Skocz do zawartości

RobaT

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 320i 2006 automat
    silnik N46
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia RobaT

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Niestety reset sie nie udaje.. zrobiłem muz ponad 200km resetowalem milion razy i nic. opony to nie RFT.. ale tak jak napisal jeden z kolegow ja nie mam jako tako czujnika cisnienia tylko to jakos czyta z obortu koła.. kola nie byly wywazone tylko to jeszcze zostaje.. ale to moze miec znaczenie dla tego czujnika..?
  2. Witam, koledzy wymieniłem kółka na letnie i zaświecił się błąd ciśnienia w oponach.. wyczytałem iż mozna/powino się zresetować to z poziomu auta.. niestety reset nic nie daje a bład nadal sie świeci.. ciśnienie w kołach sprawdzone.. na przodzie po 2.3 na tyle 2,6.. czyzby jedyna opcją było usuniecie błędu przez podłączenie się kompem..?? Pozdrawiam.
  3. Witam, koledzy poleci kogoś kogoś w Warszawie i okolicy =/-150km :wink: -kto wymienia uszczelniacze zaworowe bez konieczności zdejmowania głowicy? Pozdrawiam.
  4. jeszcze nie wyjasnione.. zrobiło sie ciepło nie ma juz ujemnych temperatur i PROBLEM ZNIKNĄŁ zanim udało sie go zdiagnozować.. najnowsze sugestie dotyczą jakiegoś czujnika który ma szanse podawać złe pomiary temperatury.. czy ktoś ma pomysł co to mogło byc poza zwykłym termometrem pokładowym co na mrozie glupialo i odcinało doplyw paliwa/powietrza albo co innego..?
  5. może komuś sie pojawił jakiś haczyk do pogonienia..?? Pozdrawiam.
  6. u mnie objawy są inne... ewidentnie sprawa dotyczy temperatury teraz od kilku dni jest na PLUSIE i PROBLEMU NAGLE NIE MA.. ;/ :mad2: :mad2: :mad2: albo jakis czujnik jest walnięty i jak jest minus to glupieje i daje zle wartosci przez co ODCINA / ZALEW albo robi jeszcze co innego.. albo jeszcze zastanawiam sie czy np olej przy mrozie jest mega gesty i cos tam sie wywala.. ale sprawa jest cykliczna.. zawsze jak jest mrozno to ODPALA i GAŚNIE po 3-4s.. nigdy krócej.. nigdy dłuzej.. więc bardziej bym stawaił na elektronike.. w tym tygodniu auto wjedzie do oblatanego goscia jak cos ustalimy to dam znac..
  7. O tyle o ile z UBYTKIEM OLEJU jest koncepcja co to jest.. i jest plan to zrobić.. ale zastanawiam się czy tren SERVOMOTOR nie wywala ze wzgledu na nierowna prace jak nie na wszystkich garach odpali.. :nienie: :nienie: :nienie: to gorzej z tym gaśnięciem silnika.. ;/ i problemem z odpalaniem.. bo te wszystkie bledy pojawiają sie w rezultacie tego problemu z odpaleniem.. auto wstawilem dzis do garazu postalo ze 2h i zaczelo gadac az w koncu odpalilo. CZY KTOS MA POMYSL CO MOZE BYC TAK WRAZLIWE NA TEMPERATURE MINUSOWA ALBO OK ZERA ZE odcina paliwo albo zaplon..?? Pozdrawiam.
  8. Kolego ale to w kontekscie POŻERANIA oleju piszesz czy że może miec związek jedno z drugim.. teraz ze względu na ilości jakie pochlania leje PLATINIUM max expert a3/b4 10w40.. (wiem że to nic dobrego).. dziś było temperatura na MINUSIE i nie idzie teraz odpalić.. odpalil jak zawsze ladnie na 4-5sekund -zgasl i teraz ani myśli odpalić.. :mad2: :mad2: :mad2:
  9. Niestety nic nie daje.. próbowałem trochę, do połowy, nawet do końca.. w tygodniu autem zajmie sie znajomy i bedziee szukał przyczyny.. generalnie AUTO BIERZE OLEJ.. na 100%v nie ma wycieku ale wchłania prawie 1 litr na 1000km.. więc może to ma jakis związek.. zastanawiam sie też nad wymiana uszczelniaczy zaworowych no ale najpierw jeszcze poczytam co tu pisza koledzy o przypadkach ze znikającym olejem.. ;/
