Zobacz mój wątek: viewtopic.php?f=73&t=292860&p=2180163#p2180163 Lub kolegi forumowicza: viewtopic.php?f=70&t=156524 Jak już wyskoczy błąd 4530 to albo jest nieszczelność w przewodach gumowych (mogą być sparciałe albo dziurawe), lub rura od intercoolera może być pęknięta (górna lub dolna) lub pozostaje regeneracja turbiny (tylko w dobrym warsztacie, który sam regeneruje i montuje i sprawdza turbo) lub wymiana na nową. Czasami też warto sprawdzić sterownik przy turbinie, jeżeli turbina jest sterowana automatycznie, podobno można regenerować sterownik od turbiny tylko trzeba znać numer G-XXX, koszt około 600 PLN. Warto jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania przy podszybiu na kolektorze dolotowym (po prawej stronie kolektora jak stoimy przodem do silnika). Cena regeneracji + wymiana oleju i filtra powietrza około: 1400 PLN Cena nowej turbiny od 3800 PLN w górę. Takie moje krótkie podsumowanie jak walczyłem z błędem ponad rok. Byłem u 5 mechaników, nawet raz turbo było generowane, ale ostatecznie okazało się że środek nawet nie był ruszony, tylko ładnie turbina odpicowana (wypiaskowana) z zęwnątrz. Aż szkoda gadać i pisać ile straciłem czasu i kasy przez nie fachowych mechaników. Dopiero przy drugiej regeneracji wszystko wróciło do normy.