Skocz do zawartości

marekzegarek

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 740 1997
  • Lokalizacja
    wwa

Osiągnięcia marekzegarek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja niestety nie pomogę. Zapodziały mi się te rozpiski. Daj znać jeśli rozwiążesz problem.
  2. Ja się sparzyłem na naprawie bezgotówkowej. Też chciałem iść po najmniejszej linii oporu. Wstawiłem samochód i niech robią. Efekt był taki, że wstawili zamienniki - błotniki do których nie pasowały kierunkowskazy i zdezrzak, gdzie nie pasowały halogeny. Przy kolejnym razie wziąłem pieniądze, na własną rękę szukałem używanych oryginalnych części w ładnym stanie i jeszcze wystarczyło na dobrego lakiernika.
  3. Trzebaby spróbować podpiąć się bezpośrednio pod sterownik silnika. Miałem gdzieś nawet rozpiskę pinów, poszukam.
  4. Samochód sprzedany. Problemu nie rozwiązałem.
  5. Na Burakowskiej zmieniła się ekipa. Byłem tam ostatnio i niestety nie ogarniają poważniejszych napraw.
  6. Jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne to ja zawsze w ostateczności jeździłem na Burakowską http://www.sport-auto.pl/ W ostateczności, bo z żadnego mechanika nie byłem nigdy zadowolony w 100%, dlatego sam ogarniam swój pojazd. Ale jak była totalna awaria, brak czasu lub śnieżyca to na Burakowskiej mnie ratowali.
  7. Używki to nie jest zły pomysł. Może być nawet mniej bieżnika, ważne żeby nie były stare. Amortyzatory wymienia się parami. Jeżeli jeden ci wylał, to pewnie niedługo wyleje też drugi.
  8. W którym miejscu ten guz ? Jak z boku opony, to guma na śmietnik.
  9. Ja zawsze robiłem na Łodygowej 35. Na terenie stacji kontroli pojazdów. Usługa wykonana zawodowo. Przed ustawianiem samochód był zawsze odpowiednio dociążany. Nigdy nie było problemów. Pytać o Sylwka.
  10. Brakuje mi już pomysłów. Bmw e34 silnik m60 - nie mogę się połączyć z silnikem. Ze skrzynią i innymi modułami łączy się bez problemu. Próbowałem Inpą i DISem .Mam fejs od Nerwusa. Fejs działa, bo łączy się z e38. Napięcia w gnieździe diagnostycznym: Pin 14 - 11.85 V Pin 15 - 10.6 V Pin 16 - 11.5 V Pin 17 - brak pinu Pin 19 - masa jest Pin 20 - 11.5 V Próbowałem odłączać licznik i pompę ABS. Samochód posiada dokładany alarm i instalację LPG. Jakieś pomysły ? Co jeszcze można sprawdzić ?
  11. Aby prawidłowo ustawić geometrię według TIS należy spełnić kilka warunków: 1. Samochód powinien mieć odpowiednie ciśnienie powietrza w oponach 2. Wszystkie felgi i opony powinny być tego samego rozmiaru 3. Nie może być żadnych luzów w zawieszeniu 4. Samochód należy obciążyć następująco: przednie siedzenia powinny być obciążone 2x68 kg, tylne siedzenie powinno być obciążone centralnie 1x68 kg, bagażnik powinien być obciążony 1x21 kg, zbiornik paliwa zatankowany do pełna. 5. Po obciążeniu samochodu należy zmierzyć czy "stoi" on na odpowiedniej wysokości ( http://img6.imageshack.us/i/zawieszenien.jpg/ ). Wysokośc zależy od modelu pojazdu, zawieszenia i rozmiaru kół (przykład dla przedniego zawieszenia e38 - http://img851.imageshack.us/i/ridehight.jpg/ ) Jeżeli wszystkie warunki są spełnione można ustawiać geometrię. Trochę inaczej wygląda sprawa dla M3 i M5 oraz samochodów z zawieszeniem pneumatycznym.
  12. marekzegarek

    krzywo stoi

    Ja u siebie wymieniłem z tyłu praktycznie całe zawieszenie i też stoi delikatnie krzywo. Nie wiem czemu.
  13. Ja do siebie na tył kupiłem sprężyny K+F i jestem bardzo zadowolony.
  14. Szkoda, żę ruszałeś odpowietrznik. Są specjalne przyrządy do wciskania tłoczków hamulcowych. Ale skoro już zapowietrzyłeś układ to radzę przy okazji wymienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć cały układ hamulcowy. Jestem po takim zabiegu. Pracy nie jest dużo, a efekty na prawdę odczuwalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.