Skocz do zawartości

dexter7d

Zarejestrowani
  • Postów

    226
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dexter7d

  • Urodziny 04.02.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320i 170km 2007r 134 000km

Osiągnięcia dexter7d

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Naprawde nikt nie jest w stanie pomoc? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  2. Poradzi ktos? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  3. Odlozylem to chwilowo w czase po rozmowie z wulkanizatorem. Stwierdzil ze problem jest ale jakby sciagnac opony to te pekniecia moga sie troche schowac. Juz mieli odbierac ale powiedzialem ze poobserwuje jeszcze. Wniosek jeden. Tych opon nie kupowac. A Goodyear podobno to taka nieokreslona polka opon. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  4. podczas jazdy rowniez po rozgrzaniu silnika. Poznizej jest wskaznik EGR Corr - wiec zakladam ze to jest wartosc adaptacji ??? (EGR Corr raz drgnelo na 0.5% a tak to 0.0% caly czas) .
  5. Hej Dzis na podłączonym Torque przez Bluetooth poobserwowalem troche czujników i EGR caly czas wskazywal 4.7% ani drgal. Czy to normalne? Dodam ze mam problem z emisja spalin, wysokie bardzo HC i CO. Czujniki o2 wydaja sie dawac normalne odczyty. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  6. To może dlatego mój silnik po założeniu nowej sondy NOX zaczął chodzić dużo gorzej niż gdy jeździłem z błędem tejże ? Auto od początku jak jest zimne trochę się trzęsie na biegu jałowym choć CHECK nigdy nie wyskoczył(jeżdżę tak już trzeci rok bo nie jest to jakieś mocna uciążliwe), poźniej nastąpiła wyraźna poprawa za to pojawił się błąd NOX nie powodujący świecenia się kontrolki. Teraz po wymianie świec, oleju i NOXA chodzi dużo gorzej - mechanik wymieniając świece stwierdził, że wtryski były już ruszane za granicą kazałem mu spisać numer i mam 7589048-08. Do tego ostatnio po rozgrzaniu zaczyna terkotać trochę dieselowato jak go kupiłem miał coś takiego po wymianie oleju na 5W30 w butelce bmw się wyciszył teraz dostał castrola EDGE 5W30 a to niby to samo i jest gorzej ehhh. Co za samochód takie rzeczy przy 100.000km przebiegu. A propo oleju...Ja sie przesiadlem z Castrola edge 5w30 na Mobil 1 5w30 od roku. Jest spora roznica w pracy silnika. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  7. Ja to pisze juz na ktoryms watku z kolei ale z tym Noxem trzeba sobie umiec radzic. Zanim sie go wymienia trzeba sprawdzic poziom siarki i sprobowac wypalic. Jesli sie nie wypala to dopiero do wymiany. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  8. Masz moze jakies linki do forum gdzie ludzie opisuja problemy z tymi oponami?Zdjecie ponizej pokazuje opone z przodu. Po prawej pekniecie wzdluz dlugie i glebokie. Czy to juz niebezpieczne? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  9. Jeszcze nie odrzucili. Przyslali formularz do wypelnienia ale dodaja ze male szanse sa. Oni chyba do producenta to wysylaja. .Wiec chyba jednak wysle ten formularz bo moze sie objawiają... Czy dobrze mysle? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  10. Oponeo odpisalo ze to nie mozliwe ze wszystkie fabrycznie sa wadliwe i ze to mechanicze. Jak z nimi rozmawiac? Wlasnie sprawdziłem reszte opon. Jeszcze duzo gorzej. Sa pęknięcia dlugie. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  11. Czyli rozgrzany silnik, hamowanie silnikiem, wysokie obroty i koniecznie 3 bieg? Czy 2 np tez? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  12. A teraz? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  13. To co napisalem o odsiarczaniu pochodzi z ISTY( DESULPHURISATION )gdzie jest wyrazny opis jak pozbyc sie siarki oraz z moich obserwacji wlacznie z jazda z podłączonym laptopem powyzej 112-115km/h i ponad polowa baku. Jak tylko paliwa bylo mniej i jechalem wolniej odsiarczanie bylo przerywane. Nigdzie indziej wczesniej nawet na angielskich forach nie spotkałem się z takim sposobem wypalania siarki jak Ty to opisales. Nie poczulem sie urazony tylko sprawdzam Twoja i rowniez moja wiedze. Jesli Twoj sposob tez dziala to wrecz postawie Ci dobrego browarka bo zaoszczedzilbys mi jednego klopotu. Musze to sprawdzić z laptopem. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  14. Dzidek25...Nie powiedzialem ze odsiarczanie kata na 100% zalatwi problemy. Po drugie...masz silnik n43 w swoim aucie? Poza tym skad Ty masz te informacje od odsiarczaniu...ze 3 bieg, 6000 tysiecy obrotow. Z checia posłucham nigdzie sie wczesniej nie doczytalem o czyms takim Trzecia sprawa...siarka nie zasiarcza NOXa tylko katalizator. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  15. Nie wiem jak to wygląda przy nowych, ale na pewno nie 0, jak wyglądają korekcje? Na rozgrzanym i zimnym, gdy telepie nim? Na cieplejszym silniku sie normuja w okolicach 30-40. Gdy nim telepie na zimnym potrafi skoczyc do 80. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.