Skocz do zawartości

weeb

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    slask

Osiągnięcia weeb

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. a przed wymiana glowic tez ci sie tak dzialo
  2. weeb

    330d czy 325 pomozcie wybrac

    Witam! Kolega chce kupic cos z tych dwoch samochodow. Chcialby poznac wady i zalety diesla i benzyny co lepiej wybrac. Przy spokojnej jezdzie chcialby zeby zmiescila sie w 10L. Napiszcie jakie wady i zalety obydwu modeli
  3. weeb

    ciezko kreci po nocy

    Moze masz kogos kto ma podobny akumulator i w miare nowy poniewaz ladowanie twojego jezeli juz jest leciwy na niewiele sie zda sprawdz poziom elektrolitu
  4. Anoo.. wlasnie jak cieklo to cieklo i bylo ok wszystko, duzych ubytkow nie bylo, ale postanowilem to uszczelnic. Pompiarz fachowy bo polecany przez duzo osob nawet znajomy w 525 tds byl u niego na uszczelnieniu i po roku jazdy ok. U mnie po uszczelnieniu 324D silnik kreci tylko do 3200-3400rpm a krecil prawie do konca czyli lekko ponad 5000rpm (oczywiscie na postoju) a odkrylem to jak wracalem od niego trasa i samochod ledwo dochodzil do 3000rpm moze nie jest demonem przyspieszenia ale jak juz jedzie to idzie mu to wprawnie. Silnik blisko tych obrotow zaczyna tak jak by przerywac co czuc bylo nawet jadac trasa czyli wskazowka od obrotomierza skacze miedzy 3200 a 3400rpm i nic wiecej sie nie da ciutke zapale ciezej po nocy i ma mniejsze obroty na zimnym. Czy ktos ma jakies przypuszczenia co jest powodem takiego stanu rzeczy czy regulacja linki od gazu ale chyba nie poniewaz w zakresie w/w obrotow dziwnie sie zachowuje. Prosil bym wszystkich "dizlowcow" o male wskazowki bo moze nie bede musial do niego jechac.
  5. dzieki nie wpadlem na to :shock: a tak w ogole czytaj ze zrozumieniem :norty: bez obrazy pozdrawiam
  6. Nie chyba nie to sprawdzalem ten styk i jest ok tzn ja dotkne kabelkiem czego kolwiek to i tak nie swieci
  7. dzieki za bardzo wyczerpujaca odpowiedz i az dziw bieze ze chcialo ci sie napisac dwa razy
  8. jedz do no BOMA w Szopienicach dosc duzy zaklad wulkanizacyjny napewno cos poradza
  9. Witam! Czy ktos mial mala przypadlosc kontrolki od recznego myk polega na tym ze po wlaczeniu zaplonu caly czas swiec czy hamulec jest zaciagniety czy tez nie a po uruchomieniu silnika gasnie razem z akumulatorem i olejem ale nie zaswieca sie po zaciagnieciu recznego natomiast jak odkrecam korek od plynu hamulcowego zapala sie dajac znac ze jest maly poziom plynu o co chodzi ma ktos pomysl dawno przy elektryce nikt nie grzebal jedynie alternator byl naprawiany ostatnie czasy. Czy cos gdzies zasniedzialo nie laczy prosze o jakies naprowadzenie
  10. silnika nie zalewasz a co najwyzej uklad chlodzenia silnika silnik zalewasz olejem, a do chlodzenia polecam borygo jak juz pisales wczesniej z glikolem
  11. Witam! Chcialem Was prosic o informacje co to moze byc, ze przy zatankowanym zbiorniku wiecej niz 1/2 zaczyna kapac paliwo przy prawym tylnym kole jest to o tyle dziwne ze rura od korka w dol do kolanka jest mokra i na kolanku zaczyna kapac, a od zbiornika paliwa sucha i wystepuje tak caly czas dopuki paliwo nie zejdzie powiedzmy ponizej 1/2, przy tankowaniu tez to wystepuje
  12. kiedys gdzies na forum wyczytalem ze tarcze i klocki musza byc tylko oryginalne nie bedzie problemow u mnie bicie to opony wulkanizator ci powie po ogledzinach opony czy to moze ona nie jest przyczyna
  13. weeb

    swiecaca kontrolka oleju w 324D

    Dodam jeszcze ze teraz jak jechalem sytuacja sie powtarzala, pod sklepem zgasilem silnik na doslownie 10 min przychodze uruchomilem go i tak pracowal 10 min kompletnie nic nawet jak ruszylem i jechalem dioda nie zaswiecila sie. Chcial bym sie dowiedziec czy mozna nim jechac do mechanika okolo 10km
  14. Witam! Chcialem dowiedziec sie czegos wiecej na temat problemu jaki mnie dotyczy w poczciwym silniku diesla 324 e-30 otoz dzis po ulewach i mocno zalanych drogach jadac sobie spokojnie e-30 diesel :) zauwazylem lekko zaswiecajaca sie kontrolke oleju, raz przygasala potem ledwo swiecila az zobaczylem ja w pelnym blasku czerwieni. Szybki stop maska do gory i ogledziny lajika hehe silnik caly czas pracowal. Zaczolem ruszac kabelkami od czujnika to chyba to przy filtrze oleju i kontolka tak jak by delikatnie tracila na swym swieceniu. Po zgaszeniu silnika odczekaniu kilku chwil zapalilem i nie jadac nigdzie sytuacja od nowa nie zauwazalne swiecenie potem mocniej przygasala potem znowu swiecila. Do wymiany oleju mam jeszcze dwie zielone diody olej to castrol magnatec diesel 10-W40 trzyma stan od wymiany do wymiany stan prawie przy drugiej kropce na bagnecie. Jak sprawdzic ewentualne przyczyny czy przy odkreceniu korka od oleju powinien pryskac jak szalony, czujnik w ogole nie byl mokry ale ktoz go tam wie. Prosbe mam do wszystkich aby podpowiedzieli od czego zaczac i jak to sprawdzic
  15. Witam! Jako ze jestem na etapie zakupu akumulatora chcialem Was uzytkownikow BMW zapytac o dobor takiego akumulatora. Na stronie realoem jest napisane ze powinienem miec akumulator 85Ah ale o pradzie rozruchowym nic nie pisze. Jak sie maja zalecenia dotyczace akumulatora z 89r do teraznijeszych akumulatorow. Jaki akumulator powinienem zamontowac czy 75Ah i 760A prad rozruchowy bedzie odpowiedni czy moze 95Ah i 900A. Czy wybrac bezobslugowy np FUTURE czy z korkami. Czy mniejszy akumulator nie bedzie przeladowywany a za duzy nie doladowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.