Skocz do zawartości

barti_m

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barti_m

  • Urodziny 30.11.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D Tourning Automat 2004
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia barti_m

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Szklana kulko, szklana kulko co sądzicie o tym samochodzie: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-x3-CID5-IDhvsTl.html#0c07bc45bb;promoted VIN: WBAPB51050WD41542
  2. Panowie. Jestem zainteresowany kupnem X3 z rejony podkarpackiego. Niestety jestem z Bydgoszczy i pytane moje czy znacie jakiegoś fachowca, forumowicza, który wie o co chodzi w tym aucie i mógłby przeprowadzić wstępną weryfikację czy warto ogólnie przyjechać i te auto kupić. Jednak jest to 600 km ;)
  3. Po dłuższym czasie .... Głośna praca silnika spowodowana była nieprawidłowym montażem filtra powietrza, który nie był domknięty. Po wymianie filtra i prawidłowym montażu pracuje cicho. Musiał to stwierdzić mechanik, który naprawia różne auta... a wcześniej w serwisie było dedykowanym. Pozdrawiam
  4. Mega dziękuję. trochę się napaliłem na tą wersję ale to .... zły doradca a tu podaje link bo w pierwszym poście zapomniałem https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-x3-CID5-IDhvsTl.html
  5. Dziękuję problem jest 700 km aby je zobaczyć. Na pierwszy rzut oka fotki auto wygląda ładnie ;) stąd moje zainteresowanie, no ale możliwe, że muszę te 700km zrobić :) zabrać kompa INPA ;)_
  6. Witam. Panowie podpowiedzcie aktualnie mam fajne auto e46 ale... chce zakupić E83 z 2005 roku z silnikiem 3000D w automacie bogata wersja koleś pisze że sprowadził sobie go z Italii. Deklarowany przebieg na dzisiaj 203 tyś sprawdzałem w rejestrze gov na 2016 miał 189 tyś. Wypowiedzcie się drodzy koledzy czy się tym autem interesować w cenie 29 000 czy to jednak stanowczo za mały budżet?
  7. Dziękuję wszystkim za pomoc papiery mówią Euro 3, elektrozawór jest więc EURO 3. Rozmawiałem z kolegami z TC Performance Bydgoszcz mówią, że Euro 3 i jeśli chodzi o mapę pod Euro 4 nie ma opcji, żeby to chodziło normalnie tzn. normalne spalanie. Nic szukam używek Euro 3 do mojego końcówka 44...031 kompletu ;( Pozdrawiam was
  8. No w papierach od belga mam EURO 3 mój VIN WBAA71090PN51765. Możecie pomóc jakie orgynalne wtryski powinny być włożone. Zastanawiam się czy kupić używki z gwarancją rozruchową czy może lepiej zrobić mapę silnika pod Euro 4?
  9. Ok powalczy. Auto miało jakoś remont. Takie kupiłem a teraz doprowadzam do stanu jak najlepszego( jak się da). Inpa nie chce zakodować błąd error argument. Może jak Dis ogarnę ruszy.
  10. A na real oem For vehicles with EU4 exhaust emissions standard S167A=Yes 08 Rmfd Injector 4 13537794334 08 Injector 4 13537793836 Więc chyba faktycznie mam euro 4 więc idę wklepać numery do IMPA
  11. Tak ja mam z roku 2004 dokładnie z listopada
  12. No i dotarłem do numerów IMA. Okazuje się, że w IMPA mam przypisane: Cylinder 1: 8RP875 Cylinder 2: 78AEDI Cylinder 3: 8IA88S Cylinder 4: 6HRB6W a fizycznie: Cylinder 1: 5YZ0312 T Cylinder 2: podobny Cylinder 3: podobny Cylinder 4: nie widzę bo nie wiem jeszcze jak się do niego dobrać.
  13. Ok. Rozumiem, że kod IMA muszę fizycznie czytać z wtrysku i porównać w INPA?
  14. Witam. Spędza mi to sen z powiek. Powoli napiszę auto kupiłem stan ogólny bardzo dobry (blacharka, zawieszenie). Przebieg 300 tyś. Po zakupie wymieniłem praktycznie wszystkie elementy gumowo metalowe zawieszenia silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu. Wymiana olejów silnika, skrzyni (automat), flirty, wymiana całego systemu grzania świeć sterownik + świece. Po dokręcane osłony silnika. 1. Po odpaleniu zimnego silnika zmienia się głośność tak jakby olej dochodził gdzieś i się uszczelniał wtedy zaczyna pracować troszkę głośniej dźwięk basowy dobiegający jakby z dołu silnika bliżej kabiny. Dodam, że na zimnym lekko faluje, a przy wrzuceniu biegu R lub D czuć spadek obrotów tak na 1s. 2. Samochód nie kopci, po rozgrzaniu obroty się stabilizują sytuacja z wrzucaniem biegów R, D ustaje. 3. Podczas wduszenia gazu samochód idzie do 3000 i słyszalny w kabinie jest basowy dźwięk redukuje bieg i jak spadnie poniżej 2000 znowu lekko cichnie. Proszę o pomoc od czego zacząć diagnozę. Dodam, że mechanik nie widzi w tym problemu mówi ten silnik chodzi głośniej ale powiem tak miałem HDI 2.0 starego z nieszczelnym wtryskami i kultura pracy była o niebo wyższa. A oto wyniki INPY robione na rozgrzanym silniku Na wolnych obrotach https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxY2tQZDFLdzJaemM/view https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxSG8tT2lLQko5S1k/view 3000 obrotów https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxVzlvXzF2Nzk4bU0/view https://drive.google.com/a/punkfunk.pl/file/d/0BxaRSE6fU6cxUFRMakdDZi02d2M/view Bardzo dziękuję za pomoc
  15. No i zbadałem Selective mass adjustment Na rozgrzanym na wolnych obrotach: Cylinder 1: -0,09 Cylinder 2: 0.03 Cylinder 3: 0,63 Cylinder 4: -0,55 Na rozgrzanym silniku 3000 obrotów: Cylinder 1: -1,43 Cylinder 2: 1,14 Cylinder 3: 0,99 Cylinder 4: -0,66 Odczyt błędów: brak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.