Skocz do zawartości

Szejset

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szejset

  • Urodziny 21.10.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1991r.
  • Lokalizacja
    Skierniewice

Osiągnięcia Szejset

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie, wszystkie łapy do R6 sa takie same? Bo na dniach wkladam m50 do e36 i poszukuje lap i niewiem jakich szukac czy pod konkretny model czy starczy zeby bylo tylko do r6 Wszystko mam, wszystkie łapy takie same. Podziękuje sam sobie :)
  2. Szejset

    Dołożenie wyposażenia

    Coś więcej na temat gotowych zestawów? Jakiś link czy coś?
  3. Szejset

    Dołożenie wyposażenia

    Cześć! Chciałbym dołożyć kilka opcji do mojej V12 więc mam kilka pytań. Po pierwsze zobaczyłem dzisiaj ze pewne egzemplarze miały automatycznie otwieraną i zamykaną klapę bagażnika, chciałbym dołożyć tą opcje do siebie bo mam tylko elektrycznie domykaną tylną klape, dużo jest z tym zabawy? Są jakieś tutoriale w internecie? Co jest potrzebne do zmiany? Także w tych tematach widziałem ze E38 miały opcje aktywnego tempomatu i chciałbym się dowiedzieć czy da radę przerobić zwykły tempomat na taki aktywny? Jeżeli tak to jak? Szukałem ale wujek google mi nie pomógł, chyba ze nie potrafię odpowiednio szukać
  4. Okazało się ze trzeba było lepiej naciągnąć pasek od alternatora, widocznie miał trochę luzu i jak dostał wody to się za bardzo ślizgał.
  5. Jakieś 2 lub 3 tygodnie temu kupiłem następne BMW, tym razem wybór padł na E38 w silniku M73B54 :oops:
  6. Cześć! Mam od kilku deszczowych dni problem, zaczął mi siadać nagle akumulator a mówię ze nagle bo w czasie odpalania nie było widać różnicy jakby akumulator był słabszy. Na początku obstawiałem ze rozładowuje mi go na postoju i po podłączeniu miernika wychodzi cały czas 2,5A, po przejrzeniu bezpieczników okazało się ze pobierają prąd "thiefproofing system" ale nie można wyciągnąć na stałe bezpiecznika bo przestaje całkowicie działać centralny zamek, "bel innen und gepackraum" a także "multifunction info display" - tylko po wyciągnięciu obu bezpieczników samochód przestaje totalnie odpalać bo prąd nie dochodzi do rozrusznika, bez tych trzech bezpieczników pobór prądu na postoju jest w granicach 1,2-1,3, można jakoś na to zaradzić? Ale wracając do głównej sprawy, to gdy rozładowało mi akumulator za pierwszym razem ładowanie na biegu jałowym było na poziomie 12,5 a jak dodawało się gazu to rosło do 13 - 13,3, naładowałem akumulator i pojeździłem kilka dni aż do dzisiaj, zaczął padać deszcz i po przejechaniu kilku km samochód znowu stanął i odpalił dopiero z kabli a po podłączeniu miernika okazało się ze ładowanie na biegu jałowym jest na poziomie 11,7 a przy dodawaniu gazu potrafi nawet spaść do 11,5 i było pytanie jest takie, co mogło paść w alternatorze? Jutro mam go zamiar wyjąć ale czytałem na jego temat trochę w google i są różne opinie co do regeneracji.Dzisiaj tylko zauważyłem ze na zapłonie jak siadł m i akumulator i próbowałem go odpalić to strasznie harczały głośniki z półki.
  7. Ostatnio miałem taki sam dylemat, zrobiłem płukankę i zalałem Valvoline SynPower 5w30, teraz silnik pracuje ciszej i równiej :)
  8. Cześć! Poszukuje kogoś w Skierniewicach, Łowiczu, Żyrardowie, Jeżowie, Brzezinach i okolicach kto posiada sprzęt i potrafi kodować funkcje w E46 Coupe ;)
  9. Cześć! Od tygodnia czasu jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E46 Coupe z 2002r ;)
  10. Model: E46 318Ci Silnik: N42 Przebieg:230000 LPG:Nie DPF:Nie Użytkowanie: trasa 30% miasto 70% Zalany: Dopiero zakupiłem samochód i nie mam pojęcia co było wcześniej zalane, więc chce zrobić płukanke i zalać odpowiedni olej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.