Skocz do zawartości

Iskariota

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 650i

Osiągnięcia Iskariota

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam nadzieje że nie kupiłeś tego auta jeszcze. W tych silnikach sypią się wałki i krzywki Valvetronic jeżeli nie pilnuje się oleju. Są one bardzo podatne na brak zmian oleju i to powoduje ich nadmierne zużycie. Bardzo szybko ściera się twarda warstwa chroniąca miękki metal i jak do tego dojdzie to już kwestia kilku miesięcy zanim ten miękki metal zacznie się ścierać, a temu silnikowi nie potrzeba dużo żeby zaczął nierówno pracować. NIE KUPUJ !
  2. Hej małysz może znowu uda ci się pomóc Jakiś czas temu musiałem zdjąć boczek drzwi i zauważyłem że bardzo cicho gra lewy przód. Głośnika prawie nie słychać. Nie wiem czy tak było od samego początku czy po prostu na to nie zwróciłem uwagi. Głośnik wyjąłem podłączyłem gdzie indziej i grał normalnie. Jak tylko połącze to pod lewą stronę to gra niemalże niesłyszalnie
  3. Moje kolejne pytanie i największa zagwozdka. Czy jak ścisnę sprężynę zaworu narzędziem Aga valve stem seal tool to czy będę mógł wyjąć te dźwigienki i włożyć nowe bez większych problemów?
  4. Już się w to bawiłem włącznie z wtryskami. Generalnie szykuje się do wymiany uszczelniaczy więc chciałem wszystko już za jednym razem zrobić
  5. No generalnie jak odpalam auto pierwszy raz to normalnie startuje, wchodzi na 1200 na kilka sekund, po kilku sekundach spada do 700 i po około minucie albo dwóch wchodzi na 500 obrotów i już wtedy zaczyna falować dość mocno. To wszystko dzieje się na postoju. Zazwyczaj autem ruszam jak już obroty sobie zejdą do 700 no i po przejechaniu kilkuset metrów przy zdjęciu nogi z gazu wywala kontrolkę emisji i wyłącza chyba 90% cylindrów. Po wyłączeniu silnika i ponownym starcie kontrolki nie ma, a silnik znowu gra na wszystkie. W domu na kompie potem pokazuje misfire na 6-7 cylindrach. Zmiana wartości minValveLift w inpie na większą wygładza obroty ale problem kontrolką emisji i wyłączaniu cylindrów dalej pozostaje. Czy to koniecznie musi być wałek? Mogą to być dźwigienki pośrednie? Czy ciężko jest wymienić taki wałek i czy trzeba rozpinać rozrząd?
  6. Dobra wszystko działa jak powinno. Nie mam pojęcia co poprzednio było przyczyną
  7. Witam Dość często ładuje aku prostownikiem ale w tym celu wyciągam z auta. Dużo czytałem że nie trzeba tego robić i można po prostu podpiąć prostownik pod terminale pod maską. Problem w tym że jak to zrobiłem to na prostowniku wywala jakiś błąd i chyba generalnie nic nie ładuje. Czy robię coś źle?
  8. Auto pracuje nierówno przez kilka minut po starcie tylko na zimnym. Podczas jazdy nie rozgrzanym wypadają zapłony na obu bankach na prawie wszystkich garach. Inpa pokazuje że roughness jest tylko na jednym garze. Pytanie: Czy przetarty wałek valvetronika na jednym zaworze będzie powodował wypadanie na 6 czy 7?
  9. Przepraszam już się poprawiam. Problemem był brakujący sterownik do kabla, którego nie zainstalowałem upgradujac do win10
  10. Mam to wszystko poustawiane. Właśnie przed chwilą od nowa postawiłem system. Zainstaluje teraz inpe i edibasa i na końcu iste. Może tym razem pójdzie. Co ciekawe to od jakiegoś czasu przestała mi działać inpa na starym systemie. Nie mogła się połączyć z autem. Może coś ze sterownikami kabla
  11. Witam Od razu do rzeczy: Miałem kompletnie czysty system 7 64bit. Pobrałem sobie iste z pewnego linku na yt. Zainstalowałem według przejrzystej instrukcji i wszystko fajnie program się odpala, mam dostęp do wszystkich funkcji ale gdy próbuje nawiązać połączenie z autem wywala błąd "unable to identify vehicle". Kolejność w jakiej instalowałem programy to : ista, dopiero potem okazało się że potrzebny jest edibas 7.3.0 więc zainstalowałem razem z inpą. Czy potrzebuje jeszcze jakiegoś innego oprogramowania typu vmware?
  12. Już załatwione, przyjedzie spec od otwierania aut. Koszt 90 funa
  13. No i stało się. Zamknąłem swoje kluczyki w bagażniku i nie mam jak dostać się do środka. Jakieś rady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.