Skocz do zawartości

biceps28

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 318i N46B20
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia biceps28

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Musisz pojezdzic tak troche po odpowietrzeniu na wlaczonym zegarze z ukrytego menu odczyt temperatury silnik I zobacz czy jak osiaga Te 108 czy Za chwile nie zbija Ci jej do ok 105 st C.Jesli tak to sie nie martw.Nie zagotuje sie .Moze tez masz plyn stary I trzeba by bylongo wymienic.
  2. Tez tak myslalem ,ze mam problem.Dopiero po 108st C wlacza mi sie delilnie wiatrak.Odpowierznie ukladu na poczatek.Pozniej podepnij go pod Inpa I zczytaj blad ewentualny.Jak wlaczasz klime to powinnien wiatrak chodzic.Sprawdz sobie tez bezpoeczniki .
  3. Witam .Wszystkich nie chcialem tworzyc nowego tematu,bo problem mam podobny tylko w mojej bmw e90 318i N46B20.Silnik zauwazylem mocno sie zagrzal.Wyskoczyla mi kontrolna Na autostradzie ze znaczkiem silniczka na zolto.Otworzyl maske zeby zobaczyc o co biega . Zauwazylem ,ze silnik nie zagotowal sie ,natomiast byl ostro goracy.Przez ten blad nie moglem wejsc do ukrytego menu I sprawdzic temperatury.Niestety wiatrak nie zalaczal sie .Odpialem wtyczke o czujnika temperatury Na chlodnicy I zrobilem mu srubokretego male zwarcie.Zauwazylem ,ze Jak mu odpialem ta wtyczke to wiatrak chodzil non stop .Wiec tak juz wrocalem w korkach juz sie nie martwia ,ze silnik zagotuje.Dzis usunalem na INPie bledy.Zapisalo mi 3 bledy .2A61 VVT teaching function on stop 2A6B Power supply limit VVT -emergency 2EEA Temp.sensor coolant temperature.Gdzie przy tym ostatnim pokazalo.mi wartoaci ,ze temperatura silnoka osiagnela do 107st C .Pokasowalem to I wkoncu udalo sie wejsc do ukrytego menu.Znow auto doszlo do 108 st C I wiatrak sie nie xaloczyl .Odpialem mu szybko wtyczke do czujnik od temperatury plynu chlodzacego wiec odrazu go schlodzil.Przy okazji dzis przy tym tescie sprawdzilem ,ze jeden ten waz od chlodnicy po lewej stronie co jest nisko byl zimny przy tej temperaturze silnika.Czy to oznacza ze termostat jest uwalony? Czy odrazu zamawiac ?Dlaczego nie pokazuje bledu Na tormstacie tylko czujnik od temperatury w chlodnicy?Jak to koledzy ugryzc zeby bylo dobrze ?dodam ,ze oleju nie bierze .Auto mam od 6 miesiecy I narazie nie wiem jak z plynem chlodniczym jest.Bylo o 1 l mniej I raz mi sie zmeczyl pod for I stracil troche mocy.Od tamtej pory mu dolalem I nie bylo zadnego ubytku.Prosba o porade .Silniczek Valverronica to Na tez raczej trzeba bedzie kupic.???
  4. Cze Bialaalpina jestes WIELKI.Zaoszczedziles mi mnostwo czasu i nerwow uzerania sie z kolejnymi fachurami.Dziekuje :).Auto na zimnym po odpieciu wtyczki normalnie nic nie dlawi sie.To co mam zamowic dokladnie?Ogarne to z kolega jesli nie jest skomplokowana wymiana.
  5. Witam .Kolego masz na mysli ta kostke? Bo odpiolem ja narazie nie moge sie wypowiedziec gdyz nie czuje zadnej zmiany w pracy silnika.Auto jest rozgrzane,ale poczekam do rana i jak bedzie zimny ,to wtedy sie wypowie czy wciaz go dlawi na zimnym.Zauwazylem ,ze bylo tam duzo oleju.Wyczyscilem to i odpowiem Co i jak jutro.
  6. Tutaj zamieszczam filmik na zimnym silniku jak on pracuje : https://m.youtube.com/watch?v=IZoxYgDPVNM Prosba pomozcie ,bo rece opadaja do tej betki
  7. Witam Panowie.Kupilem to auto nie dawno .Niestety z ukryta mina. Silnik jak jest zimmy to przez 5-10 minut pracuje tragicznie. Wymieniono sprawdzono: swiece nowe Cewki nowe Nowy sonda nr1 wydech Nowy czujnik polozenia walka rozrzadu(podrobka) Nowy czujnik polozenia walka korbowego (original) Sprawdzony rozrzad: lancuch, napinacz Sprawdzony czujnik temperatury(przeplywka) Sprawdzona pompa paliwa Sprawdzano przewody Sprawdzone czy nie lapie lewego powietrza Sprawdzono cisnienie na zimnym I cieplym silniku -wszystko wporzadku po 14 barow, Sprawdzono czy zamiana wtrysku przemiesci blad na inny cylinder...nic nie przemiescilo , Zamieiano vanosy wraz z ponowna adaptacja( Tu mam pytanie jesden pokazywal 80 jednostek na inpa ,a drugi 200 jednostek)Moze byc to vanos? Auto bylo u 3 mechanikow. Pierwszy powymienial Te pierwsze rzeczy skasowal bledy a auto pracuje tak samo porfel szczyplejszy.....Natomiast kolejnym juz powwoedzialem zeby wymieniali tylko co uwazaja za sluszne tylko Ze nie place za nie zrobione auto.Wiec nie dotykali juz metoda prob I bledow wymieniajac na pale. Dwoch kolejnych obstawialo Ze moze to glowica lekko spekkana lub tlok uszkodzony,lub valvetronik caly Drugi obstawia komputer .Tylko zaden nie byl pewny diagnozy.Co Tu robic z tym/???????Pomocy INPA .Pokazala mi 3 bledy: 1. 29CE CDKM03 misfire cylinder 2in 4 ignition sequence P0302 Verbrennungsaussetzer erkannt -zylinder 2 2. 29CC CKMD misfire detection summation error 3. 2A85'CDKANWSE -outlet -Vanos Z czego 3 juz nie pokazuje po skasowaniu
  8. Witam co powodowalo te dolegliwosci dlawienia sie auta?
  9. .... tu na tym forum mówiąc delikatni sa jacyś dziwni ludzie ...Mialem w zyciu różne marki i wszędzie rejestrowalem sie na fora danych marek .Zauwazylem ,ze ludzie na tym forum BMW sa malo pomocni w przeciwieństwie do ludzie z innych forów. Nie wiem moze to tylko moje odczucia.Chlopak pyta o głupie wpiecie ....nie ma nikogo z Krakowa.Jak bym mieszkal niedaleko to bym Ci spokojnie podpial i pomógł ,ale mieszkam w UK
  10. http://allegro.pl/interfejs-bmw-k-d-can-inpa-dis-full-serwis-96-14-i5017581837.html
  11. Kupić sobie możesz na allegro 130 źli będziesz miał swój.Ja tak zrobiłem.weź ze spolszczeniem wpisz INPA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.