Skocz do zawartości

jaro1

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia jaro1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proszę o sprawdzenie akcji dla: WBASP81030C966887 Dziękuję.
  2. Wkładasz do usb w schowku pasażera wł. zapłon i czekasz aż zapyta czy aktualizować. Zaznaczasz tak i możesz jechać, możesz nawet w trakcie aktualizacji wyłączyć zapłon, nic się nie stanie, poprostu dokończy aktualizację później. Po zakończonej aktualizacji nawigacja wystartuje od nowa i masz nową mapę. Może wcześniej zapytać cię o kod FSC jeśli nie był wcześniej wpisany LIFETIME.
  3. Bardzo proszę o sprawdzenie C966887. Pozdrawiam
  4. Aby nie rozp.... xdrive stosuj tylko i wyłącznie opony (koła) zalecane przez BMW do danego modelu, oprócz tego wymiana płynu w skrzynce xdrive najlepiej co 40 tys. km.
  5. Dla mojego F07 pokazało wszystkie przeglądy serwisowe z Niemiec i z Polski, daty i stany licznika, stan zużycia hamulców oraz częściowa lista użytych materiałów.
  6. Czyli taka podróba, u mnie wytrzymały ponad rok potem przygasają (powodują błędy w instalacji po podłączeniu do interfejsu).
  7. jaro1

    brak powitalnego logo

    Ludzie..., a co to za różnica najważniejsze że działa.... :roll:
  8. U mnie to samo. Mam wgrane 2018-2, po włożeniu 1 z 3 usb z 2019-1 informacja, że zawartość nie jest nowsza niż zainstalowana?
  9. Niedawno to przerabiałem. Nie kombinuj tylko wymień aku najlepiej na taki sam (wymiary i wartości) najlepiej jest jeszcze podpiąć pod program i wpisać wymianę aku. Jeśli chcesz wymienić na inny większy, mniejszy sprawdź to w: https://www.bmwstore.pl/pl/ wpisz swój VIN potem szukaj części i wejdź w elektryka pojazdu tam sprawdzisz jakie akumulatory możesz założyć do swojego auta, jeśli zdecydujesz się na inny niż masz to trzeba też przeprogramować auto, u mnie programowanie trwało 1.5 godz. Możesz też jeździć na starym, aż kiedyś padnie, ale pamiętaj że elektronika pojazdu na tym cierpi i łapie dziwne błędy od nagłych spadków napięcia (mi np. odcinało chwilowo reflektor podczas naciśnięcia na pedał hamulca).Po wymianie aku wszystko działa jak ta lala.
  10. Mam 160 tys.km jak do tej pory odpukać bez awarii, tylko normalny serwis (płyny, filtry, tarcze, klocki, opony, drążki i sterownik świec żarowych) ale też staram się go nie katować. Poprzedni właściciel na gwarancji przy 100 tys. wymienił skrzynkę xdrive.
  11. Widocznie masz niepełne dane. W moim 535GT 2012r. też jest fabrycznie N57s
  12. Wymiana łańcuchów rozrządu w tym silniku to niezły wydatek. Jest możliwość sprawdzić w serwisie BMW stanu rozrządu (mają jakieś ustrojstwo do sprawdzania przynajmniej w BMW Długołęka) Jeśli jest wszystko w normie to powinien jeszcze posłużyć do 300 tys.km :D Przy tym przebiegu powinno się też profilaktycznie wymienić ustrojstwo odmy (historie z wpadającymi klapkami) nie pamiętam jak się to fachowo nazywa. :D
  13. Jeśli chcesz czyste brzmienie i czysty bas to trzeba niestety dołożyć do Harman Kardon. Mam HiFi i nietety co do czystości i głębi basu jeszcze mu daleko. Przedtem miałem standardowe nagłośnienie w Lexusie RX i to była bajka w stosunku do tego z BMW.
  14. Miałem podobnie. Cudowałem z oponami, przekładki lewo prawo, oraz przód na tył. Raz lepiej, raz gorzej. Dopiero geometria komputerowa wykazała jeden z kątów na tylnym na czerwonym. Korekta konta i po problemie teraz auto jeździ prosto na letnich i na zimówkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.