Jeśli chodzi o błędy to nic nie pokazuje, natomiast co do reszty wskazań to nie wszystko umiem zinterpretować bo nie wiem jakie powinny być właściwe wartości. Spróbuję, aczkolwiek odłączenie przepływki nie zmieniło reakcji na nagłe uchylenie przepustnicy, to samo z sondami lambda. Zastanawiam się, że przyczyna może być w układzie paliwa, pompa, regulator a może wtryskiwacz, bo ciekawe że po przełączeniu z lpg silnik czasem się trochę zdławi (Wszystko oczywiście wcześniej sprawdzane na benzynie, lpg nie biorę pod uwagę nawet). Inna sprawa, że na jałowym silnik troszkę nie równo pracuje, lekko się trzęsie i ja to czuję po nadwoziu, wiec może faktycznie z krokowym coś nie gra, tym bardziej, że po 1,5 tyś obrotów/min problemu z dławieniem nie ma, chociaż syk nadal występuje hm. Aczkolwiek obroty jałowego są dobre w tolerancji +/-30 obr/min, więc bardzo w normie. Czyli teoretycznie mogło by coś w zapłonowym się dziać... U Ciebie też jest taki syk jakby lewego albo podciśnienia przy gwałtownym wciśnięciu gazu? Dodam, że świece wymienione były rok temu.