Skocz do zawartości

Kriwy

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1990

Osiągnięcia Kriwy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kriwy

    M50b25 grzeje się

    Ciśnienie na cylindrach mam od 15 do 16, tylko na 5 jest 12,5 max, ale to chyba też nie jest źle. Pytanie do Konradmic gdzie na ten warsztat mam podjechać. Jestem właśnie nad morzem i jak jechałem to było wszystko ok , tylko jak na S3 wjechałem to po 100 km ze 140 km na blacie zaczęła temp. lekko iść do góry, ale nieznacznie. Zmniejszyłem na tempomacie do 130 i wróciło do normy. Odnośnie visco to jak sprawdzam ręcznie jak się kręci wentylator na zimnym ale auto stoi na słońcu to ciężej chodzi niż na rozgrzanym silniku i tak chyba nie powinno być. P.s. Do Konradmic - proszę o odpowiedź gdzie mam podjechać.
  2. Kriwy

    M50b25 grzeje się

    Kupiłem tester na zawartość CO2 w płynie chłodzącym i nic, sprawdzę jeszcze kompresję w cylindrach, ale nadal pozostaje przy swoim, że visco nie działa. Jest może wśród forumowiczów ktoś z Wrocławia żeby się spotkać i porównać jak powinno działać sprawne visco na rozgrzanym silniku ?
  3. Kriwy

    M50b25 grzeje się

    Oleju nie przybywa, płynu nie ubywa, spalin w płynie też nie czuć, więc to chyba nie głowica (przynajmniej mam taką nadzieję). Ja stawiam na to, że kupiłem trefne visco bo na rozgrzanym silniku bez problemu zatrzymuję wentylator ręką. Dziwi mnie tylko fakt, że to jest visco sachs'a, a to raczej pewna firma.
  4. Kriwy

    M50b25 grzeje się

    Witam, Mam problem gdyż od jakiegoś czasu przegrzewa mi się silnik. Jak wystartuję od zimnego na trasę to mogę kilkaset kilometrów przejechać i wskazówka jest w pionie, jak zjadę z trasy w miasto (światła,korek) to zaczyna się przegrzewać.Nadmienię tylko, że mam nowy termostat, pompę wody i visco. Co do tego nowego visco (sachs) to też mam pytanie bo wydaje mi się że na rozgrzanym silniku powinno się '' sklejać '', a ono jest luźne jak na zimnym. Wymieniłem również nagrzewnicę bo przeciekała, myślałem, że to rozwiąże problem, a tu lipa. Myślę też o przepłukaniu układu oczyszczaczem do chłodnic LIQUI MOLY bo już nic innego mi do głowy nie przychodzi. Pozdrawiam ;)
  5. Dzięki za informację, dzięki niej pojawiło się światełko w tunelu, bo nie uśmiecha mi się ściąganie tej pokrywy, a co za tym idzie głowicy. Nigdy nic nie było kręcone przy tym silniku i chciałbym aby tak zostało :D Pozdrawiam
  6. Witam, Mam problem, gdyż ułamał mi się króciec do magistrali wodnej w dolnej pokrywie rozrządu silnika M50b25. Pytanie moje jest takie, czy ten króciec jest wkręcany, wklejany, czy stanowi integralną część pokrywy i muszę ją wymienić ? Jeżeli jest on integralną częścią pokrywy to może znacie jakiś sposób na naprawę tego bez wymiany tej pokrywy, bo jak poczytałem co się wiąże z wymianą to mi włosy dęba stanęły :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.