Skocz do zawartości

Tomek-Tomek

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 M62
    E39 S62
  • Lokalizacja
    26-420

Osiągnięcia Tomek-Tomek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. :duh: :duh: co sie złoscicie ludziska,, , -- MÓWIE WAM SAMO SIE NAPRAWI -!- (załozyłem uzywany elektrozwór i czujnik vanosa i "bład33" ni ma . w sumie to nie wiem ktora czesc powodowała błąd, miałem dwie to załozyłe i jest ok ) ze odrazu nie odpisałem to nie oznacza ze mam to w dupie, na forum zagladam sporadycznie bo nei mam na to czasu. wiecej dystansu ,,,do tego co sie pisze i czyta zycze, temat jak sie da zamknac to mozna zamknąć.
  2. wstaw sprezyny dwie ok 300 zł wywał nivo jedz na komp niech ci na stałe wykasuja z głowy twojej bmw ze miała nivo i ciesz sie jazdą.
  3. ja mam koncowe wstwione remusy a srodek wyciety i wspawane rury- jest :cool2: - przyjedz (grójec) to sobie posłuchasz jak mruczy
  4. elektozwor działa, odzywa sie po podaniu mu 12v- , znając zycie pewie cos z vanosem,... robie sporo kilometrów i nie odczułem an aucie zeby cos dziwnego sie działo,, chyba zostawie to nie bede drązył,, prawdopodobnie wcale bym nie wiedzial o tym błedzie 33 gdyby nie zaswiecił sie abs, i to on mnie skonił to podpiecia pod komp w celu stwierdzenia który czujnik sie zesrał. moze samo sie naprawi he :duh:
  5. rozrzad jest dobrze ustawiony, chodzi o którys czujnik lub elektrozwór, a nie chce kupywac w ciemno,, jak to sprwdzic czy dział elektrozawór nr12 lub czujnik r 11 ?
  6. halooo ludziska....niema nikogo kto ogarnia silniki 4.4 zeb podpowiedzia ł oco chodziz tym błedem?????
  7. witam, --33 sterowanie wałka rozrzadu--bład rzad1-- takie cos znalazłem podpinajac auto pod komp. czy mołgy ktos napisac o co w tym chodzi i czy odpowiedzialny jest za to element nr 11 czy 12- i jakie sa objawy takiego błedu(33) ?? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FB33-USA-03-2002-E53-BMW-X5_44i&diagId=11_2247
  8. witam, po podpieciu pod komp ukazał sie bład: --33 sterowanie wałka rozrzadu(rząd1) błąd-- po skasowaniu powraca,, moze mi ktos wyjascic czy tu chodzi o elektrozawór czy czujnik vanosa( ten co jest w głowicy i łapie sygnał z tej blaszki na vanosie) pomoże ktos??? bład 33 dotyczy elementu 11 czy 12 ??? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FB33-USA-03-2002-E53-BMW-X5_44i&diagId=11_2247
  9. to bedziesz robił kapitalke silnika?/ czy drugi ? jak bedzie kapitalka to ja i mysle ze wiekszosc osób chetnie popatrzy na foty i jak to mozliwe na ceny poszeczególnych gratów..
  10. ...bo ja mam tak ze mysle o jednym , a jak przezuce swe mysli na papier lub forum to wychodzi co innego heh, posumowując to chodziło mi o to co napisałes ale pozostawiajac ori odme, a wąz z pokrywy wypuscic gdzies na doł i juz,( w tds tak miałem zrobione tylko na postoju było czuc spaliny bo juz podciachany silnik był. cytuje twe słowa..... /// oWy [bAD] ac w pi zdu ta po [bAD] a na odme z tylu kolekota a zmiast niej dac pokrywe I teraz: ten waz co idzie od pokrywy zaworow dac do pojemniczka, w nim siatka stalowa druciak zeby oddzielalo powietrze od oleju, drugi kruciec dac w ta metalowa rurke z tylu A trzeci krocoec dac w powietrze zeby nadcisnienie uciekalo "
  11. ,,,miłej lektóry :wink: myślmy logicznie nie poadajmy w panike wynikajaca z zaczerpnietych informacji wpiasnych w google od róznego rodzaju"typów ludzi" -zasada dziłania odmy była i bedzie zawsze taka sama, tak samo jak "termostatu" czy "uszczelek" W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokami powstaje nadciśnienie w wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych z komory spalania. Do prawidłowej pracy silnika potrzebne jest odpowietrzenie, które kieruje nagromadzone gazy z powrotem do cylindrów. Niedrożność odpowietrzenia pojawia się w odstojniku i usterka ta najczęściej występuje w wyeksploatowanych silnikach z powodu dużej ilości gazów przedmuchowych. Na gromadzenie się osadów wpływ ma także częstotliwość wymiany oleju i jego jakość. Im lepszy tym parowanie oleju mniejsze, a więc i ilość oparów mniejsza. W przypadku niedrożności odpowietrzenia w skrzyni korbowej bardzo szybko tworzy się nadciśnienie i olej wyrzucany jest z silnika przez najsłabszy element - uszczelnienia. Jeśli uszczelniacz został wypchnięty z gniazda, możemy być prawie pewni, że jest to wina zatkanego odpowietrzenia i wymiana samego uszczelniacza niewiele pomoże, gdyż usterka pojawi się