory, luz na walku atakujacym skrzyni, luzy na wale napedowym, uszkodzona podpora walu luzy na dyferencjale, luzy na polosiach. luzy na poduszkach skrzyni, silnika i calym wozku z tylu, takze wyrwana/peknieta podloga nie widoczna golym okiem Wszystkie te usterki wystepuja razem w tych samoichodach w roznym stopniu, takze wyeliminowanie calkowite stukania raczej bedzie nie mozliwe
  3. fusionnn

    błędy prędkości

    To ze czasami oplaca kupic sie zamiennik i on dziala nie oznacza wcale ze jest to ta sama czesc co oryginalna ale z logo, zaden producent czesci nie trzyma tych samych standardow producenta samochodow w swoich zamiennikach
  4. przy sprawnym ukladzie nie ma problemu z ogrzewaniem na wolnych obrotach, naprawisz objaw a nie przyczyne o ile w ogole
  5. sam w sobie termostat moze dzialac, ale przy uszkodzonej grzalce nie dziala tak jak powinien, takze jesli nie wyeliminujesz bledu czyszczeniem to wymien termostat
  6. takie uroki diagnozowania, wymieniasz poszczegolne czesci albo mechanik je sprawdza i okazuje ze sie nowe czesci maja wade albo mechanik czy jak w tym przypadku wulkanizator nie sprawdzi dokladnie i zamiast wyeliminowac problem wymieniasz po kolei elementy dalej
  7. Poprzednik lał zły ale pewnie nie bez powodu, mozna przypuszczac ze na tym oleju problem z glosna praca szklanek bedzie sie poglebial
  8. Kupno samochodu za ostatnie pieniądze nie mając nic w zapasie to kompletna głupota. Twój mechanik zapewne dolal tego z powodu Twojego braku funduszy na normalną naprawę a tak na marginesie to zmienił bym mechanika bo osoba fachowa nie wleje czegoś takiego. Tracenia ciepła przez silnik gdy nie pracuhe nie da się oszukac, po 8h on juz jest schłodzony i doszukiwalbym się jakiejś innej przyczyny
  9. Bardzo mozliwe ze samochód na liczniku ma prawidłowy przebieg, po prostu po przekroczeniu magicznej bariery 300 tys km szansa na normalną sprzedaż samochodu spada o 95%. Ten egzemplarz ma fotele z anglika a napewno fotel kierowcy. Osobiście patrząc na cenę vs cały ogół tego auta odpuścił bym sobie
  10. Wcale nie musi być gorzej a kupując taniej masz pole do poprawienia poszczególnych mankamentów samochodu które i tak każda e46 ma, czy ta droższa o 5 tys czy tańsza. Pamiętaj ze te samochody jeżdżą kilkanaście lat po drogach i nowe nigdy nie beda
  11. Zaczyna się otwierać przy temp 97, przy 105 to juz powinien mieć pełen przelot
  12. 108 dla tego silnika podczas jazdy to zdecydowanie za duzo. Sprawny układ powinien utrzymywać ok 94-99 stopni
  13. Jak na moje oko to w nowym ogłoszeniu widać przebieg na liczniku 29xxxxx zabieg pewnie czysto kosmetyczny żeby ktoś spojrzał na ogloszenie bo dla ogółu samochodu te 20 tys km nic nie zmienia ale kupujący juz dostaje zawału na myśl o 3 z przodu
  14. I co w przypadku niezgodności przebiegu w systemie mój samochod ma nie przejść przeglądu? Czy o co wam chodzi? W moim samochodzie pada licznik który jest elektroniczny. Kupuje nowy czy uzywany gdzie wskazania mogą być większe albo mniejsze od rzeczywistych i co kogo to interesuje? Może mi tak pasuje a samochodu nigdy w życiu nie mam zamiaru sprzedać a co za tym idzie wprowadzić kogoś w błąd i oszukać. Mam potem jechać do autoryzowanego serwisu na zmianę przebiegu? Oferują takie coś? A na jaki mają zmienić? 1000 więcej od ostatniego przeglądu? Bo może mieć równie dobrze 100 tys więcej. A jeżeli licznik nie jest elektroniczny to w jaki sposób nowy mam skorygować? Wiertarka kręcić i zmieniać? Jakieś herezje i paranoję i to nie tedy droga
  15. Bmw jest jedną z nielicznych marek gdzie zmiany stylizacyjne jak kierownica zderzaki czy fotele traktowane są jako karygodny defekt przez ktory ludzie z gory skreslaja samochód
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.