  10. Obecnie nie ma żadnych błędów stałych.. ale ostatnio był komplecik taki: 2ca2 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 1 2ca3 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 2 29f4 ?? 29f5 ?? 2a63 DKDUSTE VVT ACTUATOR MONITORING 2a70 VALVETRONIC Serwomotor opcja jest taka że teraz nie ma żadnych a auto i tak rano jak w nocy jest zimno PALI NA 3 sekundy i nagle gaśnie.. później kotlowanie 20 razy aż w końcu łaskawie zacznie łapać i pracować jak traktor... czasem zamryga CHECK ENGINE.. ale jak pochodzi kilka minut to gaśnie i błedów stałych nie ma.. uważam że sprawa ewidentnie związana jest z temperaturą.. jak jest ok. ZERA stopni i mniej to ma ze sobą problem.. jak jest cieplo to nic mu nie dolega.. Mak toś pomysł co może byc tak wrażliwe na temperature..??? :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: Pozdrawiam.
  11. czy akumulator który wskazuje prawidłowe wartości napięcia zarówno przed rozruchem.. w trakcie jak i po.. może być do wymiany / przyczyna problemów..??
  12. Koledzy, sprawa była już poruszana przez kilka osób w różnych silnikach.. Jednakże nie znalazłem nigdzie informacji jakoby usterkę udało sie usunąć.. Mianowicie auto po nocy ODPALA na 2-3sekundy i gaśnie (jak by nagle odcinało dopływ paliwa) żeby odpalić trzeba kotłować 5 -10 nawet 20 razy aż zaczyna łapać.. jak w końcu złapie z wielkim trudem to pracuje nierówno.. mryga CHECK ENGINE.. no i oczywiście zaczyna wywalać błędy.. -wypadanie zapłonów.. -czujniki -lambdy.. itp co jak sądzę jest konsekwencją problemu odpalenia a nastepnie nierównej pracy nie na wszystkich garach.. Jak juz odpali i chwilkę popracuje to wszystko wraca do normy.. kolejne odpalanie, nawet po kilku godzinach postoju jest bezproblemowe.. dopiero jak auto postoi 10 może 12h to sytuacja sie powtarza.. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Koledzy w innych wątkach pisali o i sugerowali sprawdzanie i wymiany wielu części.. -wymiana czujnika mimośrodowego (NIE RUSZANY) -wytarty wałek mimośrodowy (NIE RUSZANY) -słaby akumulator (sprawdziłem dobre napięcie i ładowanie) -problemy z pompą paliwa (NIE RUSZANA) -czujniki wałków (wymieniony jeden który wskazywały błędy sądzę że w konsekwencji nierównej pracy) -świece (wymienione KOMPLET) -cewki (wymieniona jedna z rozpędu na nową.. zamieniane ale wypada sobie na różnych.. sądzę że w konsekwencji nierównej pracy) -odma (NIE RUSZANA) -adaptacja VVT (robiona) każdy przechodził serię zabiegów.. ale nikt jednoznacznie nie zdiagnozował problemu.. CZY KTOŚ TO MOŻE ROZGRYZŁ i jest w stanie stwierdzić co było przyczyną..? Pozdrawiam.
  13. Udało sie rozwązac problem..? mam to samo w e91 320i na silniku n46.. po nocy odpala na 2-3 sekundy nagle gaśnie.. nastepnei trzeba go kotlować 5-10 razy aż zatrybi.. pracuje slabo az sie rozgrzeje i dalej lalka az do nastepnego dnia.. ;/ :mad2: :mad2: :mad2:
  14. Witam Panowie. Auto generalnie jeździ i raczej nic mu nie jest ale wywala co jakiś czas blędy.. Czasem ma problem z odpaleniem, że wcale nie ma zapłonu.. kręci, kręci i nic.. ale po 2h nagle pali jak gdyby nigdy nic.. Zakładam że na 90% wina GAZU.. no ale bida Panie i w gazie taniej.. ; p :mad2: Do tej poty po kolei idac za błędami: WYMIENIONE: świece komplet czujnik wałka rozrządu, cewka 1szt, zrobione adaptacje vvt no i REDUKTOR/PAROWNIK od GAZU bo już swoje lata miał.. teraz mamy zestawienie Błędów: 2ca2 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 1 2ca3 Lambda sensor podgrzewacz Pre Cat 2 29f4 ?? 29f5 ?? 2a63 DKDUSTE VVT ACTUATOR MONITORING 2a70 VALVETRONIC Serwomotor (czyzby czujnik wałka mimośrodowego do wymiany..?) Może ktos z kolegów cos podobnego przerabiał.. :think: bo na ten moment to wychodzi na wymianę sond przed katalizatorem i czujnika wału.. Ale jakoś w to wątpię.. :naughty:
  15. Koledzy, ja mam e91 bez Nawi z 2006 i tez mi nie czyta mp3.. :doh: czy tu ta samo wystarczy/można zakodowac dodatkowe funkcje żeby to czytało..? i czy ktoś w Warszawie, Płocku i okolicach może to ogarnąć..? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.