Skocz do zawartości

abtar

Zarejestrowani
  • Postów

    297
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opolskie/Wrocław

Osiągnięcia abtar

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Jak będę kupował to tylko bez LPG bo wolę żeby mój gazownik założył instalację. Zobaczę co wiosna przyniesie bo być może skuszę się na E65 chociaż przeraża mnie ilość elektrycznych bajerów w tym aucie.
  2. No i przebrnąłem przez prawie cały wątek. Być może na wiosnę będę szukał jakiejś e38 i wniosek jest jeden...będę szukał auta w jak najlepszym stanie z większą uwagą na 740 benzyna lub 730d. Trochę się uśmiałem przy tekstach typu "pakowanie gazu do beemki to profanacja" itd :D Jeździłem ponad rok czasu Dodgem Ramem 5,7Hemi. Na pace i pod paką łącznie 300litrów LPG i nigdy żadnych problemów nie było. Teraz mam Grand Voyagera 3,3 benzynę jeżdżę nim już też ponad rok i to właśnie jego mam zamiar zamienić na E38. Sprawdził się jako rodzinna fura na 5+. Rocznie robię około 15 000 km także nawet jak się 750 trafi to chętnie przytulę :) Myślałem jeszcze o E32 ale to już pod klasykę podchodzi i ciężko będzie o dobry stan :) Mam tylko jedno pytanko: Czy ktoś może powiedzieć jak się sprawuje LPG w 740 ?
  3. Tyle lat na różnych forach i przyznaję, że wyszukiwarki użyłem teraz pobieżnie...dzięki za link ;)
  4. Witam Po kilku latach nieobecności mam w planie powrócić na podwórko BMW. Przeleciałem głównie przez amerykański rynek jeśli chodzi a auta i na wiosnę lato będę miał możliwość zmiany auta. Chciałbym spełnić moje marzenie i zasiąść w E38. Tylko powiedzcie mi jakich silników unikać a jakie polecacie ? 750 trochę za dużo pali. Chciałbym się zmieścić w średnim do ok 14-15 litrów. Sprzętu będę szukał w Niemczech i chciałbym żeby był serwisowany do końca bo z racji wieku sprzęt bez serwisów może okazać się złomem. Samochód będzie tylko mój bo żona będzie zmieniać auto na coś bardziej rodzinnego więc obecnego zmienię na właśnie E38 :D Możecie coś polecić?
  5. Witam Czy może mi ktoś wytłumaczyć taką sytuację ?? Mam tą klimę manualną i oba pokretła temperatury (kierowca i pasażer) mam na max w lewo czyli najniższa temp. dodatkowe pokretło ogrzewania przy środkowej kratce mam na zimno ustawione i teraz tak !! jak daję nawiew na szybę to po stronie pasażera leci powietrze zimne a po stronie kierowcy ciepłe :| i w tym momencie zgłupiałem. Macie jakieś pomysły ?? Dodam jeszcze że podczas jazdy zaczęło się dość mocno grzać gdzieś za BoardComputerem i to do takiego stopnia że nie da się ręki wsadzieć do tego schowka pod BC. Please Help Me :worried:
  6. Właśnie zaraz jadę zamówić w Opolu taki wiatrak z obudową za 350zł z gwarancją :)
  7. mowisz i masz.a przynajmniej link dziala w momencie pisania tego postu. http://allegro.pl/show_item.php?item=354971655 :dance: Biedna Betka :(
  8. abtar

    wentylator - ktory do czego

    Wentylator od klimy włączy się tylko wtedy jak podniesie się temperatura czynnika w układzie. Jak masz mało czynnika to wydaje mi się że także powinien po pewnym czasie się włączyć. Zaznaczam że wentylator ten nie kręci się cały czas, włącza się na jakieś 10 sek po czym się wyłącza.
  9. W mojej też tą blaszkę słychać :) właśnie jutro się biorę za spawanie. Najczęściej blaszka w związku ze swoim "zdrowym" stanem utrzepuje się przy samej śrubie. Raz na szybkiego zalożyłem większą podkładkę ale po jakimś czasie znowu się utrzepało. Teraz spróbuję spawarką. Dresik sprawdź te blachy jeszcze.
  10. sprawdź dokładnie sprężyny !! !! !! może pękła i kawałek wisi i się tłucze.
  11. co sądzicie ?? Według mnie przód jest do przyjęcia ale tył :mad2: ogólnie mógłbym jeździć :D http://www.autokrata.pl/ogien/3893/dobry_pomysl_na_bmw/
  12. Można jeszcze sprawdzić szczelność układu czy przypadkiem czynnik gdzieś się nie ulatnia. Jak masz na przykład obniżoną to (przynajmniej u mnie tak było :) ) to utrzepało mi chłodnicę od klimy, na uchwycie pękła i czynnik się ulotnił.
  13. nabij klime wymień filtr i będzie git.
  14. Jak masz zapchany mikrofiltr to (przynajmniej u mnie tak jest) nie ma zmian w temperaturze wylatującego powietrza, tyle że leci tego powietrza bardzo mało i leci ono powoli :D.
  15. http://moto.allegro.pl/item336247677__rasowa_kupeja_z_niemiec_e_36_320i_tuning_.html Samochód ten był tuningowany w Niemczech na zamówienie w profesjonalnej firmie tuningowej. :duh: hmm zobaczmy http://moto.allegro.pl/item339694556_bmw_e36_zderzak_przod_wyprzedaz_220zl_.html 220zł co do tyłu to nawet na allegro takiej głupoty nie ma ale myślę że też w granicach 250zł wydrapanie i zakratkowanie dziury w progu oceniam na jakieś 150zł przednie lampy w granicach 1000zł za 2 szt. Świetny aerograf na tylnej klapie !! hm nie wiem jeżeli jest na prawdę namalowany to pewnie jest droższy niż cały samochód. Być może naklejka za 10 euro. Profesjonalnie zdjęte wygłuszenie z maski i obdymienie jakieś 5 zł robocizny. Super profesjonalna nakladka na kierownicę i pedały jakieś 30 zł Ogólne wrażenie...bezcenne :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.