Skocz do zawartości

tompik

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    między innymi ostatnio było X5 3.0d 2003rok teraz jest X6 10.2009 :)
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tompik

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Czesc moglbys sprawdzic moja L334573
  2. Pierwszy wypust x6 m50d nie mial ledow z przodu.
  3. tompik

    E70 tylny odtwarzacz DVD

    Ktos piradzil sobue z tym tematem?
  4. Dawno dawno temu jak kupiłem swoja X5 przewiozłem mamuśkę, która wypaliła z tekstem " a ja myślałam że w takim wysokim aucie to już w ogóle nie trzęsie...." Mam sport pakiet i to prawda że to kwestia przyzwyczajenia, co prawda mieszkam w Niemczech (wcześniej w Holandii) i może etap przyzwyczajania się był łagodniejszy niż u Ciebie ale przywykniesz i przestaniesz na to zwracać uwagę. Poza tym oponki "wysokość" minimum 55 i nie ma tragedii.
  5. pisałeś o tym że słyszysz cykanie jakby bendiks (objaw taki daje rozładowanego aku). Może prąd rozruchowy jest po prostu za mały? Czy ten drugi aku masz taki sam? Rozrusznik bez oporu kręci ale z oporem nie ma siły ruszyć. Jeśli mechanicznie jest ok obstawiałbym jednak akumulator.
  6. Ja swoją x5 3.0d jak mi aku ze starości odmówił posłuszeństwa odpaliłem od POLO 1.4 bez żadnego problemu, ale miałem aku w bagażniku i podpinałem się z przodu. Może to jakaś awaria mechaniczna, skoro rozrusznik kręci a jak go włożysz nie ma siły ruszyć?
  7. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze i zazwyczaj najtańsze :)
  8. Może akumulator doczekał się kresy swojego żywota? Warto sprawdzić napewno bedzie to najtańsza diagnoza.
  9. silnik 2.5d ma 218 koni i 8.2 do setki to lepiej niż w obecnej 3.0d z której jestem zadowolony wiec myślę że w zupełności wystarczy do normalnej eksploatacji. Zazwyczaj do pracy jade 2 km do autostrady i 15-16 autostrada pod sama firmę prawie tak samo w drodze do domu. Jezdziłem Q7 ale jest trochę za długie, X5 jest bardziej zwrotna. Nie mam jeszcze dzieci a żeby zapakować się z żona na wakacje moja jedna walizka i jej 2-3 ;) X5 wystarcza ale do x6 trzeba upychać no i X5 ma pięć miejsc ogólnie jak dla mnie bardziej praktyczne, w sumie na co dzień wożę powietrze wiec Q7 jest za duże. I jestem chyba wiernym fanem marki ale kto wie czy jak sparze się na F15 to jej nie zmienie.
  10. Myślę o nowej X3 w środku wydaje sie więcej miejsca niż w E53 ale X5 to X5 żona namawiała mnie na X6 ale jak dla mnie za mało funkcjonalne auto. Szczerze to najchętniej nie rozstawałbym się ze swoja E53 brałem też pod uwagę E70 ale F15 jakoś bardziej mnie kusi. Co do kosztów to trochę inaczej boli wydać 2500 Euro niż 10 tys zł. mimo że to jest to samo. Zakup auta za 65-70 tyz euro też psychicznie odczuwa się inaczej niż wydanie 250 tys zł na samochód.
  11. z mojej wiedzy NIVO to specjalne amortyzatory olejowe z "taką bańką" wyrównującą ciśnienie oleju i do tego specjalne sprężyny (niektóre mercedesy miały jeszcze NIVOMAT czyli taką hydrauliczną pompę do oleju) wszystko to utrzymuje zawsze ten sam poziom (może wyjściowy poziom da się regulować?) pneumatyka to amorki poduszki i kompresor powietrza w X5 pod kołem zapasowym. Wpisz temat Zawieszenie pneumatyczne - tył tam kolega komputerem ustawiał wartości poczatkowe i wyrównywał obie strony, poczytaj może dowiesz sie więcej.
  12. Ja w tamtym roku zupełnie nie majac na celu sprzedaży zainwestowałem w auto ok 10 tys zł wsumie 4 tys to nowe michelinki 19 reszta to zawieszenie tarcze klocki serwis i jakies male pierdołki a w listopadzie żona zdecydowała się na zmianę dmomu. Mieszkam w Niemczech i pod koniec roku będę potrzebował przesiąść się na auto o normie emisji spalin min Euro4 (E53 3.0d przed lift niestety tylko Euro3) nowy dom w zielonej strefie i w zwiazku z tym zamierzam przesiąść sie na X5 F15 maniaiem prędkości nie jestem i myślałem o silniku 2.5d moc wystarczajaca i mam nadzieje że najwiekszy kompromis miedzy kosztami eksploatacji a użutkowaniem ale zglebiam wiedze w tym zakresie. Najgorsze jest to że przez wiele lat użytkuję swoja X5 i tak sie do niej przyzwyczaiłem że naprawde cięzko jest mi podjąć decyzje o zmianie i rozstaniu. Tym bardziej że dbam o swoje auto i wiem że wszystko jest ok (a nawet jeśli coś to ceny czesci nie są kosmiczne) a jak kupie F15 z 2013 to nie wiem na co trafie i czy nie bede żałował a tym bardziej mój portwel.
  13. masz NIVO czy pneumatykę? w przypadku pneumatyki przez komputer da się ustawić wartości + i - ktoś miał tu problem że jedna strona była wyżej druga niżej i komputerem to wyrównał wiec zapewne obniżyć też się da.
  14. próbowałeś włączyć podgrzewanie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu lub po wyłączeniu i włączeniu przyciskiem? Jak nie ma efektu to przyczyna może być w module komfortu ale najlepiej podpiąć sie pod komputer i sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.