ponownie. Wymiana uszczelniacza może być bardzo kosztowana, ponieważ oprócz uzupełnienia oleju dochodzi jeszcze koszt uszczelniacza i robocizna, która może wynieść nawet kilkaset zł, Sprawdzanie stanu odpowietrzenia skrzyni korbowej jest niestety przez wielu mechaników pomijane i bagatelizowane. Dopiero gdy dochodzi do usterki sprawdzają ten element i to nie od razu. Diagnoza odmy nie zajmuje dużo czasu, a wykrycie niedomagania przed całkowitym zatkaniem pozwoli na uniknięcie niepotrzebnych kosztów. Kłopoty z drożnością odpowietrzenia mogą pojawić się także w nowych silnikach i dają znać o sobie przeważnie podczas zimy. Powodem jest gromadząca się wilgoć, która miesza się z olejem i osadza w odpowietrzeniu. Wówczas nawet niewielki mróz może całkowicie zatkać przepływ. Zjawisko to pojawia się najczęściej podczas jazdy na krótkich odcinkach i przy niedogrzanych silnikach. Aby uniknąć zamarzania, należy wykonywać co jakiś czas dłuższą jazdę. Silnik osiągnie wówczas odpowiednią temperaturę i nagromadzone osady odparują. Niektórzy kierowcy, aby pozbyć się problemu zatykania odmy, gazy ze skrzyni korbowej kierują bezpośrednio do atmosfery i niestety powodują dodatkowe zanieczyszczenie środowiska. Jest to również działanie niezgodne z prawem i kierowcy z tak przerobionym silnikiem narażają się na mandat oraz negatywny wynik badania technicznego....bla bla bla,,, zycie toczy sie swoimi prawami.. :mrgreen:
  12. ...jaka mozliwośc..? nie wiem,, nie umiem tak nie widzac auta cos powiedziec,,, mozna cuda wymyślać.. i pisac,,mnie osobiscie całkowicie odpada zamarznieta rurka., olej nie zamarznie, a przez nia spływa olej oddzielony od gazów(czy jak to nazwać) wydostajacych sie z bloku silnika,, --co do odmy w robocie niezalzenie czy auto euro 3 czy euro 5 przy kazdym odma jest odpięta od silnika( w sposób kazdy inny , zalezny od marki auta) wszystkie auta(17) maja odme na zewnątrz czyli np z dekla zaworowego w jakims tam aucie ,, jest nałozona rurka i odprowadzona w dyskretne miejsce pod silnik do jakiegos zbiorniczka, gdzie do niego skapuje ewetualny olej a gazy idą sobie w powietrze, silnik oddycha czystym powietrzem,, zero problemów z turbo, z olejem w interculer, czy spreżarka powietrza,,,,,alae to silnik diesla,, co do naszych 4.4 , wiemy ze do odmy trafiają gazy z bloku silnika w postaci oparów w kórych moga sie znajdowac wieksze lub mniejsze ilosci oleju w zaleznosci od stanu silnika...a jak by.. zdjąc wąz z głowicy np 5-8 co idzie do odmy ( z dekla od głowicy,) odpalic auto,,, pytanie co sie stanie???? :8) .. , odma dostanie mniej gazów z silnika ..?? a wezmie sobie czyste powietrze..??? ,,a jak czyste powietrze bez jakis tam "substancji olejnych" to owa odma i rurka co zamarza bedzie miała lepsze zycie????...wychodzi ze tak,no bo tak,, to jesli by odpowietrzenie silniak z lewej i prawej głowicy wyprowadzic sobie gdzie obok silnika to co wtedy??? , odma jest zawsze czysta, rurką nic nie spływa, bo odma nie ma co oddzielac(gazy,olej),,,, napewno jesli ktos ma mocny przedmóch to bedzie czoł spaliny , spalony olej, a w słoneczna pogode bedzie widzaił pod autem obłok jakby dymu.... ale co z odma.... bedzie sobie brał czyste powietrze które bedzie pchała do silnika,, nie zasyfi sie bo nie bedzie oddzielac oleju od gazów,,....nie wiem,,, jak zmieniałem uszczelki od pokryw to własnie na deklu 5-8 nie załozyłem tego węza i tak jezdziłem bez jkich kolwiek złych oznak.. ..takie to moje przemyslenia wziete z aut cięzarowych a czy sa dobre w benzynie to nie wiem... wiem ze napewno tym sposobem bedzie truc srodowisko tak samo jak np zablokowanym egr-em--wiem "typowe rzemiosło" ale jak bym wam dał dwa auta(ciezarówki) w jedenj wszystko fabryczne na swoim miejscu a w drugiej odma na zewnątrz egr zablokowany róznica na korzysc drugiej kolosalna!! auto mocniejsze, mniej spala, wieksze przebiegi do wymiany np turbiny-- a wszystko to zasługa dostarczenia czystego powietrza, a nie gazów które juz raz były w silniku.... wiem wiem- ktos powie ale jedno to--DIESEL<--- a drugie benzyna--->BENZYNA .......o takie mnie myśli naszły.... :norty: :roll: heh
  13. a myslalem ze tylko ja jestem takim czubem :mrgreen: :mrgreen: nie ma jak e36 325 prosty tani malo awaryjny :mrgreen: hheh,,, ale wy jestescie przewrażliwieni,, luzu dajcie troche swym autommmm :)
  14. ...yhmmmm i z tego powodu nie ma kompresji.,,,,,ehhhhh :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.