Skocz do zawartości

Spec_Demo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318D 2009

Osiągnięcia Spec_Demo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przeczytałem chyba wszystkie wątki na forum, ale nie spotkałem się z problemem, który u mnie występuje. Mam podgrzewane przednie fotele, fotel pasażera grzeje w porządku, cyrki są w fotelu kierowcy. Po włączeniu grzania zaraz po odpaleniu samochodu fotel w ogóle nie grzeje (świecą się wszystkie 3 diody). Wyłączam więc grzanie i włączam ponownie po przejechaniu 15-20 km. Fotel zaczyna coś tam minimalnie grzać. Wyłączam grzanie i włączam po przejechaniu 30-40km, wtedy już normalnie grzeje tak jak powinien. Z czego wynika ten problem? Mam nowy akumulator, wymieniałem matę grzewczą w fotelu (na starej raz grzało raz w ogóle nie grzało), zmieniałem moduły grzania z fotelem pasażera (bez zmian), przejrzałem bezpieczniki, przekodowałem moduł klimy pustym manem. Po podpięciu komputera nie ma żadnych błędów. Dodam jeszcze, że jeśli zaraz po odpaleniu samochodu włączę grzanie foteli i nie wyłączę go, fotel w ogóle nie grzeje nawet jak przejadę 30-50km. Jakieś pomysły??
  2. Dopisałem V0 $663 oraz $676, ale nie wiem co dalej :( Nie słyszę poprawy w jakości odtwarzanego dźwięku, chciałem przekodować pustym manem radio ale wyskakuje błąd pewnie przez brak zgodności numeru vin. Proszę o pomoc.
  3. Cześć Znalazłem stary temat https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=201864 Niedawno u siebie zmieniałem radio bus na prof i dołożyłem od razu zestaw retrofit Alpine (dwa średnie głośniki do drzwi, dwie piszczałki oraz wzmacniacz), wszystko na oryginalnej wiązce. Mam komputer z oprogramowaniem i trochę już kodowałem, ale potrzebowałbym pomocy krok po kroku jak to wszystko ugryźć tzn. dokodować zgodnie ze sztuką (zmiana vinu, i-level). Radio prof gra normalnie, ale nie lubię jak coś jest nie tak jak powinno :/ Posiadam INPE, NCSa, WinKFP i ISTE+. Pzdr
  4. Ostatnio przerabiałem temat u siebie, n47d20c, nalotu 230k km i opiłki w filtrze oleju. Znajomy mechanik spytał czy razem z rozrządem była wymieniana pompa oleju czy nie. Po zdjęciu miski okazało się że miał rację - pompa oleju zaczęła opiłkować i stąd były opiłki. Przy okazji wymienił panewki, były już trochę przytarte, ale nie dawały opiłków. Samochodem zrobiłem 70k km i olej zmieniany co 13-14k km, użytkowany w 95% na trasach.
  5. Witam Podepnę się pod temat. Od dłuższego czasu mam objawy jak większość, czyli sporadycznie (zauważyłem że mniej więcej co 550-600km) silnik się dusi (stała prędkość, 3 bieg, przedział obrotów 1700-2000), po dodaniu gazu problem znika. Obroty nie falują, dzieje się tak gdy silnik się dogrzewa, niezależnie czy temperatura wynosi -5 czy +10. Korekcję wtrysków sprawdzałem, egr wyciągałem i przeczyściłem mimo że była na nim niewielka ilość sadzy (przebieg 175k km), w elektrozaworku nr 14 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4258-chlodz-ukl-red-sub-szkodl-spal/vA634601 po zdjęciu dekielka okazało się że nie ma żadnego filterka więc nie miałem co wyczyścić ale zaciekawiły mnie wartości jakie wyrzuciła mi INPA oczywiście na silniku o temp >80 stopni (wcześniej nie spotkałem się z tak ułożonymi słupkami). Może ktoś bardziej obeznany ode mnie wie skąd się wzięły tak kosmiczne wartości?? Czy mogą mieć one jakieś powiązanie z szarpaniem? wtryski https://zapodaj.net/5e7cf5d194a5b.jpg.html kolektor/przepływka https://zapodaj.net/fb08b6726d2eb.jpg.html
  6. Odgrzebuje, mam ten sam problem (e91). Jak poradziłeś sobie z wyjęciem kostki X256 oraz wewnętrznej tapicerki w środku auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.