Skocz do zawartości

MAXBOLO

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e65 3.6, e46 320d
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia MAXBOLO

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ktoś pomoże w naprawieniu takiego błędu: 2732 CDKENWS2 - NW-Control of inlet Bank2 poniżej foto ma chyba z tym związek, aczkolwiek wykresy takie, były już przed pojawieniem się tego błędu.
  2. Witaj Wąż powinieneś mieć podłączony na wyjściu z nagrzewnicy z tyłu silnika, bardzo trudne dojście i gazownicy idą na łatwiznę.
  3. wydaje mi się że parametry po lewej jak i po prawej stronie powinny być podobne, z obrazka natomiast wygląda, że na banku 1 adaption output jest na czerwonym, a na banku 2 adaption input jest na czerwonym, tylko kto wie dlaczego?
  4. Witam czy ktoś się zna czy parametry camshaft adaption są prawidłowe ? http://images83.fotosik.pl/47/7a12cb7c4d3cc32d.jpg
  5. Witam Jeśli ktoś posiada e65 z edc to mam prośbę, aby wszedł w Chassis - Elektronic Damper Control i sprawdził czy pokazuje czy są wszystkie amorki oraz ich działanie, gdyż u mnie pokazuje tylko trzy(!) amorki. http://7er.pl/attachment.php?attachmentid=8762&d=1472464912
  6. Witam mam taki problem z edc na wyświetlaczach mam "suspension control failure" oraz "Driving comfort reduced. Drive moderately" edc jest w trybie "Sport" i nie da się przełączyć na "Comfort" jedynie zaraz po odpaleniu auta da się przełączyć na "Comfort", ale po przejechaniu kilku metrów przełącza się na "Sport". w inpie w module edc jest błąd: "valve error rear axle" w tłumaczeniu: błąd zaworu tylnej osi czy ktoś wie jak pomóc mi to rozwiązać i czy kojarzy gdzie szukać tego zaworu ? błąd z inpy: E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 13.08.2016 15:35:49 ECU: EDC_K JobStatus: OKAY Variant: EDC_K ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 5FE7 valve error rear axle Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 278984 km Outside temperature 18.50 degrees C CAN-Vehicle speed 24.70 km/h Implausible signal or value Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5F E7 E8 01 28 88 39 00 B9 00 F7 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
  7. Witam Czy ktoś wie jak powiązać numer na podzespole np półosi z numerem części na np. realoem Potrzebuje kupić półoś, sprzedawca podał mi numer wybity 1229494AL01 ale nie ma jak sprawdzić z jakiej to dokładnie wersji silnikowej.
  8. Witam mam podobnie, tyle że mam monitor 16:9, gra dopiero wtedy jak pojeżdżę autem co najmniej godzinę lub na wysokich obrotach; lub gdy auto postoi i nagrzeje się bagażnik w stronę słońca, podczas jazdy wyłącza się jak się wjedzie w dziurę. i jak już gra to na rano na drugi dzień działa tylko przez około pól minuty i znów trzeba pojeździć dłużej lub zagrzać bagażnik na słońcu. Dokupiłem i wymieniłem wzmacniacz oraz tuner i nie pomogło. pzdr
  9. Witaj była to wina przepływomierza. koszt z robocizną coś koło 900 zł. pozdrawiam
  10. Witam, taki problem w e65 730 diesel: podczas przyspieszania powyżej 3 tyś obrotów, następują trzy szarpnięcia (kiedyś były tylko 2) w odstępie paru sekund, tak jakby auto było cały czas zamulone a tylko podczas tych szarpnięć próbowało szybciej jechać a nie mogło. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Co to może być?
  11. dziękuje za pomoc, to było to, gdzieś się musiało przypadkiem przesunąć,
  12. Witam jak otworzyć bagażnik w e65? dziś przestało działać otwieranie, nie da się ani z kluczyka ani z przycisku, miał ktoś taki przypadek? co się popsuło? jak otworzyć, jak naprawić?
  13. auto wg mnie było jak po powodzi, wszystkie drzwi od środka, do połowy były zgnite, miały bąble zamalowane jakby biteksem (taka czarna smoła), na zewnątrz drzwi te były pomalowane jakby przez jakiegoś początkującego malarza jakby sprajem z barankiem i zaciekami, a i tak przez to wychodziła rdza, błotniki również z zaciekami. Tył był bity, klapa cofnięta, pordzewiała, wkoło klapy malowane też jakby sprayem. Tym biteksem to nawet lusterka były pomalowane na zewnątrz i od środka. Wyświetlacz oczywiście padnięty. Czujniki parowania nie działają, a z tyłu to ich wogóle brak. Przednia szyba wymieniana na starą uszczelkę i przez to zmurszała. W silniku coś szurało i cykało, był mokry od oleju. Fotele brązowe, z czarnym brudem w marszczeniach. Tylna felga nieźle zagnieciona. Brak wszystkich spryskiwaczy reflektorów. Zderzak poklejony taśmą izolacyjną. Klapka wlewu paliwa urwana. Brak dowodu rejestracyjnego, dwie umowy, brak OC. I tak człowiek myśli że za 10 tysi to są padaki, a za 20 tysi to będzie cacy, a tu jak widać porażka.
  14. a więc koledzy, byłem, zobaczyłem, gościu zszedł do 15 tysi, niestety ja nie polecam nawet za 10 tysi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.