Skocz do zawartości

jolantcha61

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia jolantcha61

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam kupiłem inpa k+dcan bmw lift 2007 konie roku nie moge sie z niczym połaczyc zainstalowana poprawne wyskakuje bład error sys-0012 pomoze ktos utopiłem znow 150zł
  2. witam mam problem auto to bmw e60 2009 3.0d jest zgiety korbowod na 6 cylindrze widac po kreceniu wałem ze 6 tłok jest niżej jakies sugestie ? auto odpalało i jedziło falowały obroty i dymiło na niebiesko wtrysk lał wyrównac prace ..... brak przyczyny zgieca korby uszczelka niby ok glowica tez auto kupione z holandi
  3. temat zamkniety auto zrobione wypalony zawór
  4. 176 tys km, sprawdzone w bmw oryginał
  5. wiec tak cisnienie zmierzone ale na zimnym po trzech czterech obrotach rozusznik kazdy cylinder dobija do 30 atmosfer za to 6 nawet po 20 sekundach krecenia dobija tylko do 24 atmosfer gdzie reszta dobija do 33 wiec jest brak odpowiedniego cisnienia na 6 cylindrze z tego koretky wtrysków sa takie duze dodatkowa gdy odepne 6 wtrysk auto przestaje dymi po zmianie np wtrysku 1 na 6 znow po odpieciu 6 cylindra brak dymu dodatkowa w tłumiku słychac suczenie takie jakby zawór wypalony
  6. wiec tak sprawdzone korekty tak na szybko korekty 6 cylinder miał +4,9 reszta oka miała tak 0,23 troche na 1 cylindrze było -2,3 czasami najpierw wymienie jeden wtrysk i zobaczymy oraz bład dpf bład dpf 4166 mam wrazenie ze był problem z wtryskami w bagazniku znalazłem preparat na czyszczenie układu wtrysków stp ..... pewnie wtrysk lał było jezdzone i został zatkany dpf
  7. odma tez ok brak cisnien po odkreceniu korka wlewu silnik pracuje cicho lecz po odkreceniu korka słychac metaliczny dzwiek stuk delikatny po zakreceniu totalna cisza tak ma byc ???
  8. wiec tak turbo ok sucho wszedzie sciagłem waz od koretora ssacego zeby wykluczyc tubro zero rezultatu dalej kopci i nie rowno pracuje dymi na niebiesko olej ma stan ok wiec chyba wtryski zrobie test przelewowy jutro i sprawdze komprejse ...
  9. auto z niemiec 525d czyli 3.0d po odpaleniu odrazu mega mocno kopci po chwiki jest duza chmura dymu niebieskiego a po przegazowaniu szkoda pisac masakra spala olej i lekko nie równo pracuje mysle ze urwała sie klapka kolektora i wpadła na cylinder co mam sprawdzic ? jak wpadnie klapka to zawsze wyleci i turbo tez leci ? bede patrzył dopiero w wtorek
  10. witam po odpiecu akumulator i zmiany na mniejszy teraz znow jest ten oryginał duzy mam problem problem to że ciągle świecą mi światła mijania, nie działają kierunkowskazy, awaryjne, światła drogowe i podświetlanie licznika. DTC działa. oswitelenie wnetrza czy to moduł swiateł ?? czy trzeba cos kodowac akumulator jest znow oryginał auto stało ciagle z odłaczonym akumulatorem jakies 2 tyg na liczniku kontrolka z samochodem na podnosniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.