Skocz do zawartości

tumex

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 136KM Sedan 2000 , E36 318i M40 Sedan 1992
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia tumex

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Potrzebuje pomocy w diagnostyce, pacjent E46 320d M47 - 136KM a czasem mniej :/ Auto nie ma problemów z odpalaniem, ale czasami traci moc.. ekonomizer pokazuje spalanie 20l, po przeciągnięciu do ok. 3500obrotó znów zaczyna ciągnąć. Czasami po czasie odzyskuje moc.. A czasami jeździ normalnie. Po zgaszeniu i odpaleniu również na jakiś czas ma pełną moc. Z tego co zdążyłem doczytać, to albo pompa (sterownik lub tłoczek) albo wtrysk, ew. zawór sterowania turbo.. Obstawiam, że to być może tłoczek, jeżeli tak to od razu pytanie gdzie w okolicach Wrocławia lub Częstochowy najtaniej można zregenerować ? W pdfie jeszcze screeny z INPY (na temperaturę nie patrzeć, był padnięty termostat): https://www.docdroid.net/HlDKVwx/ aa, i byłbym zapomniał czasami świeci kontrolka oleju..
  2. Cześć wszystkim, mam na imię Tomek, do tej pory poruszałem się E36 318iA M40, w chwili kupna auto miało 200 tys. teraz prawie 400k i dalej sprawnie działa, ale było cały czas dopieszczane :) Nabyłem E46 320dA, które sprawia trochę problemów, a poziom skomplikowania w porównaniu budowy benzyny do diesla na początku przeraża.. O tyle o ile benzyniaka mogłem naprawić w każdym miejscu, to już z M47 pomoc na forum zapewne się przyda.. :) Zapewne, to wszystko wynika z poważnego zaniedbania poprzedniego właściciela. Mam tylko nadzieje, że BMW kolejny raz mnie przekona do siebie i odwdzięczy się bezawaryjną pracą.. To chyba tyle. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.