Witam .Wszystkich nie chcialem tworzyc nowego tematu,bo problem mam podobny tylko w mojej bmw e90 318i N46B20.Silnik zauwazylem mocno sie zagrzal.Wyskoczyla mi kontrolna Na autostradzie ze znaczkiem silniczka na zolto.Otworzyl maske zeby zobaczyc o co biega . Zauwazylem ,ze silnik nie zagotowal sie ,natomiast byl ostro goracy.Przez ten blad nie moglem wejsc do ukrytego menu I sprawdzic temperatury.Niestety wiatrak nie zalaczal sie .Odpialem wtyczke o czujnika temperatury Na chlodnicy I zrobilem mu srubokretego male zwarcie.Zauwazylem ,ze Jak mu odpialem ta wtyczke to wiatrak chodzil non stop .Wiec tak juz wrocalem w korkach juz sie nie martwia ,ze silnik zagotuje.Dzis usunalem na INPie bledy.Zapisalo mi 3 bledy .2A61 VVT teaching function on stop 2A6B Power supply limit VVT -emergency 2EEA Temp.sensor coolant temperature.Gdzie przy tym ostatnim pokazalo.mi wartoaci ,ze temperatura silnoka osiagnela do 107st C .Pokasowalem to I wkoncu udalo sie wejsc do ukrytego menu.Znow auto doszlo do 108 st C I wiatrak sie nie xaloczyl .Odpialem mu szybko wtyczke do czujnik od temperatury plynu chlodzacego wiec odrazu go schlodzil.Przy okazji dzis przy tym tescie sprawdzilem ,ze jeden ten waz od chlodnicy po lewej stronie co jest nisko byl zimny przy tej temperaturze silnika.Czy to oznacza ze termostat jest uwalony? Czy odrazu zamawiac ?Dlaczego nie pokazuje bledu Na tormstacie tylko czujnik od temperatury w chlodnicy?Jak to koledzy ugryzc zeby bylo dobrze ?dodam ,ze oleju nie bierze .Auto mam od 6 miesiecy I narazie nie wiem jak z plynem chlodniczym jest.Bylo o 1 l mniej I raz mi sie zmeczyl pod for I stracil troche mocy.Od tamtej pory mu dolalem I nie bylo zadnego ubytku.Prosba o porade .Silniczek Valverronica to Na tez raczej trzeba bedzie kupic.???