Skocz do zawartości

ArrArr

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 328i F30 2012

Osiągnięcia ArrArr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja u Michała zrobiłem już kilka rzeczy w swojej F30 N20, w tym właśnie rozrząd z napędem pompy oleju za te same pieniądze. Po wymianie pokazał mi w jakim stanie był łańcuch i ślizgi, a były w stanie agonalnym przy przebiegu 70k...
  2. ArrArr

    Lubuskie

    W Zielonej Górze polecam Pana Michała z www.bmwzg.pl, zrobiłem kilka rzeczy w F30 i jestem zadowolony. Konkretnie, dobre podejście do klienta i wszystko elegancko zrobione.
  3. Kilometry odliczane są w dół, nie wiem czy tam jest spalinowe N20 czy B48, mimo wszystko nie czekałbym ze zmianą oleju do 30tysięcy kilometrów. Na forum bardzo dużo informacji jest dlaczego warto w tych silnikach wymieniać olej częściej. Osobiście w 328i wymieniam olej co 10-12tysięcy, nie jest to duży wydatek a na pewno wyjdzie to na plus.
  4. Problem rozwiązany. Wbrew ASO Zielona Góra który twierdził że nie produkują tego elementu osobno i trzeba wymieniać cały wydech ( !!! ) - okazuje się że jednak produkują. Po VINie na realOEM.com znalazłem rozwiązanie: Numer części 18307620323, koszt około 25zł plus wysyłka + wymiana w dosłownie 15 minut która mnie kosztowała 20zł w zakładzie zajmującym się wydechami.
  5. Witam, Urwało mi blaszkę przy zaworze elektrycznym wydechu (sam zawór sprawny) która łączy ten zawór z klapką która jest już w samej rurze. Klapka lata jak Gesslerowa po kuchni i trzaska bardzo wyraźnie. Dzwięk przypomina rezonans metal o metal, jak by obejma jakaś metalowa była uszkodzona. W ASO powiedzieli że nie naprawią i trzeba wymienić cały wydech, auto już po gwarancji koszt około 4-5tys. Pytanie czy ktoś miał z tym problem i czy da radę to naprawić czy szukać całego wydechu jakiegoś z allegro ? Poszukałem na allegro i są używki całego kompletnego wydechu i samej "końcówki" tak jak na poniżej aukcji, nie za bardzo się znam więc pytanie czy takie coś da radę zamontować bez problemów. Mam n20 245koni luxuryline 2012. http://allegro.pl/bmw-f30-f31-f32-f33-tlumik-wydech-328i-328ix-428i-i5710260718.html
  6. Przy ok 65tys km, uszkodzenie samego silnika ale nie wiem dokładnie co bo nie byłem jeszcze właścicielem (auto z DE z salonu z premium select). Wiem tylko że naprawa przewyższyła koszty nowego, a że auto na gwarancji to dali nowy silnik. Kupiłem świadomie sprawdziłem historię VIN auta zanim pojechałem je oglądać :)
  7. 328 z 2012, przebieg 105tys, olej wymieniam co 15tys, oleju nie ubywa więc nic nie dolewam :) Z tym że silnik ma około 40tys przejechane, poprzedni niestety się "rozsypał" ;)
  8. Poszukaj sobie opini o silniku N20 również na podforach serii 4 i 5. Tutaj ciekawy wątek: viewtopic.php?f=103&t=250141 U mnie wygląda to tak, N20 245KM z marca 2012roku, aktualnie 105tys km mam go od przebiegu 85tys, z awarii przy 67 tys km silnik padł a koszta naprawy przewyższyły wartość silnika więc BMW DE postanowiło wymienić silnik na nowy... od tej pory odpukać wszystko OK, olej wymieniam co 15tys km.
  9. Muszę się wybrać na taki test, ale wizja 10tys za armotyzatory plus robocizna nie brzmi dobrze :?
  10. w ASO stwierdzili że amorki do wymiany ? sama przednia oś? Jakieś objawy zużycia ? u mnie aktualnie 105kk, też mam EDC i cena faktycznie spora a zamienników brak, ciekawi mnie opcja regeneracji, gdzieś widziałem firmę chyba z Gdańska która zajmuje się tylko regeneracją tego typu amortyzatorów.
  11. coś czuję że N20 się zapłacze jak dostanie gaz :)
  12. Jeśli chodzi Ci o takie charakterystyczne "cykanie" to tak pracują zimne wtryskiwacze, tak ma być. Co do samych wstrząsów to wszystko co opisałeś pasuje idealnie, widocznie tak mają te silniki :)
  13. Przebrnałem przez masę wątków na róznych forach, ludzie i po wymianie wtrysków/świec mają dalej ten problem. Właściwie nigdzie nie spotkałem nikogo kto napisał że coś wymienił i problem ustąpił. U mnie to wyglądało tak, że po zakupie w sierpniu auto pracowało gładko i nie było czuć żadnych wstrząsów. Problem pojawił się w okolicach zimy, a najlepsze jest to że kolega również posiada ten sam silnik w tej samej budzie i ma dokładnie taki sam problem. Zgodnie zauważyliśmy że przy "suchej" pogodzie i temperaturze powyżej 5-10 stopni problem się minimalizuje. A jak to wygląda u Ciebie ? Od zakupu masz ten problem ?
  14. Tak jak napisał JokerDaniel, sprawdz błędy komputerem przez ISTA, dowiesz się od razu jeśli są jakieś problemy.
  15. Pociągnij za tą rączke, jest mocno osadzone ale nic nie urwiesz. Moim zdaniem miejsce na tę klapkę jest w schowku pasażera - siatka na górnej części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.