Skocz do zawartości

Paweł85

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2005r

Osiągnięcia Paweł85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. z tego co wiem to maglownica ( nowa ) będzie trochę kosztować :/
  2. A wie ktoś jak sprawdzić maglownice czy jest dobra ? Da się to zrobić jakoś ? Bo czytam parę innych postów na innych forach i chłopaki maja podobny problem z uciekaniem auta i też winą była maglownica . A co do ustawienia tyłu to też będę miał to na uwadze i też przypilnuje żeby sprawdzili
  3. tuleje z tyłu też wymienione wiec wszystkie kierunki prowadza chyba do maglownicy . Wiem jeszcze że mam zużyte gumy stabilizatora ale to raczej nie ten efekt
  4. Geometria po wymianie wahaczy była ustawiana na nowo więc to raczej bym wykluczył
  5. Poprzedni właściciel miał małą czołówkę , z tego co wiem auto dostało w chłodnice lampy , kierunki i chłodnice ( był u mechanika i maglownica nie została naruszona ) na tym sie zatrzymało amortyzatory nie dostały nic bo są w dobrym stanie ponad 80 % i zero defektów skrzywienia ( tak mówił mój mechanik ), chyba że jakiś element normalnie jest zużyty a ja nie wiem
  6. Fakt że auto było lekko bite w przód ( wszystko oparło sie na chłodnicy nawet nie doszło do silnika ) ale do maglownicy nie doszło , zastanawiam się faktycznie czy to maglownica czy któryś z mniejszych elementów ,,, hmmm ;/ (wahacz i tuleje wahacza odpadają bo są nowe )
  7. w poniedziałek bede musiał dać znowu auto do diagnozy bo nie jest ciekawie, przy prędkości powyżej 80 km/h trzeba uważać i wiem że B-emka nie ma prawa takich rzeczy wyprawiać . Nie powiedziałbym że jest bardzo źle ale nie w tym rzecz żeby uważać czy auto ( zwłaszcza takie ) nie poleci za daleko niż powinno .. :/
  8. Witam ! Mam pytanie autko pływało mi po drodze , dałem do mechanika były walnięte wahacze problem się zmniejszył , ale dalej jest , jak wpadnę w koleinę to trochę ciężko opanować auto pasażer nawet czuje że koła idą w jedną stronę a kierownice trzeba skręcić w druga żeby auto jechało w miarę stabilnie ( mogę kręcić kierownicą do pewnego stopnia auto teoretycznie jedzie prosto ) ....pytanie czy to mogą być końcówki drążka czy stabilizator bardziej ?
  9. Też miałem różne problemy z dziwnymi dźwiękami w aucie i nie wiedziałem skąd idą - okazało się że łożysko w podporze wału było walnięte
  10. Problem rozwiązany :) dałem auto do mechanika , poprosiłem żeby przyjrzał się w mojej obecności podporze wału okazało się, że łożysko było w niej walnięte i wydawało kosmiczne dźwięki od tyrkotania po piski :) za nową podporę dałem 155 zł . Super komfort jazdy znów wrócił :)
  11. Co do ilości poduszek tego nie wiem , tak mi gościu powiedział , sprawdzał całe zawieszenie i nic nie znalazł , problem pokazuje się w trakcie jazdy i przy skręcie ...w poniedziałek czeka mnie kolejna wizyta u niego ( na sugestie żeby sprawdził osłonę gościu milczy - chyba mechanicy nie lubią jak im się coś sugeruje albo mi się wydaje ..:/)
  12. Witam ! -Miał ktoś taki problem , że przy skręcie kierownicą w prawo słychać pyrkotanie ( coś podobnego jak, za dzieciaka przyczepiało się różne plastikowe rzeczy do koła roweru i stukały o szprychy ...) - auto kupiłem całkiem niedawno , poprzedni właściciel mówił że osłona wału jest albo krzywa albo nie dokręcona....nie jestem w 100% pewny czy to to -Byłem u mechanika powiedział ze nie mam tylnych poduszek pod skrzynią biegów - ok - zrobił i dźwięki pojawiły się też przy skręcie w lewo...;/ - pytanie czy to faktycznie może być osłona czy może coś innego ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.