Skocz do zawartości

DuŻy1685050525

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2.0 150KM 2000

Osiągnięcia DuŻy1685050525

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, w sobotę wymieniłem pompę w swojej buni. Nie był to żaden problem. Pompa Meyle LF20. Pasowała idealnie. Układ wspomagania przepłukany jeszcze na starej pompie. Wystarczy odkręcić wężyk ciśnieniowy przy pompie, stary olej sobie zleci, zakręcić wężyk, nalać świeżego oleju, odpalić auto, pokręcić kierownicą do oporu w prawo, w lewo. U mnie olej był czarny, podejrzewam, ze poprzedni właściciel idiota nalał jakiegoś zwykłego hydrolu i nie wymieniał tego oleju x lat. No ale teraz bunia jest pod moją opieką i jej nie zawiodę. Olej się przemiesza, powtórzyć te czynność do skutku, aż otrzymamy normalny kolor oleju. Mi zeszło na płukanie 3 litry oleju. Przy wężyku ciśnieniowym od pompy należy też wymienić oring. Ja tego jeszcze nie zrobiłem gdyż nie wiedziałem, że takowy oring tam jest. Nie wiem jaki jest rozmiar tego oringa. Ale to można sprawdzić. Przy okazji wymieniony pasek wieloklinowy i koło pasowe pompy. Żadnej w tym filozofii nie ma. Pozdrawiam
  2. Dzięki za info, nie, zakuwać na nowo nie będę. Chodzi o przeplukanie :) no ale jak mówisz ze zwykły hydrol da rade to będziemy plukać :) na weekend wyjade, dam znac jak poszlo. Dzięki za pomoc :)
  3. Witam! Jestem przed wymianą pompy wspomagania, oczywiście wymieniam przy tym olej. Chciałbym się dowiedzieć czy olej ORLEN czerwony IID do 320i będzie odpowiedni? Chciałbym też jakoś wyczyścić magla i węże hydrauliczne, aby pozbyć się wszystkiego syfu jaki się tam zebrał przez lata. Najłatwiej by było kupić nowe węże ale wężownica Meyle od pompy do magla to kolejne 400 - 500zł plus dwa węże pobierający i odprowadzający to kolejne 100zł za sztuke oczywiście melye. Czy ktoś wie jak i czym to zrobię? Chodzi o to by środek czyszczący o ile taki jest, wyparował do końca, a jeżeli nie wyparuje to żeby nie wszedł w reakcję z olejem po zalaniu. Muszę ogarną jakoś te hydraulike wspomagania, aby nowa pompa nie dostała złych pierwszych wrażeń. A pro po wymiany pompy, aktualnie stoi moja beta na parkingu i czeka na pompe. Pompa ktorą mam teraz wmontowaną już jest zatarta, lecz coś tam przy dodaniu gazu jeszcze pociśnie olej do magla. Mam do pokonania 65km aby dojechać do swojego warsztatu. Może ktoś z was mi powie drodzy koledzy i koleżanki czy mogę na takiej ledwo dzialajacej pompie przejechac te 65km? Czy jak padnie całkiem to mi nie naleci opilkow do magla?
  4. Witam! Jestem przed wymianą pompy wspomagania, oczywiście wymieniam przy tym olej. Chciałbym się dowiedzieć czy olej ORLEN czerwony IID do 320i będzie odpowiedni? Chciałbym też jakoś wyczyścić magla i węże hydrauliczne, aby pozbyć się wszystkiego syfu jaki się tam zebrał przez lata. Najłatwiej by było kupić nowe węże ale wężownica Meyle od pompy do magla to kolejne 400 - 500zł plus dwa węże pobierający i odprowadzający to kolejne 100zł za sztuke oczywiście melye. Czy ktoś wie jak i czym to zrobię? Chodzi o to by środek czyszczący o ile taki jest, wyparował do końca, a jeżeli nie wyparuje to żeby nie wszedł w reakcję z olejem po zalaniu. Muszę ogarną jakoś te hydraulike wspomagania, aby nowa pompa nie nie dostała złych pierwszych wrażeń. A pro po wymiany pompy, aktualnie stoi moja beta na parkingu i czeka na pompe. Pompa ktorą mam teraz wmontowaną już jest zatarta, lecz coś tam przy dodaniu gazu jeszcze pociśnie olej do magla. Mam do pokonania 65km aby dojechać do swojego warsztatu. Może ktoś z was mi powie drodzy koledzy i koleżanki czy mogę na takiej ledwo dzialajacej pompie przejechac te 65km? Czy jak padnie całkiem to mi nie naleci opilkow do magla?
