Skocz do zawartości

jajkosek

Zarejestrowani
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525iA 2003 Touring
    MB CLK W208 2.3K
    E38 735iA 1996

Osiągnięcia jajkosek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Boże, do 25k znajdziesz coś wartego kupna, ale będzie trzeba w taki model swoje zainwestować, moje 735i przedlift kupiłem za 17000, a pakiet żeby się to nadawało do bezpiecznej jazdy wyniósł 4500, także nie licz że kupisz auto bez wkładu, a opinie o silnikach i różnicach z vanosem i bez już było tyle razy walkowane, że aż se nie chce pisać kolejny raz, szukaj a znajdziesz wiele informacji na te tematy
  2. Witam, czy ktoś może mi pomóc w dobraniu odpowiedniego kabla i innych potrzebnych rzeczy, żeby połaczyc laptop na win10 z autkiem e38 96r? Jestem kompletnie nowy w tym temacie i mam potrzebę zakodowac miganie kierunkow podczas zamykania auta
  3. serio ktoś się rzuca o cofnięty przebieg w aucie do 10 tysięcy? Ręce mi opadają po prostu... :D
  4. Nie czytałem ogłoszenia, bo szkoda mi czasu, ale jeśli sprzedaje z s37 to same koła warte z 3k jeśli w dobrym stanie, do tego coupe nie chodzą aż tak tanio, gdzieś haczyk być musi. No i co mnie najbardziej zawsze w każdym ogłoszeniu odpycha - OKAZJA :cool2:
  5. Nie mówię konkretnie o tym, ale ponoć w ch** aut z Japonii to zwykłe wałki z przebiegami, cofane na potęgę, bo "Japonia" to przecież prestiż i gwarantowany niski przebieg :D Ja bym uważał przy takich samochodach bardziej niż przy "naszych" niemieckich czy szwajcarskich. Kto wie czy atomu w gratisie nie dostajesz heh
  6. śmiesznie to wygląda, ty mówisz o wrocławiu, na stronie pisze o Sycowie, a auto jest na Oleśnickich blachach :)
  7. Po zdjęciach wygląda fajnie, miałem jechać ją oglądać, ale mam do niej 400 km w jedną stronę i ostatecznie się nie wybrałem, bo jednak mnie odpychają te niekoniecznie fajne wydechy i dokładka zderzaka w przodzie, no i najważniejsze odległość, juz widziałem parę e38 powyżej 20k i szału nie było, więc i do tej szkoda mi się wybierać. Ale jak masz blisko to jedź, pomacaj, zobacz i zbieraj doświadczenie. :)
  8. gratulacje zakupu, a swoją drogą, żebym i ja trafił fajna e38 i się tak cieszył i jarał jak wnioskuje po twojej odpowiedzi :)
  9. Jak już pisalem lubię grzebać, ale lakiernikiem blacharzem nie jestem, a poza tym akcpetowałem kilka elementów, ale nie całe auto, bo to po prostu przerasta jego wartość i kto wie czy po kupnie nie okazaloby sie ze nie ma za bardzo co ratować albo wspawywać całego nowego tyłu powiedzmy. Byłem opisałem - moze ktos skorzysta, mechanicznie była na 5.
  10. No więc byłem, oglądałem i wróciłem, po prostu dramat, nie oczekiwałem wiele w tej kasie, ale ruda jest na każdym elemencie, każdym dosłownie, całe auto do roboty, dookoła porysane, pordzewiałe, listwy wszystkie do wyrzucenia, zderzak przedni do wyrzucenia wisi sklejony taśmą, drutem, po prostu na złom, rdza wżarta soilidnie w wszystkie 4 błotniki i nadkola, jedne drzwi masakrycznie zaatakowane przez ruda, reszta do odratowania, dużo kosmetycznych detali typu zmatowiałę lampy, padnięty akumulator (!), lampy tył chińczyk, przednie błotniki pomalowane w garażu, aż farba cieknie, ogólnie stan z zewnątrz kompletny dramat. Z plusów skrzynia zmienia biegi perfekcyjnie a automacie i w manualu, nie szarpie przy kickdownie, przy ruszaniu, zrzucaniu z P na D, z P na R, z R na D i odwrotnie, ani jednego niepokojącego szarpnięcia, tompnięcia, kierownica obszyta na nowo, silnik delikatnie spocony, ale chodził równo ładnie, buda ani razu się nie zatrzęsła, nie falowały obroty, ma kopa, dobrze szedł na każdym biegu, nie kopcił na rozgrzanym i nie było widać niebieskiego dymu, także uznałem to jako plus. Ja odpuściłem temat, bo wstępnie wyceniłem koszty odratowania karoserii o ile by się dało na 6-7 tysięcy złotych. A to tylko z zewnątrz, nie wiem jak sprawa z rudą wygląda konkretnie pod autem, bo na kanał wjeżdżać już nie chciałem tracić czasu. Po krótce; karoseria, listwy drobiazgi typu skrzypiąca kierownica, cieżko chodzący pedał gazu i ciężką chodzący dźwignia od biegów oraz rzeczy typu ułamane listwy, brak jednego sprysku od ksenonów oraz wszędobylska rdza (dosłownie!) gdybym miał cierpliwość do odratowywania auta i pewność, że silnik i skrzynia są faktycznie w stanie w jakim przebiegała jazda próbna to bym ją wziął, ale jednak nie chce tracić nerwów, także może ktoś skorzysta z opisu oględzin przez amatora. :cool2:
  11. Przebieg do ustalenia, aczkolwiek daje sobie uciac rece, ze krecony, pytanie tylko jak dawno temu
  12. Co sądzicie na temat tej e38? Zeby ominac zbedne dyskusje - szukam celowo auta w tej kasie wlasnie po to by w nim grzebac, ze zdjec rzuca sie w oczy zle spasowana klapa tylna i zmienione swiatla tylne na poliftowe, aczkolwiek licze na was ze cos dojrzycie albo zasugerujecie na co zwrocic uwage przy ogledzinach, bo mam do auta rzut beretem i chce jechac je obejrzec. Przebieg do uzgodnienia :duh: , ale jest dla mnie nie istotny. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-bmw-735i-polecam-ID6yK7ot.html
  13. A longa od krótkiej wersji rozróżnisz patrząc po prostu na tylne drzwi, są wyraźnie dłuższe w longach, w pewnym stopniu zaawansowania w siódemkach od razu bedziesz w stanie rozpoznac longa :)
  14. Spasowanie maski widać na najwyższym poziomie, krzywe końcówki wydechu, chyba, ze takie zdjecie, wystaje rygiel od otwierania maski (?), zderzak przód sprawia wrażenie jakby wisiał, ogólnie według mnie auto wygląda ze zdjęć, że swoje w życiu przeszło :D, no i cena prawie 25 tysięcy za co? Za przede wszystkim brak m pakietu :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.