Skocz do zawartości

sas4161

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i

Osiągnięcia sas4161

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Aktualizacja galerii 30.10.2018r. Dodane nowe zdjęcia na pierwszej stronie projektu. Mała Czarna została też wystawiona na sprzedaż osobny temat na forum. Kilka nowych bajerów które jeszcze nie zostały zamontowane: - Nowe kierunki - Ringi - Dokładki dolotu powietrza - Dostawka która umożliwi zamontowanie chłodnicy oleju - BLOW OFF - Zestaw wtrysków - Oil catch tank - Media blaster kit do usuwania nagaru z kolektora
  2. Byłem, widziałem, dotykałem :P Rewelka.............. i tyle, trzymam chciuki. Trochę moja BEMEKA go wstrzymała bo jak zajechała to nie chciała wracać do mnie :D
  3. Super autko. Jeżeli chodzi o moc to sprawdź skrzynie jeśli masz ZF 6HP19 taka jak u mnie to uważaj z zabawą w tuning największe ograniczenie to skrzynia która jest na styk. Jeśli nie była zrobiona wymiana oleju w skrzyni, mechatroniki, tłoczków, uszczelniaczy itd to zrób od razu pełen zestaw zalecany jest przy 100tyś km. I usuwanie nagaru karbonowego z kolektora, poprawi ci się spalanie. Zrób sobie aktualizacje sterowników i polecam wgranie softu alpiny do skrzyni. Super że jest biała bardzo fajnie będą wyglądały dodatki, polecam ci zrobić to w karbonie ja mam takie plany u siebie, i dach też w karbonie :P Gratuluje zakupu i o byś nie miał problemów....... bo te silniczki lubią być kapryśne :D
  4. UPDATE 25.05.2016r. Dodane nowe rzeczy strona 1 Mechanika.
  5. Takiej właśnie szukałem bez navi. Ma sprawiać radość z jazdy a nie walić po oczach :P
  6. :D :D :D koleszko uchyl rąbka tajemnicy i wrzuć foty auta zewnątrz wewnątrz... chyba po to się galerie zakłada ;) BMW Jest teraz u "Czerwonego" Mariusza :D
  7. Witam wszystkich serdecznie - NA STRONIE POŚWIĘCONEJ PROJEKTOWI "Mała Czarna" :twisted: DANE Z VIN: Typ 335I USA Typoszereg E92 Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik N54 Pojemność skokowa 3.00 Moc 225kW 306KM Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SCHWARZ 2 (668) Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Data prod. 2006-08-02 MODELOWO 2007 S205A Automatyczna skrzynia biegów S2C6A Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189 S2VBA Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach S2XAA Sportowa kierownica z dźwign. przełączn. S319A Zintegrowana pilot uniwersalny S322A Funkcja dostępu komfortowego S403A Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S441A Pakiet dla palących S481A Fotel sportowy S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S4ABA Wer. dr. szlach. korzeń drzewa orzech. S4NAA Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym S534A Klimatyzacja automatyczna S544A Regulacja prędkości z funkcją hamowania S563A Pakiet oświetlenia S5GAA Inst. autoalarmu S639A Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN S655A Radio satelitarne BMW S677A System HiFi Professional DSP S694A Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD S818A Główny wyłącznik akumulatora S840A Dostos. do wysokich prędkości S8SPA Sterowanie COP S925A Dummy-SALAPA S998A Sterowanie rozruch. na wewn. potrzeby S9AAA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. S226A Sportowe dostosowanie podwozia S459A Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S520A Lampa przeciwmgłowa S521A Czujnik deszczu S522A Światło ksenonowe S524A Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S645A Radio v S663A Radio BMW Professional S823A Wersja dla ciepłych krajów S845A Akustyczne ostrzeżenie o pasach S850A Dummy-SALAPA S853A Wersja językowa, angielski S876A Częstotliwość radiowa 315 MHz KILKA FOTEK: PIERWSZY ETAP PROJEKTU: - Mechanika pojazdu. - Pompa wody 20.02.2015r. - Zawór ciśnienia turbiny 12.04.2015r. - Skrzynia biegów cały zestaw serwisowy 