Skocz do zawartości

bkaczmarek

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530 d Automat M Power 2002

Osiągnięcia bkaczmarek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No i sie wszystko wyjasnilo. Przy wizycie w warsztacie gdzie wymieniano koncowki drazkow, wachacz i laczniki stabilizatorow wachacz zostal nie dokrecony. Wygladalo jakby byl do wymiany bo byl luz a przy demontazu wyszlo ze byl nie byl dokrecony. Mimo to dziekuje wszystkim za pomoc i wskazowki
  2. Z tym wezykowaniem to jest tak ze jego nie ma zawsze. Jest czasami. Powiedzmy na co ktoryms zakrecie i tylko w zakretach w prawo. Probowalem na zakretach w prawo mocno hamowac i tez nie zawsze sie to pojawia. Jest to w sumie obojetne czy hamuje czy nie, jak ostry jest zakret, jaka predkosc. To pojawia sie roznie. Poza tym nic nie stuka , nie puka. Nawet trzymajac nogi na podlodze nie czuc zadnych luzow czy stukania. A to terkotanie jest przy kazdym hamowaniu.
  3. Dwa miesiace temu byly wymienione obydwie koncowki drazkow kierowniczych, oba laczniki stabilizatora i wahacz po lewej stronie. Moj problem polega na tym ze nie mam za bardzo teraz jak sprawdzic zawieszenia bo nie mam dostepu do warsztatu gdyz jestem za granica. Pytam bo moze ktos mial podobna sytuacje i cos podpowie. Jesli chodzi o luzy to przynajmniej w trakcie jazdy nic nie wyczuwam.
  4. Witam Klubowiczow :) Przeszukalem forum i niestety nic nie znalazlem wiec pytam. Od kilkunastu dni mam problem z zawieszeniem z przodu. E39 530 d z M Pakietem i na sportowym zawieszeniu. Od kilkunastu dni dzieje sie cos takiego ze przy hamowaniu przy jezdzie do przodu slysze terkotanie z przodu po lewej stronie (odglos jest taki jak ruszanie autem z przednim napedem i skreconymi kolami z padnietym przegubem) a oprocz tego czasami (nie zawsze) przy skrecie w prawo lewe kolo wpada w "wezykowanie". To wezykowanie to wyglada ze kolo tanczy. Poprostu tak jakby mialo jakis cholerny luz. Czy ktos wie co to moze byc? Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam :)
  5. Szukalem w Polsce i nie znalazlem zadnych zamiennikow. Ale moze sa. Tu mam przynajmniej gwarancje zarzadzona prawnie :)
  6. Mieszkam w Niemczech i czesci szukam na ebay. Znalazlem, kupilem i jest po problemie. To jest zamiennik ale bez problemu pasuje. Kto chce niech pyta o link bo to sie caly czas zmienia i nie ma sensu bym wyslal link ktory za chwile bedzie nieaktualny. Kto zapyta to bede sie staral wyslac aktualny link. Pozdrawiam.
  7. U mnie sprawa juz zalatwiona. Wymienilem poduszke. Jakby ktos szukal to nowe w Polsce kosztuja 1150 zl a ja kupilem w Niemczech za 70 euro czyli w zaokragleniu 300 zl. Jak dla mnie nie ma sensu kupowac uzywanych.
  8. Ktos pomoze z tymi uszczelkami? Dziekuje z gory :)
  9. No to dobrze zgadywalem z tymi silownikami. Tylko co widze to ceny sa dosyc ciekawe. Kupowanie uzywanych w ktorych peknieta jest sprezyna a niby trzymaja wedlug mnie raczej nie ma sensu a z kolei uzywanych po 100 zl za sztuke tez wedlug mnie nie jest zbyt sensowne. Znalazlem komplet za 280 zl za nowe z gwarancja. Wracajac do tematu pompy czy moglby ktos podrzucic namiary lub link na ten zestaw naprawczy do pompy? Dzisiaj pytalem w Niemczech w BMW i kosztuje on 59 euro. A jaka jest cena w Polsce? I czy to sa zwykle uszczelki? Czy cos skomplikowanego? Dziekuje i pozdrawiam :)
  10. No to juz duzo madrzejszy jestem. To teraz jeszcze takie pytanie. Bo sama szyba sie u mnie otwiera kiedy jej sie zachce (nie zawsze sie otwiera) ale to akurat mi nie przeszkadza. Szukalem silownikow i nie wiem czy do hydraulicznej klapy sa takie same jak do zwyklej. Wszystkie wygladaja dosyc podobnie a jedyna roznica to cena. Dodam ze szukam na niemieckim ebayu. Jest tez taka roznica ze sa takie duze silowniki ze sprezyna i takie zwykle. Jak sie domyslam to potrzebuje te duze? Dzieki i pozdrawiam :)
  11. Bardzo dziekuje za odpowiedz bp w koncu ktos powiedzial cos dokladnego gdzie co i jak szukac. Moj problem polega na tym ze gdy wyjme ta pompe to musi byc zrobiona bo nie mam czasu wyjmowac jej kilka razy. Jesli moglbym cos powiedziec to fajnie by bylo odrazu uslyszec taka odpowiedz a nie kilka roznych gdzie kazdy mowi co innego. Odnosnie silownikow to nie wiem nawet gdzie ich szukac bo samych ich jako takich to nawet nie widac. Sa tylko zawiasy. A pompa chodzi tylko nie ma sily podniesc ani opuscic klapy. Dziekuje i pozdrawiam :)
  12. No i w koncu ktos odpowiedzial. Zalozylem nowy temat bo nikt nie reagowal. W poscie bylo napisane ze mam kaluze oleju w bagazniku i uslyszalem ze pompa jest nieszczelna. A pytam bo bede mial niewiele czasu na zrobienie tego i chcialbym sie przygotowac na naprawe czyli miec wszystko co potrzeba. To chyba normalne? Oprocz tego jesli uszczelki sa jakies specjalne to mam dostep do oryginalnych czesci BWM i wtedy bym sobie je zawczasu zamowil. A jesli to zwykle uszczelki to nie ma problemu. Troszke zrozumienia bo niestety naleze do osob ktore pracuja od rana do nocy i nie mam czasu kiedy mi sie tylko zechce jechac do sklepu. Pozdrawiam :)
  13. Witam Klubowicze. Mam pytanko. Padla u mnie prawdopodobnie pompa klapy bagaznika i bede musial ja naprawic. Czy ktos sie orientuje jakie tam sa uszczelki? Czy sa to zwykle O ringi czy sa to moze jakies specjalne uszczelki?
  14. Nastawiam sie na pompe i w zwiazku z tym mam pytanie. Jak wyglada sytuacja z uszczelkami? Potrzebne sa jakies konkretne czy tylko zwykle O Ringi?
  15. bkaczmarek

    Pilot centralnego zamka

    Witam :) Mam pytanko. Od jakiegos czasu szwankuje mi pilot. Dziala tylko otwieranie a nie dziala zamykanie. Klapa tez bez problemu sie otwiera z pilota. Co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.