  5. Myślę, że możesz mieć zapieczone prowadnice zacisku, Czyli odkręć imbusem owe prowadniczki i sprawdź co się tam dzieje. Być może klocek dolega tylko bardzo mocno od strony samego tłoka, czyli hamuje na jeden klocek, przy zapieczonych prowadnicach. Podstawowa sprawa przy wymianie kolcków i tarcz to sprawdzenie stanu tych prowadnic. Według mnie może to być: -zapieczone prowadnice zacisku (imbusy) -zapieczony sam tłok -zapowietrzony tłok -za słabe klocki i tarcze -nadpęknięty wężyk podciśnienia pompki nożnej płynu hamulcowego, przez co nie daje Ci maksymalnej pomocy przy wyciskaniu pedału hamulca
  6. No witam, czy wymieniałeś tarcze z kolckami razem czy same tarcze czy same klocki?
  7. Dobra, się tak nie rozjeżdżaj bo nie wiem po co takie mądrości mi tu walisz. Ten czujnik na próbe kupiony. Prędkość pokazuje dobrze. A to, ze sie od czasu do czasu zapali, po czym zgaśnie to ... Komputer łapie błąd przy zapłonie i tylko wtedy. Podczas jazdy mi się nie zapala żadna kontrolka dotycząca abs asc. No chyba, ze zamieli. Więc śpię spokojnie. I nie mow mi o polowicznym naprawianiu mojej beemki bo gdyby nie ja, a jej poprzedni wlasciciel, teraz by nic z niej nie bylo.
  8. Racja, ten czujnik firmy krzak działa, lecz czasami komp złapie błąd i świeci ABS i trakcję. Czasami działa czasami nie :)
  9. Odebrałem dzisiaj Krówkę z warsztatu. Komp pokazuje błąd lewy tylny czujnik, tylko dlaczego? Skoro został wymieniony?
  10. No dobra, czyli komp teoretycznie powinien pokazać, czy ten nowy czujnik firmy krzak, który jest wymieniony w lewym tylnym moście, pracuje prawidłowo. Ciekawe co u mnie będzie przyczyną :)
  11. Hmmm, dobrze wiedzieć. Dobrze, że mnie uświadomiłeś :) no nic, będę myślał o tym sterowniku :D Hmmm, gorzej jak się okaże, że jest sprawny :D Regeneracja pokaże :)
  12. Całkiem prawdopodobne, bo mam E46 z 2000r. Kur.. ciasno tam jest z tym sterownikiem ledwo łapę wsadzam. To grubsza akcja, nie na miastowe warunki :) Hmmmm, po 10 bd jechał na sonde lambde, to może niech i sprawdzą przez kompa ten sterownik? :)
  13. Nie mam objawów czujnika bo gdybym je miał to by się świeciły kontrolki ABS i trakcji... Więc czujnik w lewym tylnym kole, z resztą nowy, jest sprawny, mimo, ze to firma krzak. Dobra, skoro twierdzicie, ze najprawdopodobniej jest to sterownik, to spróbuje teraz z nim. Idę go obejrzeć.
  14. Witam! i przechwaliłem... ;// wsiadłem dzisiaj żeby podjechać do sklepu i znów nie działa. Czyli to nie ta dzika mufa, która została zrobiona przez poprzednika. Pytanko mam, ma ktoś opis wszystkich pinów na wtyczkach od zegarów. Spróbuje jeszcze przedzwonić te wiązkę, ewentualnie jakie napięcie powinienem mieć między przewodem prędkościomierza/ekonomizera, a przewodem masowym? Ktoś może się orientuje? I jakim kolorem są/jest oznaczony przewód od prędkościomierza? Oraz dokąd prowadzi wiązka od zegarów? Rok auta 2000, co do numeru sterownika to jeszcze tego nie sprawdziłem, ale wezmę to pod uwagę. Jak mówisz. loteria, czasami działa zaraz po ruszeniu tak jak wczoraj, a dzisiaj już nie działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.