Skocz do zawartości

kamebmw

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46
  • Lokalizacja
    Leszno

Osiągnięcia kamebmw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Posiadam taka od 1.5 roku. Lato w mieście pali mi ok 10.5-11 litrów, zima dodać można spokojnie 2 litry więcej. O gazie nic nie dopowiem. : )) Kultura pracy na plus, oleju bierze ale są to znikome wartości. Przez 18 miesięcy użytkowania wymieniłem w niej tylko świece (eksploatacja) oraz cewki(wypadał zapłon na 2 i 5 garnuszku), wymiana oczywiście na 6 nowych oryginałów. Życzę udanego użytkowania, szerokości i kiedy będziesz pragnął zrywania przyczepności ;p P.S. Po okresie 18 miesięcy żałuje że nie kupiłem 323i lub 328i : ))
  2. Po pierwsze primo, dobry xenon będzie zawsze dawał więcej światła. Tak jak kolega wyżej napisał, sprysk nie służy do chłodzenia, nie wiem kto Ci nawciskał takich bajek. Jeżeli to oryginalna lampa, nie znam się na tych z compactów to możliwe, że będziesz miał żarówki do wymiany. Jak będziesz je wymieniał to pamiętaj aby obowiązkowo kupić dwie. Zawsze wymienia się komplet! Ustaw sobie światła tak jak doradzali moi przedmówcy. Btw. sprysk służy do czyszczenia tej lampy, jadąc na zabrudzonym szkle słup światła dzięki zabrudzonemu reflektorowi może oślepiać samochody jadące z naprzeciwka Panie kolego.
  3. Ok, profil uzupełniony. Wracając do tematu. Na komputer jestem umówiony w poniedziałek. Co wyskoczy wszystko opisze w celu uzupełnienia tematu, może komuś sie przyda. Samochód przejechał od tego błędu już ok 500km i wszystko jest okej, ale mimo to sprawdzę. Pozdrawiam.
  4. Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem nowym forumowiczem i jeżeli temat się powtarza to wybaczcie. A więc przechodząc do sedna sprawy. W moim jakże szczęśliwym domu zawitał nowy członek rodziny któremu na imię BMW E46 320Ci. Posiada on automatyczna skrzynie biegów. Samochód nie był jeżdżony od ok 8 miesięcy. Po tym okresie jak każdy normalny człowiek wymieniłem olej w silniku wraz z filtrami, wszystko wydawało się, że jest okej, aż tu nagle po ok 800 przejechanych kilometrach wyskoczyła dziwna kontrolka na wyświetlaczu skrzyni biegów. Zamiast pokazywać w jakim położeniu jest skrzynia wyskoczyło tak jakby koło zębate i w środku wykrzyknik. Aby sprawdzić o co chodzi samochód został zaparkowany na poboczu po chwili zgaszony. Kilka minut później odpalony i skrzynia pracuje normalnie. Błąd zgasł, zamilkł wręcz. Przy postoju po błędzie nie było najmniejszego problemu ze zmiana z P na R, N i D. Wcześniej sprawdzałem czy wchodzi S/M i nie było najmniejszego problemu. Samochód od tego incydentu przejechał ok 200km, cały czas mnie to nurtuje dlaczego wyskoczył taki błąd? Czy na zimno, czy rozgrzany można zmieniać tryby pracy skrzyni, nie szarpie, reaguje dobrze na dodawany i ujmowany pedał gazu. Wiem, że powinienem sprawdzić to na komputerze, ale który normalny diagnosta pracuje po nocach? ; / Jeżeli ktoś miał takie przypadek i mi go tu opisze będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.