20.04.2016r. - Termostat 25.05.2016r. - Łączniki 25.05.2016r. - Świece i wymiana 2 wadliwych wtrysków 25.05.2016r. - Tarcze + klocki przód i tył 25.05.2016r. - Oleje, płyny, filtry + hamulcowy i wspomagania 25.05.2016r. - Pasek, rolki, napinacz 25.05.2016r. - Wymiana osłony ślinika i lewej płyty podwozia 30.07.2016r. - Naprawa i regeneracja rozrusznika 05.03.2018r. - Wykonana pełna aktualizacja i programowanie samochodu u Dzikusa 26.06.2017r. DRUGI ETAP PROJEKTU: - Karoseria pojazdu. - Wkrótce... - Felgi zestaw na lato i na zimę - Dołożony M-Pakiet - Stylizacja Shadow Line TRZECI ETAP PROJEKTU: - Wnętrze pojazdu. - Wkrótce... - Wymieniona gałka zmiany biegów na wersje z modelu F - Założone zegary europejskie - Elementy oklejone folią karbonową: - Czarna podsufitka - Dołożony M-Pakiet PS. JUŻ TERAZ DZIĘKUJE "CZERWONEMU" Mariuszowi ZA TO ZE OGARNIA MI MECHANIKĘ i PRZEPRASZAM ZA TE KILKA SIWYCH WŁOSÓW O KTÓRE GO TA Mała Czarna PRZYPRAWIŁA :D
  8. Witam, dzięki za odpowiedz. Termostaty - nigdy nie wiadomo kiedy przestana działać, dokładnie sprawdziłem historie serwisowa, i mam tez wszystkie faktury z napraw i wymian jakie były robione, tak wiec są zapewne jeszcze oryginalne. Nie jest to jakiś duży koszt to wole je wymienić prewencyjnie niż później żałować. Pasek osprzętu lub rolka/napinacz - przy odpaleniu świszczy, nigdy nie był wymieniany, wymienię całość. Uszczelniacze popychaczy - po zapoznaniu z materiałem jak dbać o nasze BMW sierdziłem ze je też od razu wymienię, można to zrobić bez ściągania głowicy i na pewno pozytywnie wpłynie to na pracę silnika w przyszłości. Amortyzatory - przód 87%, tył 75% z tego co wyczytałem przód wytrzymuje 150 tyś a tył 100 tyś km, tutaj zobaczę i może wymienię tylko tył. Vanos/Valvetronic - nie ma błędów, każdy Vanos się zużywa, a dokładnie uszczelki które się tam znajdują, ubijają się i twardnieją. Rozrząd - piszą ze spokojnie wytrzymuje około 200 tyś i od tego momentu zaczyna się robić niebezpiecznie, sprawdzę łańcuch jeżeli jest w dobrym stanie to wymienię tylko ślizgi i sam napinacz lub zrobię cały.
  9. Wymieniłeś też tloczki, płytę mechatroniki itd? Przyczyną mogą być zużyte tloczki biegu 1 i 2. Lub należy przeprowadzić ponownie adaptacje skrzyni.
  10. Tylko zmiana oleju? czy coś jeszcze? Podaj model skrzyni.
  11. Jak w tytule przygotowuje się do wykonania dużego serwisu w moim BMW i potrzebuje kilku porad co do tego co pominąłem i jakich części/płynów/olejów użyć. Potrzebuje również dobrego warsztatu na terenie Śląska który to wykona dobrze i zarazem nie skasuje za to jak w ASO. Dane modelu: BMW e92 335i N54 AUTOMAT Data produkcji: 2006-08-02 Przebieg: 154890 km Oto lista czynności i rzeczy jakie chce wykonać: PŁUKANKA + WYMIANA OLEJU W SILNIKU PŁUKANIE + WYMIANA PŁYNU WSPOMAGANIA PŁUKANIE + WYMIANA PŁYNU CHŁODNICZEGO WYMIANA OLEJU W DYFERENCJALE WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO WYMIANA FILTRA OLEJU WYMIANA FILTRA POWIETRZA WYMIANA FILTRA PALIWA, WĘGIELNY WYMIANA FILTRA KABINOWEGO WYMIANA ŚWIEC WYMIANA TERMOSTATÓW WYMIANA PASKI KLINOWE, NAPINACZA, ROLEK + USZCZELNIACZE WYMIANA USZCZELNIACZY POPYCHACZY ZAWORÓW WYMIANA AMORTYZATORÓW PRZÓD + TYŁ WYMIANA SPRĘŻYN AMORTYZATORÓW PRZÓD + TYŁ SKRZYNIA AUTOMATYCZNA: MISKA, OLEJ, TŁOCZKI, ADAPTER, TULEJA, MECHATRONIKA USUWANIE NAGARU KARBONOWEGO ZAŁOŻENIE OIL CATCH CAN TARCZE PRZÓD + KLOCKI KLOCKI TYŁ SZCZEKI HAMULCA POSTOJOWEGO REGENERACJA VANOSA WYMIANA ROZRZĄDU SPRAWDZENIE AKUMULATORA W ASO CZYSZCZENIE ODMY + WYMIANA FILTRA CZYSZCZENIE WĘZY I INTERCOOLERA CZYSZCZENIE PRZEPUSTNICY/EGR ITD... Rzeczy wyszczególnione na CZERWONO - nie jestem pewny czy mam to robić? Dodam że z autem nie ma problemów i chce to wszystko wykonać dla siebie i na przyszłość jak to mówią lepiej zapobiegać niż.............
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.