Witam. Spędza mi to sen z powiek. Powoli napiszę auto kupiłem stan ogólny bardzo dobry (blacharka, zawieszenie). Przebieg 300 tyś. Po zakupie wymieniłem praktycznie wszystkie elementy gumowo metalowe zawieszenia silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu. Wymiana olejów silnika, skrzyni (automat), flirty, wymiana całego systemu grzania świeć sterownik + świece. Po dokręcane osłony silnika. 1. Po odpaleniu zimnego silnika zmienia się głośność tak jakby olej dochodził gdzieś i się uszczelniał wtedy zaczyna pracować troszkę głośniej dźwięk basowy dobiegający jakby z dołu silnika bliżej kabiny. Dodam, że na zimnym lekko faluje, a przy wrzuceniu biegu R lub D czuć spadek obrotów tak na 1s. 2. Samochód nie kopci, po rozgrzaniu obroty się stabilizują sytuacja z wrzucaniem biegów R, D ustaje. 3. Podczas wduszenia gazu samochód idzie do 3000 i słyszalny w kabinie jest basowy dźwięk redukuje bieg i jak spadnie poniżej 2000 znowu lekko cichnie. Proszę o pomoc od czego zacząć diagnozę. Dodam, że mechanik nie widzi w tym problemu mówi ten silnik chodzi głośniej ale powiem tak miałem HDI 2.0 starego z nieszczelnym wtryskami i kultura pracy była o niebo wyższa. A oto wyniki INPY robione na rozgrzanym silniku Na wolnych obrotach https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxY2tQZDFLdzJaemM/view https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxSG8tT2lLQko5S1k/view 3000 obrotów https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxVzlvXzF2Nzk4bU0/view https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxUFRMakdDZi02d2M/view Bardzo dziękuję za pomoc