Skocz do zawartości

donmateo

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2007 M-pakiet

    Było: E46 320d
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia donmateo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kompletny rozrząd, nowe panewki główne i korbowodowe, nowe pierścienie oraz szlifowanie bloku. Wał korbowy podobno był w dobrym stanie i nie ruszali.
  2. Witam Chciałbym zasięgnąć opinii o warsztacie: Dyfron Niezależny Serwis BMW, Janczewice. Planuję kupić auto w którym silnik N57 remontowała ta firma. Czy ktoś z Was korzystał z ich usług?
  3. Też polecam Banner AGM 92Ah, był montowany na pierwszy montaż. Sam go używam od 3 lat i żadnych problemów. Inne firmy takie jak Varta, Bosch, Centra też moją podobne ceny dla wersji AGM tej pojemności.
  4. Witam! Mam pytanie odnośnie możliwości mieszania takich olejów Valvoline: VALVOLINE SynPower Xtreme MST C3 5W30 VALVOLINE SynPower MST C3 5W30 Przy zamówieniu otrzymałem po jednej bańce każdego z nich.
  5. Ja kiedyś wyjąłem aku na tydzień i nic się nie stało, musiałem tylko ustawić datę i godzinę.
  6. Witam! Szukam warsztatu w Kielcach w którym wymienią płyn hamulcowy w E60 metodą ciśnieniową?
  7. Hej Mam ciekawą propozycję na kolejnego moda. Elektrycznie otwierana/zamykana klapa bagażnika. Gościu z forum 5series.net pisze że najlepiej zrobić otwieraną elektrycznie na częściach od F10 niż hydrauliczną z E65. Poniżej filmik z finalnej wersji tej modyfikacji:
  8. Dowiedziałem że pomiar wraz z regulacją geometrii w zk motors to koszt prawie 800zł dla e60. :duh:
  9. Czy ktoś robił geometrię w ZK Motors w Kielcach?
  10. Poradziłem sobie sam :D Lampy tylne świecą jak w LCI, żadnych błędów. Nie trzeba ciągnąć kabli od tylnych lamp ani nic zamieniać w module świateł aby działał poprawnie tył. Wystarczą przejściówki z ASO i zmiana kilku wpisów w module LM2 lub LM1 za pomocą NSC.
  11. Odświeżam temat Może ktoś powiedzieć czy trzeba zamieniać piny w module świateł i prowadzić dodatkowe przewody od tylnych lamp, jeżeli chcemy tylko tył podłączyć prawidłowo? Moje auto to E60 z 12.2006 z fabrycznym LM2.
  12. Chciałbym wymienić tylne lampy w E60 z 12.2006, fabrycznie posiadam moduł LM2 AHL. W przyszłości będę też wymieniał przód, ale na razie chcę aby poprawnie działał tył. Gdy pociągnę kable z tylnych lamp do modułu LM2 to wpinam je tak jak w instrukcji G3 wpiąć w pin 62 H3 wpiąć w pin 5 Ale czy muszę też zamienić te piny w module LM2: pin 25 wpiąć w pin 63 pin 40 wpiąć w pin 11 Poźniej tylko NCS dodać +MUEB do VO i powinno działać? Albo może żadnych kabli nie muszę prowadzić od tylnych lamp do LM2 i zamieniać piny w module, bo przodu teraz nie robię? Co radzicie?
  13. Tak, już rozumiem. Dzięki za wytłumaczenie. :) Jednak nic nie będę ruszał. Niech zostanie tak jak jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.