Skocz do zawartości

levi

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 650i F10 530i F01 750i
  • Lokalizacja
    ..:: 3MIASTO ::..

Osiągnięcia levi

  1. Sprzedam silnik N62B48 ,silnik został wyjęty z e60 550i 2008r i poddany kompletnej regeneracji (tulejowanie ,wymiarowanie wału ,nowe panewki , pierścienie ,rozrząd , wszystko co trzeba do kompletnej regeneracji głowic oraz bloku oczywiście nowa słynna rurka uszczelniacze wału ,itd. Posiadam zdjęcia ,dokumentacje zakupu elementów ,silnik mogę sprzedać z instalacją elektryczną ,sterownikiem ,kluczykiem ,... Posiadam również skrzynię 6hp ,która też była poddana regeneracji z nowym konwerterem ,skrzynia od danego silnika również z dopasowanym od tego silnika sterownikiem . Katalizatory po wymianie na nowe wkłady również posiadam . Cena silnika 22 tys . więcej info pod numerem 723 662 782 ,mogę również zamontować silnik dany w e60,e61 ,e63 ,e64,e65
  2. Co bylo przyczyna udalo Tobie sie rozwiązać problem ?
  3. levi

    330CI - tylko PB98 ?

    Ciekawa teoria. A moze to nie jakosc paliwa a jego ilosc w zbiorniku miala wplyw na buczenie pompy? Ja wiem to brzmi jak opowieść na dobranoc ,samemu mi w to trudno uwierzyć bo nie znam na to logicznego wytłumaczenia ;) Od ilości było by najsensowniejsze wytłumaczenie bo pompa nie musi się wysilać przy pełnym baku lecz akurat u mnie to nie zależy od ilości bo często jeżdżę w długie trasy i dopiero tankuje jak mam już mało paliwa do pełna. I przy tej małej ilości paliwa nie buczała na tej 98 .
  4. levi

    E46 pochylone koło

    Może być od uderzenia bocznego kielich zdeformowany wtedy będzie duży problem z naprawą. Ale jeżeli już amorek jest krzywy to trzeba bardzo dokładnie się przyjrzeć całemu Macpherson`owi ,wahaczowi i końcówce drążka.
  5. levi

    330CI - tylko PB98 ?

    Ogólnie jak kupiłem autko lałem 95 ze Statoil i było słychać brzęczenie pompy paliwa myślałem,że jest do wymiany natychmiastowej. Kiedyś sobie z ciekawości zatankowałem 98 Ultimate z bp i co mnie bardzo zdziwiło nagle pompa ucichła. Myślałem ,że to zbieg okoliczności dlatego zalałem 95 i znowu buczała. Więc ku mojemu zdziwieniu jest wpływ nawet na pompy,oczywiście zdaje sobie sprawę ,że za jakiś czas zacznie buczeć na 98(choć rożnie bywa) i w końcu będę ją musiał wymienić ,ale na razie przedłuża jej żywot. ;P
  6. Więc zagadkę rozwiązałem ;) Były w sumie do e36 tak to nazwę dwa rodzaje silnika m42 różnice były nie wielkie czyli różniły się między innymi umiejscowieniem korkowca , obudową filtra powietrza, obudową cewek,itp. Później w m44 różnice były dużo większe.
  7. Zrobiłem fotkę i zaznaczyłem gdzie to się znajduje http://images45.fotosik.pl/131/8cbdc1fd062a3043.jpg
  8. Czy występowały jakieś wersje silnika m42 gdzie silniczek krokowy nie był pod kolektorem dolotowym ?? Bo u mojego kolegi jest na zewnątrz u góry przymocowany do kolektora dolotowego kawałek od bagnetu :shock:
  9. Już dostałem nauczkę :wink: ,wysłałem moją oryginalną do regeneracji.
  10. Jednak widać ,że potwierdziły się moje domysły co do pompy :x Dzięki za wypowiedz ,teraz wiem na czym stoję :D
  11. Na początku chodzi mi o silniczek m42 czyli model 318IS Zawsze po uruchomieniu silnika przez 5 sek. falowały obroty między 500- 800 szukałem przyczyny ,ale nie dało rady jej wykryć. Ostatnio zmieniłem pompę paliwa (zakupiłem używaną)i teraz zaczęły się dziać dziwne rzeczy ,jak go odpalam to czasem obroty tak falą przez te 5sek ,że aż gaśnie . Pompa paliwa jakoś dziwnie buczy tak basowo słychać ją nawet stojąc za samochodem,a z silnika wydobywa się z okolic kolektora dolotowego może spod niego jakiś dźwięk(pisk ciągły) Bardzo proszę o jakieś sugestie podpowiedzi
  12. levi

    Tłumik końcowy do wymiany ??

    no własnie na kasie mi zależy bo wtedy będe mógł dołożyć do oponek :) więc zostane przy starym jak nie ma zagrożenia ,że mi się zatka. dziękuje za pomoc :modlitwa:
  13. levi

    Tłumik końcowy do wymiany ??

    Ja do takich nie należe :wink: a co lepiej wstawiać orginał używany czy POLMOSTRÓW ?? bo na forum na temat tłumików polmostrów tyle opini ile użytkowników :shock: jedni chwalą na maxa drudzy krytykują na maxa. W sumie gdybym wiedział ,że nic tam w moim się nie zatka to bym zostawił bo nie ma rdzy ani nie jest głośny
  14. ja w aso za tunel zapłaciłem 45 zł do zderzaka m technic trójkąt - ok.35 zł
  15. levi

    Tłumik końcowy do wymiany ??

    No właśnie tak się przyglądałem cenom ,że można już kupić do 300zł niby jak tam piszą z gwarancją ,itd. Kupił bym taki gdybym wiedział ,że nie będzie głośniej chodził od tego eberspacher`a co teraz mam.(nie lubie głośnego buczenia).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.