Skocz do zawartości

spachol

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d

Osiągnięcia spachol

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dobre wiadomości udało się ustalić przyczynę i rozwiązać problemy.Sprawcą okazał się dodatkowy system alarmowy dołożony ekstra.Po rozbrojeniu alarmu wszystko działa jak trzeba.Auto ma pełną moc i mruczy jak kocica.
  2. Auto jest już naprawione po kolizji i takie ma właśnie objawy.Czekam na elektryka z komputerem żeby zobaczył jakie są błędy.Właśnie w tym rzecz że wszystko zrobione a nie mogę się e60 cieszyć.Po przekręceniu zapłonu odrazy trąbi i mrugają awaryjne.Odpala normalnie ale jest w trybie awaryjnym.Pozdrawiam.
  3. Może ktoś z was już spotkał się już z takim problemem.Po nagłym hamowaniu włączył się nagle jakby alarm,ale to nie jest syrena alarmu lecz przerywany sygnał klaksonu i światła awaryjne i nie można tego wyłączyć.Komputer obciął moc i jest w trybie awaryjnym maksymalnie 20 km/h na godzinę na 1 biegu. Komputer pokazuje też że jest mało powietrza w kołach i zaleca jazdę do 80 km/h .Po otwarciu centralnego zamka i odpaleniu natychmiast klakson trąbi dzwiękiem przerywanym i migają awaryjne.Pomaga tylko zdjęcie minusowej klemy.Komputer pokazuje komunikat Engine faulty i restrain system faulty.Przed tym incydentem wszystko był ok.Może to że jechałem ze zbitą tylną lampą i przeciętą instalacja parktornika w deszczu? I jeszcze dziwne zachowanie kiedy auto stoi na pozycji parking podnosi obroty na 1200 obr/min a kiedy nacisnę hamulec obroty wracają na normalne 700 obr/min. Proszę o pomoc i jakieś sugestie. POMOCY POMOCY POMOCY bardzo Was proszę.
  4. Witam! Proszę o pomoc, może ktoś wie z jaką siłą należy dokręcić łożysko tylnego koła. Ja jestem w posiadaniu E46 330d, trochę mnie poniosło i dokręciłem prawdopodobnie za mocno, więc spróbuje je poluźnić i dokręcić jeszcze raz ale już z odpowiednim momencie. Z góry dziękuję.
  5. Dzięki kolego za podpowiedź , wymiana anteny dała rezultat , navi w końcu się odnalazła. Zainstalowałem ją narazie w bagażniku , może istnieje właściwsze miejsce, proszę o podpowiedź.
  6. Napinacz też obowiązkowo wymieniłem.
  7. Dzięki za podpowiedź ,podobnie myślałem, ale byłem lekko pos..., bo to dla mnie pierwsze starcia w tym temacie. Kontynuując proszę o podpowiedź jak usunąć błąd pouszki. Kupiłem moją bunię po lekkim dzwonku i mała wywalony worek kierowcy, który oczywiście wymieniłem. Pytanie co należ zrobić, by usunąć ten błąd. próbowałem inpą ,ale nie daje rady są według tego programu jeszcze dwa błędy.
  8. Witam mam znowu mały problem, korzystałem dzisiaj diagnostyki inpy , weszłem w zakładkę nawigacji i włączyłem klawisz chyba active lub inny . Po czym na wyświetlaczu wyskoczył komunikat ,że ładuje program i chce żeby włożyć odpowiednią płytę CD. Odłączyłem na parę minut prąd ale bez skutku. Wiecie może co w tym przypadku należy zrobić, albo gdzie znaleźć odpowiedni soft lub jakieś inne rozwiązanie.
  9. a wiesz gdzie jej szukać w aucie. Zapomniałem jeszcze jedno gyro się porusz pod czas zmiany kierunku jazdy.
  10. mapkę można ściągnąć łatwo z chomika,mynavi-expert
  11. Wszystko jest podpięte, szukałem po kablach tej anteny ,ale kabelki wchodzą we wiązkę ,no i ząg. Poszukuje teraz anteny GPS ,ale gdzie to jest zainstalowane?
  12. witam!!! jestem od niedawna w posiadaniu e46 z 2004 roku. Auto wyposażone jest w dużą nawigacje . Postarałem się więc szybko o nową mapę , zainstalowałem w czytniku , a na wyświetlaczu pokazuje mi non stop jakiś punkt we Francji, a nie miejsce w którym się znajduję. Wie może z was ktoś o co kaman?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.