Myślałem że to EGR z opisów objawów innych osób, ale wszystko było sprawdzane u dwóch różnych osób, i nie stwierdzili tak jak mówiłem problemów. DPF myśleliśmy, że to dlatego że BMW ma zaprogramowane, że po 200 000km jest informacja, że filtr DPF powinien być wymieniony, nie zależnie od stanu i komputer może mieć inny program, aby go częściej wypalać czy coś w tym stylu, ale to też zostało załatwione i problem nie znikł. Tankowałem na stacjach markowych, chwile na tej chwile na tej ale bez różnicy. Filtry wymieniane jakieś 8 miesięcy temu. Jedynie filtr paliwa mam zaplanowaną wymiane za jakieś 5-10tys. ale to jakby była jego wina to nie byłoby to sporadycznie. Jakby to było takie proste, ciężko trafić do mechanika akurat wtedy kiedy to występuje. A jak jest wszystko okej, to mechanik wszystko sprawdzi i jest okej. Mam zostawić samochód mechanikowi, żeby jeździł nim 2-3 tygodnie i liczył na to że akurat mu się trafi?